abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52180397
Toch heeft die Brian een mooi strak lichaam. Ok, je moet wat agressief zijn, maar dat bereik je er alvast wel mee.

Als je naar de bewoners kijkt, dan zou je kunnen zeggen "Hoe strakker het lichaam, des te meer agressiviteit in het dagelijks leven". Ik ga nu even mijn kennissenkring langs om te kijken of die stelling opgeld doet!
pi_52180423
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch heeft die Brian een mooi strak lichaam. Ok, je moet wat agressief zijn, maar dat bereik je er alvast wel mee.

Als je naar de bewoners kijkt, dan zou je kunnen zeggen "Hoe strakker het lichaam, des te meer agressiviteit in het dagelijks leven". Ik ga nu even mijn kennissenkring langs om te kijken of die stelling opgeld doet!
Itt zijn hersenen, die zitten wat los...
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_52180430
Ik geniet van die olijke kop van die dikkerd
pi_52180437
Welke idioot heeft miscast Nix daar gecast?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:34:24 #180
130755 Kinga
versier hier
pi_52180445
Tekst op de taart was van hold on be strong trouwens...
pi_52180492
Al met al gaat Nadia niet nog iets eten, wat ze wel beloofd had.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:36:33 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52180503

Van VOL. Ik snap de betekenis van flip the ringfinger niet. Iemand?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52180520
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:31 schreef tipsch het volgende:
Wie is de pukkeljongen?
De slagersknul, doet in vlees, vroeger veganist, omdat hij een hekel had aan planten.
pi_52180523
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geniet van die olijke kop van die dikkerd
quote:

Edit: ik zie het nu: de eerste quote heef niets te maken met de tweede.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52180536
Een smakelijke, aanstekelijke lach heeft Jaap en dan dat gepiep wat een lach moet voorstellen van Brian...
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_52180642
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:36 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]

Van VOL. Ik snap de betekenis van flip the ringfinger niet. Iemand?
Lees de SV
Hangplek voor vrije gedachten
pi_52180653
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

De slagersknul, doet in vlees, vroeger veganist, omdat hij een hekel had aan planten.
ah dank je. ik bedoelde hem inderdaad. je zou Brian in principe ook kunnen zien als pukkeljongen (ex dan he)
pi_52180664
Oehh die belletjes van naad .. me oren
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:42:57 #189
130755 Kinga
versier hier
pi_52180681
Oh god, ze gaan links of rechts vertalen...
pi_52180692
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:

Edit: ik zie het nu: de eerste quote heef niets te maken met de tweede.
Het viel mij plots in. Ik dacht een verband te zien tussen een strak lichaam en agressiviteit.
pi_52180710
Papa moet vanavond weer boos worden... Amanda brengt veel te veel tijd door met Nadia!!!
pi_52180760
quote:

Kun je beter een rondje in de sportschool maken, kom je er vanzelf achter dat trainen geen bal te maken heeft met agressiviteit maar met wilskracht en doorzettingsvermogen
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:45:39 #193
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52180784
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef Clank het volgende:
Papa moet vanavond weer boos worden... Amanda brengt veel te veel tijd door met Nadia!!!
En papa wordt nog bozer als hij ontdekt, dat ze ook aan z'n spulletjes gezeten hebben!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52180860
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Kun je beter een rondje in de sportschool maken, kom je er vanzelf achter dat trainen geen bal te maken heeft met agressiviteit maar met wilskracht
ik wilde net zeggen,

ik train 4 x in de week, fitness maar ben verre van agressief (al gaat me lichaam langzaamaan al wel brian voorbij (sorry ff pochen))
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:47:58 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52180863
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:41 schreef Lady-night het volgende:
Lees de SV
Gedaan. En ik snap de context, alleen ken ik de betekenis van the finger niet in de ringvinger variant. Of is dit een variant van niet tot tien kunnen tellen? .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52180969
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

ze zoeken een text van 2pac
Was het niet handiger om dat gewoon aan hem te vragen of gaat het om een verrassing voor hem?
En sinds wanneer kunnen ze niet meer internetten?
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:56:40 #197
137949 Disana
pi_52181155
Denk nooit dat Jaap niet echt zijn neus gaat snuiten

dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:57:14 #198
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52181172
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Was het niet handiger om dat gewoon aan hem te vragen of gaat het om een verrassing voor hem?
En sinds wanneer kunnen ze niet meer internetten?
16:34-Verrassing voor Brian
Verrassing voor BrianAmanda heeft opeens een top idee. Ze verkast naar de Private Room en besluit een belletje te plegen. En wie krijgt ze aan de lijn? Hans, de kickboksleraar van Brian. “Ik wil Brian graag verrassen en ik weet al met wat, maar ik weet niet hoe het heet”, begint Amanda een beetje zenuwachtig. “Ik moet je zeggen, ik verstond eerst niet wie er belde. Ik verstond ‘met Wanda uit De Gouden Kooi’. Ik moest echt even nadenken, maar nu hoor ik wie er belt”, klinkt het aan de andere kant. “Ik wil zo’n kickboks-badjas”, laat Amanda weten. “Dat vind ik zo stom”, krijgt de 19-jarige meteen te horen. “Echt? Maar ik wil er een leuke tekst op laten zetten”, verweert Amanda zich. “Ja, ik kan het wel regelen, maar ik vind het wel stom”, zegt Hans nogmaals.

“Nou, ik wil zeg maar ook een mooi setje kopen en het in die jas laten showen en ik wil er ook een tekst van Tupac op laten zetten”, gaat Amanda verder. “Nou, ik kan wel zo’n zwarte met zo’n capuchon regelen en daar dan gouden letters op. Regel jij even de tekst die erop moet komen, regel ik de jas”, oppert Hans dan. En zo eindigt het gesprek dan ook. En als je denkt dat Amanda vervolgens meteen die tekst gaat regelen heb je het fout, ze moet natuurlijk eerst even haar haar fatsoeneren.

Bron: 10
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52181292
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:57 schreef Dark het volgende:

[..]

16:34-Verrassing voor Brian
Verrassing voor BrianAmanda heeft opeens een top idee. Ze verkast naar de Private Room en besluit een belletje te plegen. En wie krijgt ze aan de lijn? Hans, de kickboksleraar van Brian. “Ik wil Brian graag verrassen en ik weet al met wat, maar ik weet niet hoe het heet”, begint Amanda een beetje zenuwachtig. “Ik moet je zeggen, ik verstond eerst niet wie er belde. Ik verstond ‘met Wanda uit De Gouden Kooi’. Ik moest echt even nadenken, maar nu hoor ik wie er belt”, klinkt het aan de andere kant. “Ik wil zo’n kickboks-badjas”, laat Amanda weten. “Dat vind ik zo stom”, krijgt de 19-jarige meteen te horen. “Echt? Maar ik wil er een leuke tekst op laten zetten”, verweert Amanda zich. “Ja, ik kan het wel regelen, maar ik vind het wel stom”, zegt Hans nogmaals.

“Nou, ik wil zeg maar ook een mooi setje kopen en het in die jas laten showen en ik wil er ook een tekst van Tupac op laten zetten”, gaat Amanda verder. “Nou, ik kan wel zo’n zwarte met zo’n capuchon regelen en daar dan gouden letters op. Regel jij even de tekst die erop moet komen, regel ik de jas”, oppert Hans dan. En zo eindigt het gesprek dan ook. En als je denkt dat Amanda vervolgens meteen die tekst gaat regelen heb je het fout, ze moet natuurlijk eerst even haar haar fatsoeneren.

Bron: 10
OMG wat een genante vertoning om iemand die een beetje voor zijn hobby aan kickboksen doet zo'n jas te gaan geven...
Dat is net zoiets als een Roef en Marian een gouden microfoon cadeau doen
pi_52181329
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

OMG wat een genante vertoning om iemand die een beetje voor zijn hobby aan kickboksen doet zo'n jas te gaan geven...
Dat is net zoiets als een Roef en Marian een gouden microfoon cadeau doen
Laat die twee maar komen als logee voor zes weken.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')