quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:43 schreef Elvislives het volgende:Ik vond Due goed bij de enige oefenpot die ik dit seizoen heb gezien: die in Ede. Welliswaar tegen een 2de klasser, maar vorig jaar liet hij niks goeds zien in de voorbereiding, dus hij gaat al vooruit
![]()
Ik vind het maar een kut zomerstop overigens. Vorig jaar had je de komst van Aad, Due, Sansoni en Lazovic en de gebruikelijke onrust en aandacht die daarbij komt kijken. Dit jaar is het maar erg saai. Maar goed, dat zal Aad wel zo willen, vorig jaar zaaien en als je dan dit jaar weer de halve selectie gaat veranderen dan blijf je zaaien. Maar vraag me toch af wat hij precies wil gaan oogsten dit seizoen. Nu de voorbereiding afgelopen is, wie zijn de daadwerkelijke lichtpuntjes?
Pryor, Sprockel, Yakubu en Verhaegh?
Ik had het er gister met Dubnobaswithmyheadman nog over.
Vorig jaar kwam De Mos: hij heeft Verhaegh, Velthuizen, Lazovic, Sprockel, Pryor, Sansoni en Kaya
beter gemaakt.
Hij haalde Espinoza, Yu Hai en Stojkovic (
vette transfers).
Minder presteerden vorig jaar Junker, Janssen en VD Schaaf Yakubu Swerts hebben we
erg lang moeten missen.
Frankel was een blamage, net als Due die maar niet 'los' kwam.
Alleen Lazovic en Knol zijn vertrokken, en het
team is breder geworden. Ik zou persoonlijk graag nog een reserve VC en top SC zien, maargoed, we zijn ook verwend na vorig seizoen.
Nieuw zijn eindelijk een goede LB, breedte middenvelders en twee spitsen voor het vertrek van Lazovic.
Daarnaast zal ik de wedstrijd tegen Ajax niet snel vergeten
Kortom, overall zijn we beter geworden, dat we in de voorbereiding verliezen zegt mij niet zoveel. Kijk naar NEC, die verliest altijd oefenduels, maar eindigt al twee jaar boven ons
Het enige wat ik niet begrijp is dat een speler als Espinoza niet presteert (in de ogen van De Mos). Yu Hai is gewoon een domme chinees en zou te licht kunnen wezen, maar de aanvoerder van Ecuador? En wat mij het meest dwars zit is Benson, waarom geeft de Mos hem niet gewoon het vertrouwen? Eind vorig jaar liet hij zien klaar te zijn voor een basisplek als Danko weg is. Ik vind, niets meer halen, tot de winterstop met deze selectie werken en als ze daadwerkelijk een spits voor 3miljoen zoeken, hou dat geld voorlopig lekker achter de hand
Verder moeten we niet vergeten dat we met De Mos een topcoach in huis hebben, die regelt zijn zaakjes wel.
Ik ben dan ook helemaal niet zo somber voor komend seizoenEven voor de duidelijkheid: bij Sturing kwam het niet verder dan hopen op een nieuwe coach
[ Bericht 4% gewijzigd door DeVinger op 12-08-2007 15:09:27 ]