Boeken verbiedenquote:Wilders bepleit verbod van Koran
Geert Wilders wil dat de Koran wordt verboden.In een ingezonden brief in de Volkskrant stelt hij voor de verkoop te verbieden en het gebruik in moskeeën en in huis strafbaar te stellen.
De Koran zou alleen nog als studieboek mogen worden toegestaan. Hij stelt het op één lijn met Mein Kampf van Hitler.
De Koran is een fascistisch werk dat aanzet tot haat en moord, en past daarom niet in onze rechtsorde, schrijft hij.
Wilders verwijst in zijn brief naar de mishandeling van voorzitter Ehsan Jami van het comité van ex-moslims. Radicale moslims gebruiken volgens hem de Koran om geweld te legitimeren.
Bron: teletext
Ik zal eerlijk zeggen dat ik hem daar nog nooit op heb mogen betrappen- het hebben van een goed idee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:29 schreef tevebe het volgende:
Hij heeft wel goede ideeen zo nu en dan, maar dit gaat nooit werken.
Daar gaat het hem dan ook al lang niet meer om. Het gaat om scoren, om aandacht. Meer is het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:29 schreef tevebe het volgende:
maar dit gaat nooit werken.
Wat een licht zeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:38 schreef tevebe het volgende:
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis.
Slechts een paar voorbeelden van zijn verkiezingspamflet waar ik het mee eens ben.
Veel mensen zijn het eens met hem anders had hij niet zoveel zetels...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar gaat het hem dan ook al lang niet meer om. Het gaat om scoren, om aandacht. Meer is het niet.
Ik zal maar niet zeggen hoe hij aan het geld wil komen danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat een licht zeg!
Daar is iederéén het mee eens, of denk je dat in het programma van de PvdA of de VVD staat dat ze graag minder docenten zouden zien?
Dat zijn nogal open deuren, het punt is alleen dat het geld en de mensen ergens vandaan moeten komen.
Laat me raden, door de belasting te verlagen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:42 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen hoe hij aan het geld wil komen dan![]()
Die mensen stemmen een week later net zo goed SP. Hersenloos volk, die achter een ieder aan lopen met een grote mond.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:42 schreef tevebe het volgende:
[..]
Veel mensen zijn het eens met hem anders had hij niet zoveel zetels...
Wilde ik net zeggen.quote:
Volgens mij is dat niet alleen bij Wilders en SP...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die mensen stemmen een week later net zo goed SP. Hersenloos volk, die achter een ieder aan lopen met een grote mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |