quote:Thnx! En nu dan maar weer on topic!
Op woensdag 13 februari 2002 22:46 schreef Ali Salami het volgende:
Bij afwezigheid van Machiel, tuurlijk
Goedkoop, ligt aan het water. Eten is verzorgd en grote kamers.
quote:Niet alleen feesten, om de dag. Voor de rest eiland verkennen etc. Zat idd te denken om dichtbij arenal te zitten.
Op woensdag 13 februari 2002 22:49 schreef Tempest het volgende:
Als je gaat om te feesten moet je in el arenal zijn, voor de rest weet ik niet eigenlijk, wij kwamen niet verder dan het strand vorig jaar.
quote:En scooter is dat goed, hoorde veel over oplichting etc. Heb nou al zin! Ga denk zaterdag boeken!
Op woensdag 13 februari 2002 23:07 schreef Tempest het volgende:
Tja opzich is het wel leuk hoor, je kan er verschillende dingen doen, die grote stad bij arenal is ook wel leuk vooral als je van grote gebouwen houdt, daar stond zon grote kerk of zoiets. Het beste kun je dan toch maar een scooter of jeep huren denk ik.
Dan zit ik vlak in de buurt HekkeySE
fokmeeting op Mallorca?
quote:klopt, Scorpio, eind van de boulevard, rechts zie je de haven, links omhoog en een end doorlopen.
Op zondag 31 maart 2002 14:49 schreef Tempest het volgende:
Jep oplichting hebben wij ook meegemaakt, 2x ofzo, lagen we op het strand komen er van die mooie dames, heel de avond drinken, dj's, gratis fles champagne bij intree, en dokken maar, wij gaan kijken daar, helemaal geen donder te doen het was CLub Scorpio dus onthoud die naam goed. En nog een keer hetzelfde liedje alleen dan op een boot, wij ok lache, komen we op die boot, weer saai en weet je wat alles was gratis behalve voor bier moest je betalen tsss.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |