Moet je huilen als je een rebounder min of meer de deur wijst? Ga je 2x (waarvan 1x op eigen initiatief) iets drinken met een rebounder? Zeg je tegen een rebounder (1,5 maand na dato) 'Ik ben graag bij je, ik vind je echt heel lief'? Bel je een rebounder 4x in paniek op, om 2 uur 's nachts?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Je was een rebounder, en dat wist je heel goed.
Dat is de algemene frustratie. Die natuurlijk geen rol mag spelen. Maar dat wil niet zeggen dat-ie er niet is. Echt, ik ben écht verliefd op haar. En ik ben níet op zoek naar seks. Ik wil het wel, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo maar goed is. Ik ben écht verliefd. En als je dat niet gelooft is dat jouw probleem.quote:Je bent niet verliefd op haar, maar simpelweg op zoek naar seks en andere vormen van intimiteit.
Ik vind 18 niet per definitie te oud. Maar ik begin me nu wel af te vragen waar het aan licht. Helemaal omdat veel vrienden nu echt al vaste relaties hebben. En dat ik nu ook verliefd was. En dat het niet gelukt is. dan lijkt het me volkomen logisch dat je je dat gaat afvragen.quote:Je bent pas 18, maar je vindt dat schijnbaar oud om nog geen vriendin gehad te hebben.
damn, ik zit al tijdje dik in de shit...maar als k die laatste zin lees denk k ook fuck da's zooo waar!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Je was een rebounder, en dat wist je heel goed.
Je bent niet verliefd op haar, maar simpelweg op zoek naar seks en andere vormen van intimiteit.
Je bent pas 18, maar je vindt dat schijnbaar oud om nog geen vriendin gehad te hebben.
Hopelijk kom je tot de conclusie dat je meer moet genieten van het leven en dat relaties daar automatisch omheen komen. Of niet, maar dan geniet je alsnog. Meer dan nu in elk geval.
Ik welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:15 schreef Sunango het volgende:
[..]
Moet je huilen als je een rebounder min of meer de deur wijst? Ga je 2x (waarvan 1x op eigen initiatief) iets drinken met een rebounder? Zeg je tegen een rebounder (1,5 maand na dato) 'Ik ben graag bij je, ik vind je echt heel lief'? Bel je een rebounder 4x in paniek op, om 2 uur 's nachts?
Ik geloof niet dat ik de standaard rebounder was.
Nouja, ze is er nog niet overheenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:50 schreef beerten het volgende:
Ik vind het een erg dubieuze topictitel
x2quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:26 schreef Sunango het volgende:
Het is sinds gisteren weer aan met haar ex.
Nouja, ik heb haar nu iniedergeval even duidelijk gemaakt dat het vast wel weer een keer goed komt, maar dat ik haar nu de komende tijd echt even niet hoef te zien/spreken. Zo naar haar reactie te oordelen had dat wel de gewenste impact.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:29 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
zwaar verneukt gewoon voor je... mijn ex weet ook niet wat ze wil en is ook bezig met een andere gast... maar die gast gebruikt haar denk ik gewoon... hoeft niet natuurlijk, maar toch... ik schat de kansen voor jou vrij hoog in, haar ex zal het ook niet leuk vinden dat ze met jou om gaat, dus zal ze binnenkort een keuze moeten maken... en een relatie net na het uit is, wil vaak niet niet... nouja geduld is een schone zaak.
Ja, of die reactie was gespeeld, en denk jij nu dat je 'wraak' hebt genomen terwijl zij denkt van 'zo, daar ben ik de komende tijd van af'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:40 schreef Sunango het volgende:
[..]
Nouja, ik heb haar nu iniedergeval even duidelijk gemaakt dat het vast wel weer een keer goed komt, maar dat ik haar nu de komende tijd echt even niet hoef te zien/spreken. Zo naar haar reactie te oordelen had dat wel de gewenste impact.
Standaard rebounder of niet, al die dingetjes die je opsomt zijn echt niks waard. Het nadeel van een rebounder is dat je moet omgaan met een emotioneel labiele vrouw. Ze is in de war, weet niet wat ze wilt, twijfelt overal over, maar wil haar eenzaamheid verdrijven, dus kiest ze de eerste de beste jongen uit om dat mee te doen. In dit specifieke geval: jou dus. Of ze je nou in paniek opbelt of niet, dat zegt niks over jouw positie als rebounder. Wel haar emotioneel instabiele situatie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:15 schreef Sunango het volgende:
[..]
Moet je huilen als je een rebounder min of meer de deur wijst? Ga je 2x (waarvan 1x op eigen initiatief) iets drinken met een rebounder? Zeg je tegen een rebounder (1,5 maand na dato) 'Ik ben graag bij je, ik vind je echt heel lief'? Bel je een rebounder 4x in paniek op, om 2 uur 's nachts?
Ik geloof je inderdaad niet, maar om nou te zeggen dat dat mijn probleem is vind ik toch lichtelijk overdreven. Misschien ben je nog wel nooit echt verliefd geweest, omdat je constant in een staat van onzekerheid verkeert. Elk meisje dat je aandacht geeft probeer je bij je te houden, hoe onwaarschijnlijk het ook is dat het wat gaat worden. Althans, dat maak ik op uit je verhaal.quote:Dat is de algemene frustratie. Die natuurlijk geen rol mag spelen. Maar dat wil niet zeggen dat-ie er niet is. Echt, ik ben écht verliefd op haar. En ik ben níet op zoek naar seks. Ik wil het wel, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo maar goed is. Ik ben écht verliefd. En als je dat niet gelooft is dat jouw probleem.
Je gaat het je inderdaad afvragen als je onzeker over jezelf bent. Dus concentreer je eerst daarop en daarná pas op vrouwelijke aandacht.quote:Ik vind 18 niet per definitie te oud. Maar ik begin me nu wel af te vragen waar het aan licht. Helemaal omdat veel vrienden nu echt al vaste relaties hebben. En dat ik nu ook verliefd was. En dat het niet gelukt is. dan lijkt het me volkomen logisch dat je je dat gaat afvragen.
Nee, maar van jou relatieadvies aannemen is verstandig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik ben 27 en nog nooit een relatie gehad.
Met andere woorden niet zeiken en haar een keuze stellen.
Moet toegeven, ik voelde hem al aankomen. Een vrouw die niet weet 'wat ze wil' is onzin. Ze weet dondersgoed wat ze wil, maar ze wil zogenaamd niemand 'kwetsen'. Puur conflictvermijdend gedrag wat er maar al te hard op wijst dat ze compleet geen ruggegraat heeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:26 schreef Sunango het volgende:
Het is sinds gisteren weer aan met haar ex.
Dat was je wel. Rebounders zijn er niet puur voor lichamelijke behoeften, maar ook voor mentale. Zo'n emotioneel tamponnetje zoals jij vinden ze gewoon lekker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:15 schreef Sunango het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |