Jij komt te vaak bij het kuilgravende stereotype fietsenjatters. In Nederland zouden we ze kampers noemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het komt zelden voor dat duitsers in een andere taal dan het Duits praten.
helemaal mee eens, heb een duitse vriendin meteen over de grens, spreekt vloeiend engels, redelijk nederlands en frans. Dat kun je van de meester nederlanders ( vooral Hollanders ) niet zeggen over duits engels en frans tegelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jij komt te vaak bij het kuilgravende stereotype fietsenjatters. In Nederland zouden we ze kampers noemen.
Duitsers spreken steeds vaker Engels en zelfs Nederlands.
ja was heng der an der tennenbaummmmmmmmmmquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:53 schreef Cinch het volgende:
Maar als je tegen ze zegt dat ze geen engels kunnen krijg je: wir haben es nicht gewust
Nou ik weet niet waar jij op school hebt gezeten, maar dat zijn anders standaard vakken hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:45 schreef Nilith het volgende:
[..]
helemaal mee eens, heb een duitse vriendin meteen over de grens, spreekt vloeiend engels, redelijk nederlands en frans. Dat kun je van de meester nederlanders ( vooral Hollanders ) niet zeggen over duits engels en frans tegelijk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het komt zelden voor dat duitsers in een andere taal dan het Duits praten.
En er zijn genoeg Nederlanders die wel 5 talen sprekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:45 schreef Nilith het volgende:
[..]
helemaal mee eens, heb een duitse vriendin meteen over de grens, spreekt vloeiend engels, redelijk nederlands en frans. Dat kun je van de meester nederlanders ( vooral Hollanders ) niet zeggen over duits engels en frans tegelijk.
En dan de gemiddelde Nederlander die Engels praat...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:44 schreef Nilith het volgende:
Ik heb niet op school gezeten maar Zit op school, en het frans en duits van Hollanders is niet bepaald om naar huis te spreken. Als ik in duitsland/oostenrijk od ben en ik hoor Hollanders Duits praten denk ik toch echt dat dat verschrikkelijker is dan Duitsers die Engels praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |