*helpt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:47 schreef nixxx het volgende:66% modcontent.... dat moet omlaag
zijn pringles oook frituur?
Docu al gecheckt?quote:
Nee, verdulle! Dat komt omdat ik zoveel moet werken.quote:
neequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:49 schreef Chowi het volgende:
En nee, Pringles is geen frituur. Het is namelijk vies.
Oh, dan mag ik het helemaal niet. Deze reeks is eigenlijk überhaupt niet meer op mij van toepassing. Of het zou het niet moeten zijn. Het zijn allebei reusachtige calorie-bronnen en ik doe aan de lijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
neeen het bevat 36 gram vet per 100 gram
Druk druk druk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, verdulle! Dat komt omdat ik zoveel moet werken.
Welkom in de wondere wereld van hormonale moodswingbommen en meisjes die zichzelf en hun drie onderkinnen 'volslank' noemen, dan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dan mag ik het helemaal niet. Deze reeks is eigenlijk überhaupt niet meer op mij van toepassing. Of het zou het niet moeten zijn. Het zijn allebei reusachtige calorie-bronnen en ik doe aan de lijn.
quote:
Ik zou gaan trollen in hun reeks, Q.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
Ik ga elke zomer slank in, zonder problemen.
Goed dat je dat er nog even bij zette.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef cerror het volgende:
(violen e.d.)
Neee! Dat is zielug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zou gaan trollen in hun reeks, Q.
Een TVP?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:51 schreef rompompom het volgende:
Iets met lurken.
doch geen diepte!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:51 schreef Chowi het volgende:
Jongens! Jongens! Wat ik nou toch heb uitgevonden!
Als je je ene oog dichtknijpt, kun je gewoon nog zíén met de andere. w00t. [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |