mits met tietenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Feest op t Zonneplein in Bergen op Zoom, we hebben geen water... DUS OOK GEEN KOFFIE!!!![]()
Ik wil verdomme koffie! Is het nou zo moeilijk om voor water te zorgen?
1 pluspunt trouwens: ik moet kneiterhard kakken, en kan dus niet doorspoelenZo maar es naar de dames WC
samenvatting: bier is lekker!
Ga bij de bejaarden naar de plee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Feest op t Zonneplein in Bergen op Zoom, we hebben geen water... DUS OOK GEEN KOFFIE!!!![]()
1 pluspunt trouwens: ik moet kneiterhard kakken, en kan dus niet doorspoelenZo maar es naar de dames WC
een dag zonder koffie is een dag niet geleeft....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Reeds.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:07 schreef Fwoeper het volgende:
Zo zie je maar weer hoe heel het leven ontregeld raakt door het gebrek aan zoiets primairs, precair als het is, er is zoveel van edoch, zo weinig en men mist het pas als het er niet is, hoewel dat voor het overgrote deel der dingen natuurlijk geldig is.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:07 schreef Fwoeper het volgende:
Zo zie je maar weer hoe heel het leven ontregeld raakt door het gebrek aan zoiets primairs, precair als het is, er is zoveel van edoch, zo weinig en men mist het pas als het er niet is, hoewel dat voor het overgrote deel der dingen natuurlijk geldig is.
Leven ontregeld wanneer er geen water isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:07 schreef Fwoeper het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |