Dan vraag ik me toch af waarom ik bij m'n belastingaangifte over 2006 gegevens over m'n leaseauto heb moeten opgevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:14 schreef Facilitator het volgende:Bijtelling leaseauto is geen onderdeel meer van de aangifte inkomstenbelasting.
Dan vraag ik me af waar jij dat hebt ingevuld. Ik ben de hele vraag in het aangifteprogramma niet meer tegengekomen....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:30 schreef anboni het volgende:
Dan vraag ik me toch af waarom ik bij m'n belastingaangifte over 2006 gegevens over m'n leaseauto heb moeten opgeven
Hmm.. je hebt gelijk, blijkbaar zat ik nog met eerdere aangiftes in m'n hoofdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:33 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar jij dat hebt ingevuld. Ik ben de hele vraag in het aangifteprogramma niet meer tegengekomen....
Ik weet niet of je nog onkostenvergoeding krijgt. Ik wel, dus als ik het mijn werkgever zou vragen weet ik het antwoord alquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:39 schreef WaSTeiL het volgende:
Als ik het zou kunnen invullen had ik het ook wel gedaan, maar zoals Facilitator ook al aangeeft is dat al niet meer mogelijk. De beste optie zou dus zijn om dit direct met de leasemaatschappij of mijn werkgever te regelen. De eerste optie zou niet gaan werken, want die hebben het op een andere manier aangeboden. Kijken of mijn werkgever nog wat kan betekenen.
ik heb een netto onkostenvergoeding van 115 euro per maand, maar daar kom je redelijk makkelijk aan als we dit moeten verantwoorden. Beter gezegd: paar jaar geleden hebben we zo'n controle gehad van de belastingdienst. Onder een onkostenvergoeding valt heel veel, zelfs je eten en snoep onderweg naar een klant toe en het eten bij de klant zelf, je auto wassen, een stratenboek (elke maand heb je er wel 1 nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:48 schreef anboni het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog onkostenvergoeding krijgt. Ik wel, dus als ik het mijn werkgever zou vragen weet ik het antwoord alOverigens moet je voor de fiscus die onkostenvergoeding kunnen verantwoorden (of eigenlijk: je werkgever is verplicht om voor 3 maanden per jaar jouw verantwoording voor die onkostenvergoeding in het dossier te hebben). Wellicht kun je deze E159 mooi daarvoor gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |