abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:58:21 #26
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52221918
Er bestaan mannen die ietwat anders redeneren, maar in dit geval kan het niet anders zijn dan dit
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52224725
Na 3 uur vertel ik niet aan een wildvreemde mijn hele levensverhaal.
Ook niet, en zeker niet bij nieuwe collega's op het werk.
pi_52225049
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 03:08 schreef Johnjohn het volgende:
Hij gaat scheidden,zn zaken regelen ...

vreemde wereld soms.
Dat zeggen ze heel vaak ja, en dan vinden ze steeds niet het juiste moment om het tegen hun huidige vrouw te zeggen, of ze willen even wachten totdat de kinderen van school zijn, of....

Hou ons op de hoogte of het echt gebeurt. Het is nogal wat nl, je huwelijk op stel en sprong ontbinden voor een vrouw die net een paar weken bij je werkt.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:19:52 #29
172358 oddman
Introspecteur
pi_52227863
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:58 schreef Shitonya het volgende:
Er bestaan mannen die ietwat anders redeneren, maar in dit geval kan het niet anders zijn dan dit
Niet veel mannen, hoor.
Ik meen dat ongeveer 10% homo is. Die vervangen dus 'poes' door 'kringspier'.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:08:05 #30
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52229391
Nou, uit ervaring kan ik wel vaststellen dat veel mensen wel zo redeneren als ze dergelijke opmerkingen maken. Helemaal als ze wat drank op hebben, dan zijn ze helemaal ongeleidde projectielen
pi_52229589
Geen goedkopere psycholoog als een naaste collega. En als het ook nog eens een lekker ding is...
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:29:46 #32
172358 oddman
Introspecteur
pi_52230008
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:08 schreef Shitonya het volgende:
Nou, uit ervaring kan ik wel vaststellen dat veel mensen wel zo redeneren als ze dergelijke opmerkingen maken. Helemaal als ze wat drank op hebben, dan zijn ze helemaal ongeleidde projectielen
Ik was het dan ook met je eens.
(PS: 't Is 'ongeleide')
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:39:39 #33
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52230328
dank je ^
pi_52230368
Zielige, oppervlakkige mensen kom je overal tegen, ook op de werkvloer.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:29:08 #35
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_52235018
Dat soort opmerkingen maak ik dagelijks, moeten die vrouwen maar gewoon tegen kunnen.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_52240904
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef oddman het volgende:

[..]

Niet veel mannen, hoor.
Ik meen dat ongeveer 10% homo is. Die vervangen dus 'poes' door 'kringspier'.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 02:03:34 #37
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_52247052
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Hij is gewoon een player, en probeert die naieve vrouw het bed in te krijgen.
Het werkt dus wel, want je geeft aan dat zij al denkt dat hij het oprecht meent.
quote:
Maar zegt nu ook regelmatig platte dingen zoals in hetgeval van een verloren pasje,we kunnen wel even onder je bed gaan zoeken...
Onder het bed bedoel je zeker?
Zo niet, dan toch...
pi_52265320
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:57 schreef Johnjohn het volgende:
Wat is dit voor gedrag?? Vinden jullie dat dit kan?
Kan me best voorstellen dat je verliefd word maar ik zou er niet aan denken om als getrouwde vent dit soort "grapjes"
te maken.

Graag wat mannelijke inzichten..
Mannen met een slecht huwelijk.. die zijn 'willen' het ergst hardste erop.

En wat je vriendin betreft... ze laat het ook wel toe, zeker als haar interesse nog aanslaat ook. Dus misschien moet je eens meer met haar praten.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_52266926
Had zn trouwring al afgedaan.. jeukte
Niets menselijks is mij vreemd.
pi_52267004
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:15 schreef Johnjohn het volgende:
Had zn trouwring al afgedaan.. jeukte
Kerel.. als het niet tot haar doordringt, laat haar dan haar fout begaan. Of vind je haar stiekem zelf leuk en vind je het niet leuk dat een andere kerel haar zo om haar (ring)vinger kan winden?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_52270272
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:57 schreef Johnjohn het volgende:
In het kort,vriendin,niet mn vriendin ,heeft nieuwe baan.
Gesprek met directe collega ter kennismaking.
3 uur verder, weet ze alles incl.hoe slecht zn relatie is. Vrouw en kinderen.
Prijst haar de hemel in en heeft gezegd dat hij 24 uur per dag in zn hoofd heeft.
Werken gaat prima, ze kan veel van hem leren en hij neemt haar echt op sleeptouw om haar in te werken.
Maar zegt nu ook regelmatig platte dingen zoals in hetgeval van een verloren pasje,we kunnen wel even onder je bed gaan zoeken...
Tuurlijk word er gegeint op de werkvloerze is niet bepaald lelijk en is wel wat gewend.Is ook best een leuke aantrekkelijke vent, en zij denk dat hij oprecht is.Maar dan wel zulke opmerkingen.???

Wat is dit voor gedrag?? Vinden jullie dat dit kan?
Kan me best voorstellen dat je verliefd word maar ik zou er niet aan denken om als getrouwde vent dit soort "grapjes"
te maken.

Graag wat mannelijke inzichten..
Eh, ik vind dit persoonlijk nog niets voorstellen, gezien wat ik naar mijn hoofd geslingerd krijg. En ze zijn allemaal getrouwd bij mij op het werk. Laatst stelde een collega voor om samen naar de kroeg te gaan. Vriendelijk voor bedankt. Zegt hij 'ik eet je niet op hoor' dus ik reageer daar niet echt op. Voegt hij eraan toe dat hij anders wel aan de onderkant begint!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:01:37 #42
81996 Bond
License to kill
pi_52271969
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:29 schreef LaZZ het volgende:
Dat soort opmerkingen maak ik dagelijks, moeten die vrouwen maar gewoon tegen kunnen.
Wij lopen de secretaresses ook altijd lekker te stangen
Geen commentaar
pi_52272007
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:01 schreef Bond het volgende:

[..]

Wij lopen de secretaresses ook altijd lekker te stangen
Daar worden ze op geselecteerd natuurlijk .
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:14:48 #44
81996 Bond
License to kill
pi_52272320
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Daar worden ze op geselecteerd natuurlijk .
Denk het
Geen commentaar
pi_52272777
Ik ben puur op mijn looks binnengekomen. En mijn schaapachtige lachje.
pi_52272919
Er wordt simpelweg behoorlijk wat afgeneukt op de werkvloer; simpelweg omdat je elkaar iedere dag ziet, daarnaast zelfs regelmatig samenwerkt en als je tijd over hebt kun je ook behoorlijk interessante gesprekken houden...

Bij ons op het werk wordt er elke dag wel geflirt of wederzijdse seksistische opmerkingen gemaakt en ik weet dat er meerdere getrouwde vrouwen hebben liggen neuken met een collega...
I was an atheist until I realized I was God
pi_52273010
Ja, bij ons wordt ook heel wat geneukt in de parkeergarage en noem maar op. Niks voor mij, relatie op het werk. Echt gedoemd om uit te monden in een heel groot drama.
pi_52273029
Ik werk met 40 mannen, Er worden veel ondeugende grapjes gemaakt
Dat heb je gewoon met dat rondvliegend testosteron.
Ik vind, als je er als vrouw zijnde niet tegen kan, dan moet je dat beroep maar niet kiezen.
Maar misschien kan ik wel erg veel hebben (ik ben zelf ook wel erg )

Het is natuurlijk anders als het op sexuele intimidatie gaat lijken, Maar meestal is een blik van " " genoeg voor die zielige mannetjes. En anders een schop onder zijn reet
pi_52273345
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, bij ons wordt ook heel wat geneukt in de parkeergarage en noem maar op. Niks voor mij, relatie op het werk. Echt gedoemd om uit te monden in een heel groot drama.
Och, valt op zich mee...

Heb met 5 vrouwen van het werk het bed gedeeld en in slechts 1 geval is het geeindigd met een drama (lees: Een nog-net-niet gedwongen ontslag van de dame in kwestie vanwege "laster").
In alle andere gevallen was er weinig aan het handje en heb ik daarna gewoon leuk contact gehouden.

Maar ja, het kán inderdaad verkeerd aflopen...
Ik ken namelijk ook de volgende voorbeelden:
- Meisje werd regelmatig bedreigd na het dumpen van een collega, resultaat: Ontslag en niet meer welkom in het gebouw
- Meisje werd nog regelmatig lastiggevallen na een paar avondjes lol; officiele klacht ingediend.
- Stelletje ging samenwonen, vrouw werd zwanger, 2 weken later met knallende ruzie uit elkaar gegaan.

Maar da's slechts 5% ofzo van alle stelletjes die er geweest zijn...
Het vreemde is eigenlijk nog dat er nooit drama's zijn geweest met de thuis wachtende man of vrouw die er achter kwam dat zijn met partner met een collega's lag te wippen en het bedrijf met een bezoekje vereerde.

Oh wacht, het waren er eigenlijk 6, maar met nummer 6 heb ik niet geneukt... .
I was an atheist until I realized I was God
pi_52274430
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:35 schreef kastanova het volgende:
Er wordt simpelweg behoorlijk wat afgeneukt op de werkvloer; simpelweg omdat je elkaar iedere dag ziet, daarnaast zelfs regelmatig samenwerkt en als je tijd over hebt kun je ook behoorlijk interessante gesprekken houden...
Dat maakt het leven interessant! Al die vettige roddels, hehe. Love it!
quote:
Bij ons op het werk wordt er elke dag wel geflirt of wederzijdse seksistische opmerkingen gemaakt en ik weet dat er meerdere getrouwde vrouwen hebben liggen neuken met een collega...
collega? Ben je zeker
waarom denk ik dat jij het bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')