Als iemand een steen door de ruit gooit, ga je dan door heel Nederland losse stenen verbieden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:10 schreef SadKingBilly het volgende:
Sterf even lekker mee
Soms kan wilders nogal scheef door de bocht maar in beginsel heeft hij gewoon gelijk. Iedereen die dat niet ziet - en dat zijn er nogal in dit zielige, politiek correcte land - zorgt er direct of indirect voor dat dit soort praktijken gewoon doorgaan.
En niet alleen wilders zegt het maar er zijn ook ex-moslims die het even hard roepen. Of wil je beweren dat iedereen het fout ziet en dat de islam zoiets moois is..
Wel als er tig stenen door ruiten heen worden gegooidquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:43 schreef Goofup het volgende:
[..]
Als iemand een steen door de ruit gooit, ga je dan door heel Nederland losse stenen verbieden?
Zou je dan niet de stenengooiers vervolgen ipv. de op zich ongevaarlijke stenen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wel als er tig stenen door ruiten heen worden gegooid
Uiteraard. En zorgen dat er zoveel mogelijk stenen vast in de grond zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:53 schreef Goofup het volgende:
[..]
Zou je dan niet de stenengooiers vervolgen ipv. de op zich ongevaarlijke stenen?
wou ik net vragen:Dquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Uiteraard. En zorgen dat er zoveel mogelijk stenen vast in de grond zitten.
Wat is je punt?
De stenen zijn onschuldig, dat is mijn punt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Uiteraard. En zorgen dat er zoveel mogelijk stenen vast in de grond zitten.
Wat is je punt?
Heb je het hele topic gelezen? Scheren we hier ALLE moslims over één kam?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:19 schreef Goofup het volgende:
[..]
De stenen zijn onschuldig, dat is mijn punt.
De Koran is een geschrift. Wat men ermee doet is aan hen die erin geloven. Als dat wat ze ermee doen verkeerd is, is dat aan justitie.
en dat met die hoofddoek klopt volgens mij niet. Ik heb op een school gezeten met redelijk veel moslims, maar het overgrote deel van de vrouwen had geen hoofddoek!
Wilders in ieder geval wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heb je het hele topic gelezen? Scheren we hier ALLE moslims over één kam?
Euh, omdat SA een achterlijk land is en wij niet, om maar eens wat te noemen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef MouzurX het volgende:
Is de bijbel niet verboden in saudi arabie? ... waarom zouden wij dan niet de koran mogen verbieden? ( wel dom maar dat terzijde)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |