Dikke polo? Wtf is er dik aan een poloquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef heijnen het volgende:
[..]
lol jij moet keer naar het zwarte cross gaan, daar zie je pas figuren.
mannen met tuinbroek aan en daaronder dikke POLO van ralph lauren en dan GYMPEN!!!!!
Dat verschil kan ik ook niet zien om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dikke polo? Wtf is er dik aan een polo![]()
En alsof je het verschil kan zien tussen een polo van ralph lauren en eentje van de C&A. Ik niet in ieder geval.
Ik wel, op die van RL staat een merkjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
En alsof je het verschil kan zien tussen een polo van ralph lauren en eentje van de C&A. Ik niet in ieder geval.
Jij gaat bij iedereen die een polo draagt van dichtbij de zaak controleren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef Stylez het volgende:
[..]
Ik wel, op die van RL staat een merkje![]()
![]()
Misschien zijn die van de C&A heel mooi, ik ken ze niet, maar ik zie wel het verschil tussen een RL en de meeste andere goedkopere. De pasvorm vind ik van RL gewoon perfect.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
We hebben een bal in the huis!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:03 schreef Sonja88 het volgende:
Does it matter? De manier waarop je kraagje van je poloshirt staat bepaalt wat voor type je bent? Heel volwassen ja.
Nee helemaal niet. Ik heb niet eens één polo in m'n kast liggen. Daar gaat het niet om. Mij gaat het erom, dat mensen zich zo gruwelijk druk kunnen maken over andermans kleding.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |