abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 05:15:25 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_52187875
quote:
Wilders bepleit verbod van Koran

Geert Wilders wil dat de Koran wordt verboden.In een ingezonden brief in de Volkskrant stelt hij voor de verkoop te verbieden en het gebruik in moskeeën en in huis strafbaar te stellen.

De Koran zou alleen nog als studieboek mogen worden toegestaan. Hij stelt het op één lijn met Mein Kampf van Hitler.
De Koran is een fascistisch werk dat aanzet tot haat en moord, en past daarom niet in onze rechtsorde, schrijft hij.

Wilders verwijst in zijn brief naar de mishandeling van voorzitter Ehsan Jami van het comité van ex-moslims. Radicale moslims gebruiken volgens hem de Koran om geweld te legitimeren.

Bron: teletext
Boeken verbieden
Zat die man vroeger niet bij een zogenaamd 'liberale' partij? Die Wilders is wel heel erg de weg kwijt.

Naar mijn mening zou geen enkel boek verboden moeten zijn, inclusief Mein Kampf. Vrijheid van meniningsuiting en vrijheid van pers behoren tot de belangrijkste grondrechten van onze samenleving.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 8 augustus 2007 @ 05:30:29 #2
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52187889
Wees dan consequent en verbied de bijbel en de tora dan ook.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 05:48:41 #3
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_52187912
Wees dan consequent en verbied alle boeken.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_52187915
Boekenverbranding in Berlijn! Hoezee!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52187937
Mijn god. Ik zag toevallig gisteren een docu over de opkomst van Wilders op een van de publieke netten, en het lijkt er op dat deze man in zijn eigen hype is gaan geloven. Hij schijnt niet altijd zo geweest te zijn. (Beetje als Bush, die was in zijn goeveneurtijd ook veel intelligenter en welbespraakter dan nu). Maar Wilders had succes, hij kickt op die aandacht, en hij gaat maar door.

Helemaal de weg kwijt, het doet me een beetje denken aan een manisch persoon. (Ik mag dan ook hopen dat ze 'm ooit in een gesticht stoppen. )

De Koran verbieden, kom op zeg. Ik hoef nieteens uit te leggen waarom dat een achterlijk idee is.
pi_52187952
Hij heeft wel goede ideeen zo nu en dan, maar dit gaat nooit werken.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 06:32:33 #7
37950 JAM
pi_52187956
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:29 schreef tevebe het volgende:
Hij heeft wel goede ideeen zo nu en dan, maar dit gaat nooit werken.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik hem daar nog nooit op heb mogen betrappen- het hebben van een goed idee.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_52187968
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:29 schreef tevebe het volgende:
maar dit gaat nooit werken.
Daar gaat het hem dan ook al lang niet meer om. Het gaat om scoren, om aandacht. Meer is het niet.
pi_52187975
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis.
Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen,
Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven.
Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams.

Slechts een paar voorbeelden van zijn verkiezingspamflet waar ik het mee eens ben.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 06:40:13 #10
37950 JAM
pi_52187979
Zo!-, en dat heeft`ie allemaal zelf bedacht?
pi_52187980
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:38 schreef tevebe het volgende:
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis.

Slechts een paar voorbeelden van zijn verkiezingspamflet waar ik het mee eens ben.
Wat een licht zeg!
Daar is iederéén het mee eens, of denk je dat in het programma van de PvdA of de VVD staat dat ze graag minder docenten zouden zien?

Dat zijn nogal open deuren, het punt is alleen dat het geld en de mensen ergens vandaan moeten komen.
pi_52187983
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:37 schreef Toeps het volgende:

[..]

Daar gaat het hem dan ook al lang niet meer om. Het gaat om scoren, om aandacht. Meer is het niet.
Veel mensen zijn het eens met hem anders had hij niet zoveel zetels...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 06:42:22 #13
37950 JAM
pi_52187984
Ik pleit zelf trouwens voor meer agenten op kantoor. Als je ziet wat voor een puinhoop de administratie bij het KLPD is!- mijn God.
pi_52187986
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:40 schreef Toeps het volgende:

[..]

Wat een licht zeg!
Daar is iederéén het mee eens, of denk je dat in het programma van de PvdA of de VVD staat dat ze graag minder docenten zouden zien?

Dat zijn nogal open deuren, het punt is alleen dat het geld en de mensen ergens vandaan moeten komen.
Ik zal maar niet zeggen hoe hij aan het geld wil komen dan
pi_52188016
Kan iemand die malloot ff vertellen dat ie bij de partij van de VRIJHEID zit?

Of beter, doop de PVV meteen om in MPP (Moslim Pest Partij)
It lyket wol nei fleanen....
  woensdag 8 augustus 2007 @ 07:02:49 #16
19840 Libris
Live from Singapore
pi_52188027
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:42 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik zal maar niet zeggen hoe hij aan het geld wil komen dan
Laat me raden, door de belasting te verlagen?
pi_52188028
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:42 schreef tevebe het volgende:

[..]

Veel mensen zijn het eens met hem anders had hij niet zoveel zetels...
Die mensen stemmen een week later net zo goed SP. Hersenloos volk, die achter een ieder aan lopen met een grote mond.
pi_52188030
hij heeft wel lef...of hij wil aandacht¿
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 07:04:36 #19
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52188033
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:56 schreef Einskaldir het volgende:

[...]
Wilde ik net zeggen.

(Partij voor de) Vrijheid = Verbod

Net zoiets als War is Peace; Freedom is Slavery enz. I guess.

Laat die rattenvanger ophoepelen naar zijn vriendjes in Israel.
pi_52188040
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:03 schreef Toeps het volgende:

[..]

Die mensen stemmen een week later net zo goed SP. Hersenloos volk, die achter een ieder aan lopen met een grote mond.
Volgens mij is dat niet alleen bij Wilders en SP...
pi_52188067
Opzich geen slecht idee
  woensdag 8 augustus 2007 @ 07:28:47 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_52188085
Belachelijk idee, alsof in de Thora of in de Bijbel frissere ideeën staan, daar zijn misschien alleen wat eigentijdsere vertalingen van.
pi_52188090
Jee, ziet hij niet in dat hij zichzelf ontiegelijk voor lul zet?
pi_52188101
Wilders draait helemaal door
pi_52188111
Het gaat moeilijk worden voor Wilders om een nog idioter idee te verzinnen. Zou dit zijn hoogtepunt zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')