Bron FPquote:Tijdens een toespraak op de Education Summit tijdens Siggraph (een jaarlijkse bijeenkomst voor de grafische industrie) heeft Matthew Jeffery, bij Electronic Arts verantwoordelijk voor het aannemen van jong talent, gezegd dat er meer vrouwen in de gamesindustrie nodig zijn om de ontwikkeling van de industrie verder te helpen.
"Ten eerste zijn vrouwen in game design en productie meer 'in touch' met hun gevoelens en één van de belangrijkste elementen in games tegenwoordig is om emotioneel geloofwaardige characters te hebben. Ten tweede zijn vrouwen in project management beter in staat de balans te slaan tussen het werk en de rest van hun leven."
Tegelijk merkte hij ook op dat Electronic Arts graag meer vrouwen en etnische minderheden aan zou willen nemen, maar dat de sollicitaties vanuit deze twee groepen vrij mager zijn. Het bezoek aan universiteiten toont ook aan dat het in de nabije toekomst niet veel beter zal worden.
daarom moeten er vernieuwende ideeën en designs komen .quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:04 schreef Hathor het volgende:
het gaat al niet zo best met de gamesindustrie.
Denk dat je dat wel eens gelijk in kunt hebben (gevoel voor drama enz) ...maar!!!.....willen mannen dat wel....Drama.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
daarom moeten er vernieuwende ideeën en designs komen .
vrouwen kunnen volgens mij beter fantaseren en verhalen bedenken met drama etc.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:17 schreef Pakspul het volgende:
Als ze maar dikke tieten hebben, dan vind ik alles goed
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:17 schreef Pakspul het volgende:
Als ze maar dikke tieten hebben, dan vind ik alles goed
Anders game je wat minder en kom je wat vaker naar buiten om te leren hoe échte vrouwen in elkaar zitten Nerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:12 schreef Hathor het volgende:
Nou, dat word een drama, ik hou mijn hart vast. Wat krijgen we straks? Medal of Honor waarbij je met een roze strik om je Thompson rondloopt?
Daar zou ik me maar niet druk om maken als ik jou was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Anders game je wat minder en kom je wat vaker naar buiten om te leren hoe échte vrouwen in elkaar zitten Nerd
Ja, dan krijgen we rpg's met als thema "vijand A heeft de lipstick gestolen van hero B en je hebt 48 uur de tijd om het te vinden en bezorgen op lokatie C, voordat het dansfestival begint.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:54 schreef ethiraseth het volgende:
Mischien krijgen rpgs dan eens wat betere verhalen dan die prut die we nu hebben. Red de wereld van vijand X of Y, want die heeft object Z gestolen. jaja, die ken ik nu wel.
Blijkbaar wel:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar zou ik me maar niet druk om maken als ik jou was.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dan krijgen we rpg's met als thema "vijand A heeft de lipstick gestolen van hero B en je hebt 48 uur de tijd om het te vinden en bezorgen op lokatie C, voordat het dansfestival begint.
Zou inderdaad een hele verbetering qua variatie zijn.
Point being?quote:
Dat je beeld van de gemiddelde vrouw niet veel verder komt dan wat je in pornofilms hebt gezien.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat je beeld van de gemiddelde vrouw niet veel verder komt dan wat je in pornofilms hebt gezien.
ghehe .. de spies girls ..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dan krijgen we rpg's met als thema "vijand A heeft de lipstick gestolen van hero B en je hebt 48 uur de tijd om het te vinden en bezorgen op lokatie C, voordat het dansfestival begint.
Zou inderdaad een hele verbetering qua variatie zijn.
Tuurlijk, dat is ook precies hetgene dat Mariska en Angie aan Killzone hebben proberen toe te voegen al die jaren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dan krijgen we rpg's met als thema "vijand A heeft de lipstick gestolen van hero B en je hebt 48 uur de tijd om het te vinden en bezorgen op lokatie C, voordat het dansfestival begint.
Zou inderdaad een hele verbetering qua variatie zijn.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dan krijgen we rpg's met als thema "vijand A heeft de lipstick gestolen van hero B en je hebt 48 uur de tijd om het te vinden en bezorgen op lokatie C, voordat het dansfestival begint.
Zou inderdaad een hele verbetering qua variatie zijn.
Je slaat de spijker op z'n kop, zo denken wij vrouwen over hoe games eruit moeten zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dan krijgen we rpg's met als thema "vijand A heeft de lipstick gestolen van hero B en je hebt 48 uur de tijd om het te vinden en bezorgen op lokatie C, voordat het dansfestival begint.
Zou inderdaad een hele verbetering qua variatie zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |