abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52189846
uiteraard een week voor ik op vakantie ga gaat mijn koelkast dood en vergast me bijna (hij lekte gas)

Stomme whirlpool
Kostte me 10 jaar van mijn leven om mijn nieuwe koelkast in mijn suzuki swift te krijgen (geen geintje, en hij paste ook nog ) en op zijn nieuwe plek te slepen maar hij staat.

aan de andere kant ben ik ook enorm blij dat mijn oude koelkast stuk is. De koelkast die ik nu heb kan veel meer in, vriest harder en is bijna 2x zo zuinig

ohja, klacht:
Koelkasten die dood gaan
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52190062

Mij mag je er voor wakker maken.
pi_52190342
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef Metro2005 het volgende:
uiteraard een week voor ik op vakantie ga gaat mijn koelkast dood en vergast me bijna (hij lekte gas)

Stomme whirlpool
Kostte me 10 jaar van mijn leven om mijn nieuwe koelkast in mijn suzuki swift te krijgen (geen geintje, en hij paste ook nog ) en op zijn nieuwe plek te slepen maar hij staat.

aan de andere kant ben ik ook enorm blij dat mijn oude koelkast stuk is. De koelkast die ik nu heb kan veel meer in, vriest harder en is bijna 2x zo zuinig

ohja, klacht:
Koelkasten die dood gaan
Jij hebt ook niet het eeuwig leven
pi_52190412
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef Metro2005 het volgende:

Stomme whirlpool

ohja, klacht:
Koelkasten die dood gaan
Heb je dat swiftje nou nog (tis net een panda he krijg je ook alles in)
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_52190525
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef SpookY22 het volgende:

[..]

Heb je dat swiftje nou nog (tis net een panda he krijg je ook alles in)
jaja, swiftje rijdt nog steeds. En het is wonderbaarlijk wat je er nog allemaal in gepropt krijgt als het moet
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52190579
Wanneer is de begravenis?
pi_52190673
quote:
Ik vrees dat ie snel weer stuk is.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:22:50 #8
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52190683
TS heeft zeker nog nooit van een gratis bezorgservice gehoord, wat bijna alle winkels doen.
Of hij heeft ergens een 2e handse gekocht.
pi_52190759
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:18 schreef cythers het volgende:
Wanneer is de begravenis?
a.s. zaterdag wordt ie naar zijn laatste rustplaats gebracht
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:22 schreef Gluckskafer het volgende:
TS heeft zeker nog nooit van een gratis bezorgservice gehoord, wat bijna alle winkels doen.
Of hij heeft ergens een 2e handse gekocht.
Nieuw gekocht maar wilde hem perse direct meenemen aangezien al mijn etenswaren lagen te smelten thuis
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:30:35 #10
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_52190836
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

jaja, swiftje rijdt nog steeds. En het is wonderbaarlijk wat je er nog allemaal in gepropt krijgt als het moet
Mijne gaat weg binnenkort (gok halverwege oktober) gaat gewoon de verkoop in. Heb hem dan niet meer nodig kan dan fietsen naar mijn werk
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_52193795
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

a.s. zaterdag wordt ie naar zijn laatste rustplaats gebracht
[..]

Nieuw gekocht maar wilde hem perse direct meenemen aangezien al mijn etenswaren lagen te smelten thuis
Je weet dat je een koelkast na vervoer 24-48 moet laten "rusten" voordat je em aanzet, toch?

Bestel anders alvast maar weer een nieuwe
pi_52194483
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:16 schreef sexbierum het volgende:

[..]

Je weet dat je een koelkast na vervoer 24-48 moet laten "rusten" voordat je em aanzet, toch?

Bestel anders alvast maar weer een nieuwe
half uurtje is echt wel voldoende hoor (stond zelfs in de handleiding )
pi_52222240
Hoe lang had je de oude koelkast en wat voor merk was het?
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')