quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Kakkers
Mensen met een domme rollende R, r r r ik wordt net als m'n vaderrrr
Succes met het pallets sorteren de komende 40 jaar!quote:
lol dank je wel maar ik heb goed betaald werkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Succes met het pallets sorteren de komende 40 jaar!
Kansloos.
lol jij moet keer naar het zwarte cross gaan, daar zie je pas figuren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef JohanDaButcher het volgende:
Weet je wat pas echt lelijk is? Mensen met een polo met klompen er onder.
Jij bent echt zieligquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:02 schreef heijnen het volgende:
[..]
dan ook nog niet eens om niks.
vorige keer kreeg ik een klacht van een KAKKER dat ik me vriendin in het openbaar een zoen gaf.
ROT OP MAN IK DOE DAT WANNEER EN WAAR IK WIL!!!!!!!![]()
De gemiddelde goed opgeleide kakker maakt in ieder geval niet van dit soort fouten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Kakkers
Mensen met een domme rollende R, r r r ik wordt net als m'n vaderrrr
Nee, want dat vind ik dus lelijk. Waarom zou ik er dan naar kijken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef heijnen het volgende:
[..]
lol jij moet keer naar het zwarte cross gaan, daar zie je pas figuren.
mannen met tuinbroek aan en daaronder dikke POLO van ralph lauren en dan GYMPEN!!!!!
En dan nog steeds je best doen om er zo kansloos mogelijk uit te zien en je te gedragenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:48 schreef heijnen het volgende:
[..]
lol dank je wel maar ik heb goed betaald werk
dan lig je helemaal dubbelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Nee, want dat vind ik dus lelijk. Waarom zou ik er dan naar kijken?![]()
zolang je me niet gezien heb aub geen oordeel vellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En dan nog steeds je best doen om er zo kansloos mogelijk uit te zien en je te gedragen
Hier ook. Alleen bij een paar achterlopers niet. Ieder normaal polo-dragend mens doet dat met kraag naar beneden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef Little_Meanie het volgende:
Nederlanders
In België waren de zomers van 1997-1998 de zomers van de omhoogstaande kraagjes
Gelukkig is deze hype hier allang overgewaaid
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:17 schreef heijnen het volgende:
[..]
zolang je me niet gezien heb aub geen oordeel vellen.
en ik denk niet dat er ook maar 1 iemand zichzelf hier gedraagd zoals hij in real life ook doet. mijn mening daarentegen blijft wel hetzelfde op FOK of real life
dus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |