Dago en ik gaan sowieso met een club vrienden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is goed! Zeg ik de voetbal wel af die dag, tenzij we om tien uur ergens uit moeten spelen.
Ook nog dit: Zaterdag begint de voorverkoop voor PT in Amsterdam, 5-12-'07. Nog gegadigden? Ik heb wel zin om ze te zien, maar niet alleen, natuurlijk. En aangezien het geen muziek is die mijn vrienden aanspreekt, zit ik met jullie opgescheept.
Ga je dit weekend nog naar de ArenA trouwens? Ik ga met een maat die totaal niets om voetbal geeft. Volgens hem staat Edgar Davids op doel. Mijn vaste ajax-maatje moet weer eens werken, dus vandaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is goed! Zeg ik de voetbal wel af die dag, tenzij we om tien uur ergens uit moeten spelen.
Ik wist niets van dat concert. En een algemene ':{'-bui.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:31 schreef Misstique het volgende:
Hmm?
Is ook pas net bekend gemaakt. Ik had het zeker nog wel aan jou en Lits doorgegeven, heur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wist niets van dat concert.
Wat scheelt er aan?quote:En een algemene ':{'-bui.
Koop een Mac. Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Nosh het volgende:
Er is hier een hopeloos tekort aan Tweakers, en mijn computervaardigheden beperken zich tot 'AAAH! AAAH' roepen en Windows opnieuw opstarten.
Help..
Tool smoel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef Litso het volgende:
Die hebben mij afgelopen zondag anderhalf uur weten te hypnotizeren.
Een van de beste concerten die ik heb gezien.
Laptop kan niet verbinden met draadloos netwerk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:48 schreef Litso het volgende:
*semitweaker meldt
Zeg het eens noshieposhie.
Draadloze netwerken en Windows.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Laptop kan niet verbinden met draadloos netwerk.
Ik ben écht heel erg bang dat het een kwestie is van 'Klik dat aan, en voila'..
Windows Vista in het algemeen.quote:
Ik ben ook niet echt een fan van Vista, maar XP installeren lukte niet eens op mijn nieuwe pc. Nou ja, dan moet het maar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Windows Vista in het algemeen.
Tot nu toe heb ik een telefoon, een digitale camera, een webcam, een printer, en een antivirusprogramma praktisch weg kunnen gooien, of ben ik uren kwijt geweest aan het zoeken en updaten van nieuwe drivers die het eventueel misschien deden.
De volgende keer neem ik een Ibook, echt.
Je kan ook gewoon terug naar XP hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Windows Vista in het algemeen.
Tot nu toe heb ik een telefoon, een digitale camera, een webcam, een printer, en een antivirusprogramma praktisch weg kunnen gooien, of ben ik uren kwijt geweest aan het zoeken en updaten van nieuwe drivers die het eventueel misschien deden.
De volgende keer neem ik een Ibook, echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |