Nah, roddels heb ik dan weer helemaal niks mee..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:37 schreef katerwater het volgende:
Dat maakt het leven interessant! Al die vettige roddels, hehe. Love it!![]()
Nah nee, ik neuk alleen vrijgezellen; ik deel geen vrouwenquote:collega? Ben je zeker![]()
waarom denk ik dat jij het bent![]()
Ik hou net van het uitvissen wie nu met wie...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, roddels heb ik dan weer helemaal niks mee..
Stap persoonlijk liever direct op de persoon in kwestie af; wordt meer gewaardeerd en je hebt de waarheid ook sneller boven tafel.
Aha, een player met manieren, dan is het rechtvaardigdquote:Nah nee, ik neuk alleen vrijgezellen; ik deel geen vrouwen.
Dat vind ik ook altijd het naieve van de mensen die het met een getrouwde collega doen..
Vooral in het geval van vrouwen die het met een gebonden man doen; dan hoor je ze weer eens dolblij verkondigen dat hij geweldig is en hij toch écht zijn vrouw/vriendin wel aan de kant gaat zetten voor haar...
En een dag later zit ze depressief thuis omdat hij "het toch nog een keer met zijn huidige partner" gaat proberen.
Ken de situatie van mijn werk een paar jaar geleden met als collega's een groepje spontane mannen en een vrouw die al die aandacht in de eerste instantie heel leuk vond. Het ligt er ook aan hoe je reageert op dubbelzinnige grappen (daar ontkom je vaak niet aan als je maar met een enkele vrouw werkt met zoveel mannen) Als je gewoon lacht en over gaat tot de orde van de dag is er vaak helemaal niets aan de hand. Als je erop in gaat en laat merken dat je het allemaal hartstikke leuk vindt al die aandacht en zelf ook vreselijk gaat uitdagen, dan ontstaan er eerder moeilijke situaties die te ver gaan, soms moet de rem er een beetje op om de aandacht weer op het werk te krijgen. Er ontstond bij ons op kantoor als gevolg van al dat geflirt en die opmerkingen een broeierige sfeer die voor iedereen te voelen was. Zoiets vind ik niet goed voor een werkplek. Een mannelijke collega kreeg een huwelijkscrisis als gevolg van het geflirt op het werk. Bijna had hij zijn vrouw en kinderen verlaten voor mijn vrouwelijke collega.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:39 schreef So_Addictive het volgende:
Ik werk met 40 mannen, Er worden veel ondeugende grapjes gemaakt
Dat heb je gewoon met dat rondvliegend testosteron.
Ik vind, als je er als vrouw zijnde niet tegen kan, dan moet je dat beroep maar niet kiezen.
Maar misschien kan ik wel erg veel hebben (ik ben zelf ook wel erg)
Het is natuurlijk anders als het op sexuele intimidatie gaat lijken, Maar meestal is een blik van "" genoeg voor die zielige mannetjes. En anders een schop onder zijn reet
Ik heb er weinig ervaring mee. Ik werk niet op werkplekken waar dat veel gebeurd denk ik dan maar. Het blijft wel een interessant verschijnsel. Ik denk ook dat het vooral bij sommige, wat lossere, bedrijven schering en inslag zal zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:35 schreef kastanova het volgende:
Er wordt simpelweg behoorlijk wat afgeneukt op de werkvloer; simpelweg omdat je elkaar iedere dag ziet, daarnaast zelfs regelmatig samenwerkt en als je tijd over hebt kun je ook behoorlijk interessante gesprekken houden...
Laat mn leven nou vol zitten met dat soort vrouwen..quote:Op maandag 17 december 2007 17:07 schreef jpg97 het volgende:
Misschien heeft ze borderline?
Ik denk eerder dat jij vol bent van deze ene vrouw, gezien het feit dat je twee zo goed als identieke topics aan haar wijdt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef Johnjohn het volgende:
Laat mn leven nou vol zitten met dat soort vrouwen..
Hij gaat met zijn kont tegen haar poes schuren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:28 schreef Shitonya het volgende:
Bewust of onbewust is hij ontevreden over zijn huwelijk en zou het liefste haar op zijn bureau achterwaarts in de poes willen naaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |