abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201231
HOT NEWS:
Uit Brabantse (dus betrouwbare) bronnen hebben wij vernomen dat Sabine mutant is en zwanger probeert te raken van Bart. Zo wil zij langzaam de wereld naar haar hand zetten.
Ons voorstel is een actiecommite op te richten, dus Nederlanders, sla de handen ineen, vorm een front tegen deze buitenaardse heidene. Jomanda is reeds geinformeerd.
pi_201232
quote:
op 10-15-1999 om 01:55 PM schreef eelebase (onder andere) het volgende:
HOT NEWS:
Uit Brabantse (dus betrouwbare) bronnen hebben wij vernomen dat Sabine mutant is

Ik heb me nog niet eerder gemengd in de discussie over tik- en taalfouten, maar deze is te erg om te laten zitten.
mutant moet natuurlijk zijn: irritant

pi_201233
Ik citeer:
O.k. o.k. ik bracht mijn reaktie op de "engelse quote's" van Priscella een beetje overdreven. Maar ik geef mensen wel de mogelijkheid om te reageren. Dat is wat anders dan iemand(ik noem een Sabine (of de doorsnee Nederlandse bijstandmoeder)) totaal zwart proberen te maken zonder dat deze de mogelijkheid heeft hierop te reageren. Knap hoor. --->Ik kom gewoon een beetje op voor Sabine.
Wisten jullie trouwens dat Sabine eigenlijk mutant is. Ja, ik heb het ook maar van horen zeggen maar ik neem dit soort info toch echt wel serieus, je weet maar nooit.

Excuse me.....is dit jouw wijze van "totaal zwart proberen te maken zonder dat deze de mogelijkheid heeft hierop te reageren", ohohooooooooooooooooooh...arme Sabine toch...dat meisje dacht eindelijk es een warm iemand die mij een warm hart toevertrouwd...

"Wie de bal kaatst kan de bal terug verwachten"

Uwe gefrusteerde Priscella

She came, she saw, she read, she posted, she left

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')