gaat niemand iets aan!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:42 schreef Klit het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik denk niet dat mijn studierichtingen hier van belang zijn.
Het is niet 'god verdom me', maar 'god verdoem me'. De mensen die tegen godverdomme zijn, zijn in weze perfectionisten. In hun ogen kan god geen fouten maken, en dus ook geen schepsels creeren die fouten maken (of zichzelf in een situatie brengen waarin ze fouten moeten maken). Als je zelf nou dus wel fouten maakt, kun je dat opvatten als een uiting dat god dus ook niet perfect is. Wat dus niet past in het systeem van de anti-godverdommers. Oftewel, dat hele systeem deugt niet, en voor hetzelfde geld kan het hele universum oplossen in een zucht van 'ohja, shit happens'.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:51 schreef McKillem het volgende:
Heb jij gedronken of zo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef HeatWave het volgende:
ben blij om te weten dat God deze teringzooi die wij aarde precies zo geplanned heeft dan, weten we ook weer hoe hij het met ons voorheeft. Hij haat ons intens....
Volgens mij is er nog een meneer Gödel (what's in a namequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:24 schreef Klit het volgende:
Natuurlijk maakt God geen fouten, daar is hij tenlotte God voor.
Tenminste Hij maakt geen fouten die wij kunnen bevatten, dus wij merken er niets van.
Nee joh dat is allemaal een beproeving voor de "echte" gelovigen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef HeatWave het volgende:
ben blij om te weten dat God deze teringzooi die wij aarde precies zo geplanned heeft dan, weten we ook weer hoe hij het met ons voorheeft. Hij haat ons intens....
In het Koninkrijk van God bestaat er geen tijd en ruimte, dus de opmerking:"Nou, ze hebben alle tijd" slaat nergens op m'n beste gronk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:30 schreef gronk het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog een meneer Gödel (what's in a name) die momenteel een hartig woordje aan het wisselen is met god. Nou hebben ze alle tijd, dus...
niks lieve klit niksquote:
klit van wie bn je nou een kloon. (behalve van god..)quote:
Als er geen tijd is, dan kun je nog steeds 'alle tijd' hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:37 schreef Klit het volgende:
[..]
In het Koninkrijk van God bestaat er geen tijd en ruimte, dus de opmerking:"Nou, ze hebben alle tijd" slaat nergens op m'n beste gronk.
he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:24 schreef Klit het volgende:
Natuurlijk maakt God geen fouten, daar is hij tenlotte God voor.
Tenminste Hij maakt geen fouten die wij kunnen bevatten, dus wij merken er niets van.
Sorry, just a glitch in the Matrix.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef gronk het volgende:
[..]
Als er geen tijd is, dan kun je nog steeds 'alle tijd' hebben
Wil jij gaan beweren dat het overal op de wereld lekker gezellig is?quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Wil jij gaan beweren dat het overal op de wereld lekker gezellig is?
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Niet je stelling gaan ontduiken! Antwoord eens met hele zinnen ipv Nee alleen! God heeft mensen manieren gegeven. Gebruik ze eens!
quote:
Ow, wat doe je m'n oren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |