abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:45:55 #1
180705 Sunango
Twee Meter Levensvreugde
pi_52173776
Het begint een beetje vervelend te worden; die eeuwige zeiktopics van me. maar dit is nu niet bepaald mijn jaar, geloof ik.

Goed; een maand of 1,5 geleden heb ik gezoend met een meisje. het was al een tijdje een beetje een 'vriendin op afstand'. We zochten elkaar nooit echt op, amar als we toevallig op hetzelfde feestje waren trokken we altijd wel naar elkaar toe.
Een dag of vier later vertelde ze me dat et net 3 dagen uit was met haar vriend, waarmee ze 1,5 jaar een relatie heeft gehad. Daar wist ik dus echt helemaal niets van.

In de maand die daarop volgde hebben we veel contact gehouden. En een keer afgesproken. Dat was echt heel erg leuk. En absoluut niet vriendschappelijk.
Gisteren hebben we opnieuw afgesproken. Na 5 minuten had ik in de gaten dat er iets niet goed zat. Het was gezellig; maar anders gezellig. En verdomd; aan het einde van de avond kwam het hoge woord eruit. Ze zit nog steeds heel erg met die ex in d'r maag. En ze ziet 'm vandaag weer. En ze weet niet wat ze wil.

Ze ziet me heel graag. Ze belt me vaak, we hebben dus een paar keer afgesproken. Maar ze weet niet wat ze voelt en wil. En van de ene kant kan ik me dat heel erg goed voorstellen. Maar van de andere kant ben ik ook echt boos. Ze heeft me ook gewoon gebruikt. En ze ziet me graag, ze zoent me etc. etc. Maar nu ziet ze morgen haar ex weer. Oe! Dan wordt het lastig.

Dus ik weet even niet wat ik hier mee aanmoet. Ze is echt heel erg lief en leuk, en ze ziet mij dus ook graag. Ik zou niets liever willen dan haar. Maar niet op deze manier. Maar ik ben nu verdomme ook 18, ik heb nog nooit een vriendin gehad, en ik heb nu ook wel behoefte aan intimiteit. Gewoon iemand hebben. Wat moet ik doen?

Misschien lijkt het naïef om te denken dat ze al over die andere relatie heen kon zijn. Maar nadat ze me vertelde dat het net uit was met haar vriend (1,5 maand geleden dus) ging ik er van uit dat het niets meer zou worden. Zij zocht echter veel contact met míj. En de eerste date was wel mijn vraag. Maar het was eigenlijk niet meer dan het inkoppen van een voorzet die zij gaf. En helemaal omdat die eerste date nou niet bepaald 'vriendschappelijk' was, kreeg ik toch hoop.

Ook andere dingen wezen erop dat ze me leuk vind/vond. Een week geleden ofzo waren we tegelijkertijd uit. En ik stuurde een smsje of ik haar die avond nog kon zien. Waarop ze me niet minder dan 3x gebeld heeft (m'n telefoon stond op stil * dom*). En een keer naar een vriend van me. Waarom ik niet opnam.
Door dit soort dingen kreeg ik wel het idee dat ze er langzaam overheen aan het komen was.
pi_52173911
Je was een rebounder, en dat wist je heel goed.
Je bent niet verliefd op haar, maar simpelweg op zoek naar seks en andere vormen van intimiteit.
Je bent pas 18, maar je vindt dat schijnbaar oud om nog geen vriendin gehad te hebben.

Hopelijk kom je tot de conclusie dat je meer moet genieten van het leven en dat relaties daar automatisch omheen komen. Of niet, maar dan geniet je alsnog. Meer dan nu in elk geval.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:15:25 #3
180705 Sunango
Twee Meter Levensvreugde
pi_52174407
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Moet je huilen als je een rebounder min of meer de deur wijst? Ga je 2x (waarvan 1x op eigen initiatief) iets drinken met een rebounder? Zeg je tegen een rebounder (1,5 maand na dato) 'Ik ben graag bij je, ik vind je echt heel lief'? Bel je een rebounder 4x in paniek op, om 2 uur 's nachts?

Ik geloof niet dat ik de standaard rebounder was.
quote:
Je bent niet verliefd op haar, maar simpelweg op zoek naar seks en andere vormen van intimiteit.
Dat is de algemene frustratie. Die natuurlijk geen rol mag spelen. Maar dat wil niet zeggen dat-ie er niet is. Echt, ik ben écht verliefd op haar. En ik ben níet op zoek naar seks. Ik wil het wel, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo maar goed is. Ik ben écht verliefd. En als je dat niet gelooft is dat jouw probleem.
quote:
Je bent pas 18, maar je vindt dat schijnbaar oud om nog geen vriendin gehad te hebben.
Ik vind 18 niet per definitie te oud. Maar ik begin me nu wel af te vragen waar het aan licht. Helemaal omdat veel vrienden nu echt al vaste relaties hebben. En dat ik nu ook verliefd was. En dat het niet gelukt is. dan lijkt het me volkomen logisch dat je je dat gaat afvragen.
pi_52174499
Ik ben 27 en nog nooit een relatie gehad.
Met andere woorden niet zeiken en haar een keuze stellen.

Laat haar merken dat je niet van plan bent een soort 2de keuze te worden.
Dat is niet eerlijk voor jou.
pi_52174656
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:51 schreef WeirdMicky het volgende:

Hopelijk kom je tot de conclusie dat je meer moet genieten van het leven en dat relaties daar automatisch omheen komen. Of niet, maar dan geniet je alsnog. Meer dan nu in elk geval.
damn, ik zit al tijdje dik in de shit...maar als k die laatste zin lees denk k ook fuck da's zooo waar!

ik kom net uit een paar maanden durende scharrel met een rebound mokkel... en verdomme ik ben verliefd geworden. Zij niet. En zij is vrolijk verder gegaan, en ik blijf achter...

stay away from rebounds!!
pi_52174958
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:15 schreef Sunango het volgende:

[..]

Moet je huilen als je een rebounder min of meer de deur wijst? Ga je 2x (waarvan 1x op eigen initiatief) iets drinken met een rebounder? Zeg je tegen een rebounder (1,5 maand na dato) 'Ik ben graag bij je, ik vind je echt heel lief'? Bel je een rebounder 4x in paniek op, om 2 uur 's nachts?

Ik wel
pi_52175128
Ik vind het een erg dubieuze topictitel
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:06:18 #8
180705 Sunango
Twee Meter Levensvreugde
pi_52175569
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:50 schreef beerten het volgende:
Ik vind het een erg dubieuze topictitel
Nouja, ze is er nog niet overheen
(geweest)

(ik zie het nu pas )
pi_52175716
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:42 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

Ik wel
x2

been there, done that....got kicked in the nuts

ze was verliefd op me, wilde bij me zijn, miste me, wilde me niet kwijt yadayadayada...

ik hoop van ganser harte dat je een beter exemplaar getroffen hebt hoor, begrijp me niet verkeerd.

maar verwacht er nou maar lekker niks meer van. Veel makkelijker.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:16:03 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_52175943
steek je leuter in het eerste de beste leuke grietje wat je tegenkomt en vergeet haar.
tenzij je van sm houdt.
pi_52175964
Gelieve niet aan jezelf te gaan twijfelen, daar schiet je echt niks mee op

Ik ben 18, heb een hele leuke vriendengroep met ook allemaal relaties.. Een persoon die daar een beetje aan hangt om dat we m niet echt mogen, hij ligt autistisch is, zichzelf totaal niet verzorgd, overal alles van wilt weten en werkelijk elke meid constant aan wil raken enzo.

Die gaat heeft in de afgelopen 2 jaar iets van 3 relaties gehad, waarvan de langste een jaar. Ikzelf heb nog geen relatie gehad. Werkelijk iedereen die ik ken snapt er niks van dat hij er wel wat gehad heeft en ik geen.. Ook ik snap er geen drol van, maar weet dus wel dat het niet totaal ligt aan hoe je bent. Het komt op je pad, vroeger of later..

Ondertussen baal ik er ook wel van, maar door 't te relativeren heb ik er geen last van:)
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_52176183
Een soort reserve speler ben je dan.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:26:15 #13
180705 Sunango
Twee Meter Levensvreugde
pi_52176280
Het is sinds gisteren weer aan met haar ex.
pi_52176503
..hurts don't it..
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:37:43 #15
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_52176666
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:26 schreef Sunango het volgende:

Wat een bitch..
There is no rehab for stupidity.
pi_52176805
Het zegt allemaal zoveel over haar. Wil je echt met zo iemand?
Zolang je er niet dood aan gaat wordt je er alleen maar sterker van en kan het de volgende keer alleenmaar beter worden.

Sterkte er mee.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:45:12 #17
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52176907
misschien had je wat meer over haar heen moeten gaan
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:02:41 #18
188051 YenLoWang
All nine of 'em!!!
pi_52177489
2 Dingen:

1- W R A A K ! ! !
Zeer kinderachtig(!), maar absoluut goed voor je ego op de lange termijn! Gewoon DOEN!!!. Ga even een goed gesprek aan met haar ex/vriend/whogivesashit, waarin je zegt dat het je ongelofelijk spijt, dat jullie wat hebben gedaan, terwijl het even "uit" was tussen hun. Vergeet niet wat details over eventuele zoen- & voelsessies er tussendoor te gooien! Laat duidelijk merken, dat je het echt HEEEEL erg vind, zodat hij wéét dat er wat gebeurd is. Laten we eerlijk zijn; Dit is beter voor iedereen... Nou ja; Niet echt, maar wel voor jou!!

2- Fire & Forget.
Je hebt daarna genoegdoening, dus ga nu lekker door met je leven. Geen rebound-bitches meer!!
...Tenzij ze erg easy is en je moet gewoon even wat mansaus kwijt... If you gotta go, you gotta go
pi_52178407
zwaar verneukt gewoon voor je... mijn ex weet ook niet wat ze wil en is ook bezig met een andere gast... maar die gast gebruikt haar denk ik gewoon... hoeft niet natuurlijk, maar toch... ik schat de kansen voor jou vrij hoog in, haar ex zal het ook niet leuk vinden dat ze met jou om gaat, dus zal ze binnenkort een keuze moeten maken... en een relatie net na het uit is, wil vaak niet niet... nouja geduld is een schone zaak.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:40:23 #20
180705 Sunango
Twee Meter Levensvreugde
pi_52178742
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:29 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
zwaar verneukt gewoon voor je... mijn ex weet ook niet wat ze wil en is ook bezig met een andere gast... maar die gast gebruikt haar denk ik gewoon... hoeft niet natuurlijk, maar toch... ik schat de kansen voor jou vrij hoog in, haar ex zal het ook niet leuk vinden dat ze met jou om gaat, dus zal ze binnenkort een keuze moeten maken... en een relatie net na het uit is, wil vaak niet niet... nouja geduld is een schone zaak.
Nouja, ik heb haar nu iniedergeval even duidelijk gemaakt dat het vast wel weer een keer goed komt, maar dat ik haar nu de komende tijd echt even niet hoef te zien/spreken. Zo naar haar reactie te oordelen had dat wel de gewenste impact.
  Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 15:19:56 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52199263
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:40 schreef Sunango het volgende:

[..]

Nouja, ik heb haar nu iniedergeval even duidelijk gemaakt dat het vast wel weer een keer goed komt, maar dat ik haar nu de komende tijd echt even niet hoef te zien/spreken. Zo naar haar reactie te oordelen had dat wel de gewenste impact.
Ja, of die reactie was gespeeld, en denk jij nu dat je 'wraak' hebt genomen terwijl zij denkt van 'zo, daar ben ik de komende tijd van af'.

Face it, het ging uit met haar ex, maar ze vond hem nog steeds leuk. Jou vond ze niet leuk genoeg, anders had ze nu een relatie met jou. Maakt me niet uit wat ze allemaal gezegd en gedaan heeft, feit blijft dat ze terug is bij d'r ex en niet bij jou.

Ik denk dat het wel meevalt hoe zeer ze er mee zit dat ze jou een tijdje niet ziet. Over een tijdje, als ze het toch allemaal niet meer zo leuk vind met dr vriend, dan laat ze weer wat van zich horen, om een valnet te hebben mocht het uitgaan met d'r vriend. Dan krijgt ze wel aandacht en zo, tot het dan weer aangaat.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_52200314
over een ex komen is niet zo makkelijk, vooral als het nog niet afgesloten is!

Je kan wel boos op haar zijn, maar als zij tegen zichzelf zegt dat ze erover is, maar uiteindelijk toch niet, dan is dat niet geheel bewust haar schuld!

Geef haar even de ruimte om dit afgesluiten op haar manier, ook niet naar vragen als het allemaal voorbij is!!!

Het is aan jou om ff te wachten of op zoek naar een ander meisje, mss wel een minder leuk meisje.... succes
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_52201548
quote:

[..]

Standaard rebounder of niet, al die dingetjes die je opsomt zijn echt niks waard. Het nadeel van een rebounder is dat je moet omgaan met een emotioneel labiele vrouw. Ze is in de war, weet niet wat ze wilt, twijfelt overal over, maar wil haar eenzaamheid verdrijven, dus kiest ze de eerste de beste jongen uit om dat mee te doen. In dit specifieke geval: jou dus. Of ze je nou in paniek opbelt of niet, dat zegt niks over jouw positie als rebounder. Wel haar emotioneel instabiele situatie.
quote:
Dat is de algemene frustratie. Die natuurlijk geen rol mag spelen. Maar dat wil niet zeggen dat-ie er niet is. Echt, ik ben écht verliefd op haar. En ik ben níet op zoek naar seks. Ik wil het wel, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo maar goed is. Ik ben écht verliefd. En als je dat niet gelooft is dat jouw probleem.
Ik geloof je inderdaad niet, maar om nou te zeggen dat dat mijn probleem is vind ik toch lichtelijk overdreven. Misschien ben je nog wel nooit echt verliefd geweest, omdat je constant in een staat van onzekerheid verkeert. Elk meisje dat je aandacht geeft probeer je bij je te houden, hoe onwaarschijnlijk het ook is dat het wat gaat worden. Althans, dat maak ik op uit je verhaal.
quote:
Ik vind 18 niet per definitie te oud. Maar ik begin me nu wel af te vragen waar het aan licht. Helemaal omdat veel vrienden nu echt al vaste relaties hebben. En dat ik nu ook verliefd was. En dat het niet gelukt is. dan lijkt het me volkomen logisch dat je je dat gaat afvragen.
Je gaat het je inderdaad afvragen als je onzeker over jezelf bent. Dus concentreer je eerst daarop en daarná pas op vrouwelijke aandacht.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 augustus 2007 @ 16:45:22 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52201640
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik ben 27 en nog nooit een relatie gehad.
Met andere woorden niet zeiken en haar een keuze stellen.
Nee, maar van jou relatieadvies aannemen is verstandig.
pi_52203143
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:26 schreef Sunango het volgende:
Moet toegeven, ik voelde hem al aankomen. Een vrouw die niet weet 'wat ze wil' is onzin. Ze weet dondersgoed wat ze wil, maar ze wil zogenaamd niemand 'kwetsen'. Puur conflictvermijdend gedrag wat er maar al te hard op wijst dat ze compleet geen ruggegraat heeft.
quote:

[..]

Dat was je wel. Rebounders zijn er niet puur voor lichamelijke behoeften, maar ook voor mentale. Zo'n emotioneel tamponnetje zoals jij vinden ze gewoon lekker.

And again; wees assertief en laat in hemelsnaam niet zo met je sollen. Zij zat in een complete win-win situatie waarover ze de complete macht over relaties had. Dat moet je haar juist totaal niet gunnen maar juist kiezen voor jezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')