Hoe tekenend (voor beide).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat slaat op het drama wat er vanmiddag ontstond toen bleek dat een Tamara zich opgegeven had, een Tamara die ook nog eens lijkt op de Tamara van Brian.
Gevolg: Amanda kwaad op Brian en Brian wilde stoppen met de bikini contest....
Sterkste argument van Amanda: Ik ben die Tamara helemaal zat en ik heb je al eerder gezegd dat ik niets meer over haar wilde horen....
En dus werd deze Tamara op voorhand uitgesloten van deelname, en dit alles omdat ze dezelfde naam heeft als en een beetje lijkt op de ex van Brian... Ze heeft het nog net niet zelf veroorzaakt maar het zat er niet ver vanaf
Volgende keer ff opletten welk subforum ervoor staat in de AT hèquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef wobbel het volgende:
mmm, door de topictitel geklikt in de hoop op wat leuke foto's...nee hoor
jawel hoor maar mocht niet van avonnequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef wobbel het volgende:
mmm, door de topictitel geklikt in de hoop op wat leuke foto's...nee hoor
Het tweede.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, draag je dat voor uit eigen werk of zingt die newman dat in gelijknamig liedje?![]()
Short People got no reasonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, draag je dat voor uit eigen werk of zingt die newman dat in gelijknamig liedje?![]()
Het verhaal is volgens mij niet helemaal compleet voor degenen die het vanmiddag gemist hebben....quote:
Briljante tekst.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Short People got no reason
To live
They got little hands
And little eyes
And they walk around
Tellin' great big lies
They got little noses
And tiny little teeth
They wear platform shoes
On their nasty little feet
Well, I don't want no Short People
Don't want no Short People
Don't want no Short People
Round here
Nee, wel een beetje krom, kalend, kraakstem, haakneus en een brilletje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef Dark het volgende:
To live
Neem aan dat die gozert newman ook een kleine kerel is?
Zijn niveau is nog lager... dus daar hoeven we ons niet druk om te makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:08 schreef pronkjewail het volgende:
Wat een enorm zeikwijf is die Nadia. Mens zeikt alleen maar om het zeiken... Ik vind Dennix nix, maar ik kan me niet voorstellen dat die jongen zich tot haar niveau verlaagd.
ooh, da's nie zo ergquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Nee, wel een beetje krom, kalend, kraakstem, haakneus en een brilletje!
Integendeel !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:09 schreef Giggio het volgende:
[..]
Zijn niveau is nog lager... dus daar hoeven we ons niet druk om te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |