Dat zeggen ze heel vaak ja, en dan vinden ze steeds niet het juiste moment om het tegen hun huidige vrouw te zeggen, of ze willen even wachten totdat de kinderen van school zijn, of....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:08 schreef Johnjohn het volgende:
Hij gaat scheidden,zn zaken regelen ...
vreemde wereld soms.
Niet veel mannen, hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:58 schreef Shitonya het volgende:
Er bestaan mannen die ietwat anders redeneren, maar in dit geval kan het niet anders zijn dan dit
Ik was het dan ook met je eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:08 schreef Shitonya het volgende:
Nou, uit ervaring kan ik wel vaststellen dat veel mensen wel zo redeneren als ze dergelijke opmerkingen maken. Helemaal als ze wat drank op hebben, dan zijn ze helemaal ongeleidde projectielen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef oddman het volgende:
[..]
Niet veel mannen, hoor.
Ik meen dat ongeveer 10% homo is. Die vervangen dus 'poes' door 'kringspier'.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Hij is gewoon een player, en probeert die naieve vrouw het bed in te krijgen.
Het werkt dus wel, want je geeft aan dat zij al denkt dat hij het oprecht meent.
Onder het bed bedoel je zeker?quote:Maar zegt nu ook regelmatig platte dingen zoals in hetgeval van een verloren pasje,we kunnen wel even onder je bed gaan zoeken...
Mannen met een slecht huwelijk.. die zijn 'willen' het ergst hardste erop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:57 schreef Johnjohn het volgende:
Wat is dit voor gedrag?? Vinden jullie dat dit kan?
Kan me best voorstellen dat je verliefd word maar ik zou er niet aan denken om als getrouwde vent dit soort "grapjes"
te maken.
Graag wat mannelijke inzichten..
Kerel.. als het niet tot haar doordringt, laat haar dan haar fout begaan. Of vind je haar stiekem zelf leuk en vind je het niet leuk dat een andere kerel haar zo om haar (ring)vinger kan winden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:15 schreef Johnjohn het volgende:
Had zn trouwring al afgedaan.. jeukte![]()
Eh, ik vind dit persoonlijk nog niets voorstellen, gezien wat ik naar mijn hoofd geslingerd krijg. En ze zijn allemaal getrouwd bij mij op het werk. Laatst stelde een collega voor om samen naar de kroeg te gaan. Vriendelijk voor bedankt. Zegt hij 'ik eet je niet op hoor' dus ik reageer daar niet echt op. Voegt hij eraan toe dat hij anders wel aan de onderkant begint!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:57 schreef Johnjohn het volgende:
In het kort,vriendin,niet mn vriendin ,heeft nieuwe baan.
Gesprek met directe collega ter kennismaking.
3 uur verder, weet ze alles incl.hoe slecht zn relatie is. Vrouw en kinderen.
Prijst haar de hemel in en heeft gezegd dat hij 24 uur per dag in zn hoofd heeft.
Werken gaat prima, ze kan veel van hem leren en hij neemt haar echt op sleeptouw om haar in te werken.
Maar zegt nu ook regelmatig platte dingen zoals in hetgeval van een verloren pasje,we kunnen wel even onder je bed gaan zoeken...
Tuurlijk word er gegeint op de werkvloerze is niet bepaald lelijk en is wel wat gewend.Is ook best een leuke aantrekkelijke vent, en zij denk dat hij oprecht is.Maar dan wel zulke opmerkingen.???
Wat is dit voor gedrag?? Vinden jullie dat dit kan?
Kan me best voorstellen dat je verliefd word maar ik zou er niet aan denken om als getrouwde vent dit soort "grapjes"
te maken.
Graag wat mannelijke inzichten..
Wij lopen de secretaresses ook altijd lekker te stangenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:29 schreef LaZZ het volgende:
Dat soort opmerkingen maak ik dagelijks, moeten die vrouwen maar gewoon tegen kunnen.
Daar worden ze op geselecteerd natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:01 schreef Bond het volgende:
[..]
Wij lopen de secretaresses ook altijd lekker te stangen![]()
Denk hetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Daar worden ze op geselecteerd natuurlijk.
Och, valt op zich mee...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, bij ons wordt ook heel wat geneukt in de parkeergarage en noem maar op. Niks voor mij, relatie op het werk. Echt gedoemd om uit te monden in een heel groot drama.
Dat maakt het leven interessant! Al die vettige roddels, hehe. Love it!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:35 schreef kastanova het volgende:
Er wordt simpelweg behoorlijk wat afgeneukt op de werkvloer; simpelweg omdat je elkaar iedere dag ziet, daarnaast zelfs regelmatig samenwerkt en als je tijd over hebt kun je ook behoorlijk interessante gesprekken houden...
collega? Ben je zekerquote:Bij ons op het werk wordt er elke dag wel geflirt of wederzijdse seksistische opmerkingen gemaakt en ik weet dat er meerdere getrouwde vrouwen hebben liggen neuken met een collega...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |