Ik verstond "turk! turk!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:52 schreef Klingon het volgende:
[..]
Wat DeVinger zegt!![]()
![]()
Toch wel kippenvel moment gisteravond toen Swerts voor de camera z'n shirt omdraaide en 'Terug! Terug!' schreeuwde. Heb zin in zaterdag, hopelijk een volle bak!
quote:“Ik heb Markus Berg vijf weken eerder gebeld. Die wilde ik halen voor Vitesse. Maar wij hadden geen vier miljoen klaar liggen. FC Groningen wel, omdat het Suárez voor veel geld aan Ajax ging verkopen. Ja, we willen nog steeds een spits. Vinden we die nu niet, dan kijken we in de winterstop opnieuw.’’
“Wesley Sonck, die nu bij Club Brugge zit, was ook in beeld. Borussia Mönchengladbach wilde een te groot transferbedrag. Voor een 29-jarige is dat een risico en Vitesse heeft die gelden nu eenmaal niet zelf”, aldus Streuer.
quote:
Asl basisspeler heb ik em nooit goed gevonden, maargoed daar denken veel mensen anders over.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die nou goed of slecht?
3 ton is nog een enorm bedrag voor een team uit de jupiler league dat een tekort op de begroting heeft door in de winterstop van afgelopen seizoen nog een 5 a 6 spelers aan te trekken. Ik denk dat binnenkort het vertrek van Tim Janssen bekend gemaakt wordt, anders kan ik het niet voorstellen dat RKC Benson heeft weten te strikken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:54 schreef Elvislives het volgende:
Ik hoop 4,5 miljoen, maar zal wel iets lager liggen dat bedrag. Denk zo'n 3 ton ofzo.
Tim Janssen naar Sparta, Bouaouzan naar Utrecht, Lorca naar Vitesse, Benson naar RKC.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
3 ton is nog een enorm bedrag voor een team uit de jupiler league dat een tekort op de begroting heeft door in de winterstop van afgelopen seizoen nog een 5 a 6 spelers aan te trekken. Ik denk dat binnenkort het vertrek van Tim Janssen bekend gemaakt wordt, anders kan ik het niet voorstellen dat RKC Benson heeft weten te strikken.
Zou inderdaad zomaar kunnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:24 schreef Migue het volgende:
[..]
Tim Janssen naar Sparta, Bouaouzan naar Utrecht, Lorca naar Vitesse, Benson naar RKC.
There you go, als een van die transfers gebeurt weet je hoe laat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |