abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52274522
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:37 schreef katerwater het volgende:
Dat maakt het leven interessant! Al die vettige roddels, hehe. Love it!
Nah, roddels heb ik dan weer helemaal niks mee..
Stap persoonlijk liever direct op de persoon in kwestie af; wordt meer gewaardeerd en je hebt de waarheid ook sneller boven tafel .
quote:
collega? Ben je zeker
waarom denk ik dat jij het bent
Nah nee, ik neuk alleen vrijgezellen; ik deel geen vrouwen .
Dat vind ik ook altijd het naieve van de mensen die het met een getrouwde collega doen..
Vooral in het geval van vrouwen die het met een gebonden man doen; dan hoor je ze weer eens dolblij verkondigen dat hij geweldig is en hij toch écht zijn vrouw/vriendin wel aan de kant gaat zetten voor haar...
En een dag later zit ze depressief thuis omdat hij "het toch nog een keer met zijn huidige partner" gaat proberen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_52275376
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, roddels heb ik dan weer helemaal niks mee..
Stap persoonlijk liever direct op de persoon in kwestie af; wordt meer gewaardeerd en je hebt de waarheid ook sneller boven tafel .
Ik hou net van het uitvissen wie nu met wie...
tja, op mijn studentenkamer leven enkel vrouwen. Tzal dat zijn
quote:
Nah nee, ik neuk alleen vrijgezellen; ik deel geen vrouwen .
Dat vind ik ook altijd het naieve van de mensen die het met een getrouwde collega doen..
Vooral in het geval van vrouwen die het met een gebonden man doen; dan hoor je ze weer eens dolblij verkondigen dat hij geweldig is en hij toch écht zijn vrouw/vriendin wel aan de kant gaat zetten voor haar...
En een dag later zit ze depressief thuis omdat hij "het toch nog een keer met zijn huidige partner" gaat proberen .
Aha, een player met manieren, dan is het rechtvaardigd
pi_52530475
Update.. gaat waarschijnlijk de boel verlaten en wil dat zij wacht tot hij zijn zaakjes heeft geregeld.
Ze is wel van hem gecharmeerd maar wil niet de bimbo zijn die een gezin opblaast. En wachten??
Nou weet ik dat dit soort dingen ook best goed kunnen gaan maar vind persoonlijk de prijs erg hoog, kinderen etc.
En alleen maar negatief over zn relatie...
Hou jullie op de hoogte
Niets menselijks is mij vreemd.
pi_52538146
Thanks, updates zijn altijd leuk!
pi_52539345
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:39 schreef So_Addictive het volgende:
Ik werk met 40 mannen, Er worden veel ondeugende grapjes gemaakt
Dat heb je gewoon met dat rondvliegend testosteron.
Ik vind, als je er als vrouw zijnde niet tegen kan, dan moet je dat beroep maar niet kiezen.
Maar misschien kan ik wel erg veel hebben (ik ben zelf ook wel erg )

Het is natuurlijk anders als het op sexuele intimidatie gaat lijken, Maar meestal is een blik van " " genoeg voor die zielige mannetjes. En anders een schop onder zijn reet
Ken de situatie van mijn werk een paar jaar geleden met als collega's een groepje spontane mannen en een vrouw die al die aandacht in de eerste instantie heel leuk vond. Het ligt er ook aan hoe je reageert op dubbelzinnige grappen (daar ontkom je vaak niet aan als je maar met een enkele vrouw werkt met zoveel mannen) Als je gewoon lacht en over gaat tot de orde van de dag is er vaak helemaal niets aan de hand. Als je erop in gaat en laat merken dat je het allemaal hartstikke leuk vindt al die aandacht en zelf ook vreselijk gaat uitdagen, dan ontstaan er eerder moeilijke situaties die te ver gaan, soms moet de rem er een beetje op om de aandacht weer op het werk te krijgen. Er ontstond bij ons op kantoor als gevolg van al dat geflirt en die opmerkingen een broeierige sfeer die voor iedereen te voelen was. Zoiets vind ik niet goed voor een werkplek. Een mannelijke collega kreeg een huwelijkscrisis als gevolg van het geflirt op het werk. Bijna had hij zijn vrouw en kinderen verlaten voor mijn vrouwelijke collega.
pi_52550074
Veel dingen kloppen,ze is zelf nogal uberspontaan, zonder enige bijbedoeling trouwens en zie dit ook gebeuren in gezelschap of op feestjes. Zelf snapt ze het niet...
Is nu inderdaad de zakelijkheid aan het terugbrengen en dat gaat redelijk, wat ik wel heb gezegd is "een kat in het nauw maakt rare sprongen" dus soms gewoon niet reageren op deze roep om aandacht voor zn ellendige situatie thuis.
pi_52552026
tvp
pi_52592032
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:35 schreef kastanova het volgende:
Er wordt simpelweg behoorlijk wat afgeneukt op de werkvloer; simpelweg omdat je elkaar iedere dag ziet, daarnaast zelfs regelmatig samenwerkt en als je tijd over hebt kun je ook behoorlijk interessante gesprekken houden...
Ik heb er weinig ervaring mee. Ik werk niet op werkplekken waar dat veel gebeurd denk ik dan maar. Het blijft wel een interessant verschijnsel. Ik denk ook dat het vooral bij sommige, wat lossere, bedrijven schering en inslag zal zijn.

Ik weet wel dat de AH waar ik ooit een blauwe maandag werkte, zich altijd ontpopte tot één groot GTST-achtig orgie met alle drama's van dien.

Ach, ik vind het altijd wel wat tragisch hebben, die uitgerangeerde huismoeders en vaders die toch nog een keer spannende seks willen hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verloren_onschuld op 22-08-2007 15:47:50 ]
Verbaal terrorist
  maandag 17 december 2007 @ 17:07:46 #59
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_55340048
Misschien heeft ze borderline?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_55360905
quote:
Op maandag 17 december 2007 17:07 schreef jpg97 het volgende:
Misschien heeft ze borderline?
Laat mn leven nou vol zitten met dat soort vrouwen..
  dinsdag 18 december 2007 @ 14:21:37 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55361070
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef Johnjohn het volgende:
Laat mn leven nou vol zitten met dat soort vrouwen..
Ik denk eerder dat jij vol bent van deze ene vrouw, gezien het feit dat je twee zo goed als identieke topics aan haar wijdt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 18 december 2007 @ 15:03:16 #62
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_55362270
Ik zeg je dat dit allemaal een opbouw is tot het moment dat zij een korte rok gaat dragen en wat meer 'opener' hempjes aan heeft en op een moment zijn gezicht tussen haar benen zit onder het mom van."onderzoek".
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_55368769
Opmerkingen op een open gemoedelijke werkvloer heb je altijd. Het is maar hoe je er mee omgaat. Vaak is gewoon zeggen dat je het niet zo leuk vind genoeg om het minder te maken
pi_57248968
En ze is gedumpt...
pi_57249841
Niet zo verwonderlijk.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:11:31 #66
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_57252116
Duh!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_60676730
En deel zoveel... even gepolst of de deur nog openstond,en weer afgehaakt.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:20:39 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60679577
ahh topic kick met (nutteloze) update

maar je had dus geevoelens voor je collega... was dat het waarom je het zo intereseerde?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60680618
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:28 schreef Shitonya het volgende:
Bewust of onbewust is hij ontevreden over zijn huwelijk en zou het liefste haar op zijn bureau achterwaarts in de poes willen naaien
Hij gaat met zijn kont tegen haar poes schuren?

Achterwaarts betekent niet hetzelfde als 'van achteren'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')