abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:00:36 #1
128384 mcwops
gat in je glas
pi_52186056
duitsers kennen geen Engels praten. dat is duidelijk.
en als ze t toch doen dan klinkt gewoon niet. Herr Flick .
mijn klacht :
duitsers moeten geen Engels praten
hee mof! du Asch, rede kein English! Lul gewoon duits zoals je dat vanaf 1940 al doet.

en ook geen Nederlands praotsen bitte !

immer gerade aus, gern gemacht
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:03:03 #2
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_52186093
En jij moet geen Duits praten

Het Duitse accent is vergelijkbaar met het taaltje wat Ltd Gruber uitslaat: Humor dus.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:03:12 #3
163627 L.Dir
Boards of Canada
pi_52186100
ik heb liever dat ze engels tegen me praten dan dat ze verwachten dat ik duits versta
  PR/Manusje van alles woensdag 8 augustus 2007 @ 01:07:22 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52186157
Het komt zelden voor dat duitsers in een andere taal dan het Duits praten.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:18:42 #5
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_52186302
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij komt te vaak bij het kuilgravende stereotype fietsenjatters. In Nederland zouden we ze kampers noemen.
Duitsers spreken steeds vaker Engels en zelfs Nederlands.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:19:50 #6
128384 mcwops
gat in je glas
pi_52186322
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_52186352
DUITSERS, zijn dat niet die agressieve snotneuzen van meer dan 60 jaar geleden? Bestaat dat clupske nog steeds dan?!

Jaowhl Herr, ich mochte gern ein superlustbonbon mit ein holzangrif bitte und schnell!
pi_52186638
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:18 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Jij komt te vaak bij het kuilgravende stereotype fietsenjatters. In Nederland zouden we ze kampers noemen.
Duitsers spreken steeds vaker Engels en zelfs Nederlands.
helemaal mee eens, heb een duitse vriendin meteen over de grens, spreekt vloeiend engels, redelijk nederlands en frans. Dat kun je van de meester nederlanders ( vooral Hollanders ) niet zeggen over duits engels en frans tegelijk.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:54:00 #9
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_52186737
Immer gerade aus .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_52187280
Er zijn genoeg duitsers die engels praten.Vooral de jongere generatie.Maar het klopt wel dat vooral oudere mensen geen engels kunnen.Maar dat is hier niet anders.
pi_52187288
das fint icht aug
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52187311
Maar als je tegen ze zegt dat ze geen engels kunnen krijg je: wir haben es nicht gewust
Bier hier.
pi_52187323
Super super geil
pi_52187329
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 02:53 schreef Cinch het volgende:
Maar als je tegen ze zegt dat ze geen engels kunnen krijg je: wir haben es nicht gewust
ja was heng der an der tennenbaummmmmmmmmm
weis ich fiel
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52187556
Turkish: Well the rabbit gets fucked.
Tommy: Proper fucked?
Turkish: Yes, before "Zee Germans" get there.
pi_52188082
Daar ben ik het helemaal mee eens!
Ik werk in een toeristisch gebied en daar beginnen duitsers al-tijd in het engels.
Omdat ik van vreemde talen spreken houd ga ik altijd antwoorden in hun taal,maar dan krijg je toch weer engels terug.
Helaas hebben ze denk ik teveel nare ervaringen hiermee,en gaan ze voor veilig,moeten ze zelf weten natuurlijk.
pi_52188122
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_52188497
Probeer dan de enige trailer die bestaat van Hostel 2....;
''Ach,die amerikaner haben ja keine fantasieieieie......''
pi_52188526
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:45 schreef Nilith het volgende:

[..]

helemaal mee eens, heb een duitse vriendin meteen over de grens, spreekt vloeiend engels, redelijk nederlands en frans. Dat kun je van de meester nederlanders ( vooral Hollanders ) niet zeggen over duits engels en frans tegelijk.
Nou ik weet niet waar jij op school hebt gezeten, maar dat zijn anders standaard vakken hoor.
Ik durf te wedden dat de gemiddelde Nederlander wat meer talen praat en ze beter praat dat die eigenwijze Duitsers.

Negen van de tien Duitsers die ik spreek (en ik spreek er best wel wat) spreken alleen Duits en vrijwel geen Engels.
Dat jij toevallig een vriendin hebt die het wel kan zegt niets over de rest.

Rot Duisters
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_52188666
Ik heb niet op school gezeten maar Zit op school, en het frans en duits van Hollanders is niet bepaald om naar huis te spreken. Als ik in duitsland/oostenrijk od ben en ik hoor Hollanders Duits praten denk ik toch echt dat dat verschrikkelijker is dan Duitsers die Engels praten.
pi_52188678
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

ik heb net een week of twee geleden een massa duitsers ontmoet in een keer die allemaal engels spraken of iig een hele goeie poging deden...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52188742
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:45 schreef Nilith het volgende:

[..]

En er zijn genoeg Nederlanders die wel 5 talen spreken

Altijd van die zinloze vergelijkingen
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:43:57 #23
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_52189781
Nederlanders die Frans proberen te spreken, er is gewoon niets grappiger
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:46:56 #24
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_52189847
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:44 schreef Nilith het volgende:
Ik heb niet op school gezeten maar Zit op school, en het frans en duits van Hollanders is niet bepaald om naar huis te spreken. Als ik in duitsland/oostenrijk od ben en ik hoor Hollanders Duits praten denk ik toch echt dat dat verschrikkelijker is dan Duitsers die Engels praten.
En dan de gemiddelde Nederlander die Engels praat...
Als je naar CNN kijkt en je ziet bijvoorbeeld die De Hoop-Scheffer dan lig je toch in een deuk.

En ons zelf maar continue op de schouders kloppen dat we onze talen zo goed spreken...
In het eerste de beste vakantiepark over de grens haal je de kaaskoppen er zo tussenuit hoor, whatever welke taal ze ook bezigen op dat moment.
Burnt to the core but not broken
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:50:05 #25
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_52189932
Als Engelsman kan ik mededelen, dat nederlanders een veel irritanter accent hebben wanneer ze engels spreken dan duitsers.
Horrible Cunt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')