Je kunt niet kloklezen en probeer je op deze verkapte manier iets van de tijd mee te krijgen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:54 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe laat was het?
rond 11.30quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:54 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe laat was het?
ts durfde nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
Of zeg er wat over ipv een kuttopic te openen.
als je dan toch voor die rust extra geld over hebt kan je ze er idd bij NSB-enquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:58 schreef aerodynamic het volgende:
Gewoon die conducteur zelf erbij halen.
Eigen rechter spelen werkt nog het beste.
goed idee! eerst weglopen en conducteur zoeken en zeggen dat die kinderen het gedaan hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik had aan de noodrem getrokken
tja...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in 2de klasse zitten?
Ik zou ze gewoon vriendelijk verzoeken op te zouten, je koop niet een eersteklas kaartje op om dat kindergejank aan te horen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:50 schreef schaakkipje het volgende:
Vandaag moest ik naar Amsterdam. Dus ik pak de trein. Eerste klas natuurlijk, want dat is lekker rustig. In Leiden komen er 2 gezinnen binnen met het dubbele van de gemiddelde gezinsuitbreiding. En natuurlijk moesten ze naast mij komen zitten. Natuurlijk hebben ze geen eerste klaskaartje gekocht. De hele reis zitten ze op de uitkijk of de conducteur aankomt en zijn ze smoezen aan het bedenken voor het geval ze worden gecontroleerd. Geen conducteur gezien. En druk dat die kinderen waren.![]()
klacht: mensen die geen eersteklaskaartje willen betalen, maar er wel willen zitten![]()
klacht: conducteurs die hun werk niet doen![]()
alleen dat van niet durven zeggen kloptquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:03 schreef Batsnek het volgende:
Dus;
Je had het lef niet om er wat van te zeggen
Je had het lef niet om de conducteur erbij te halen
Je had het lef niet om op een andere plek te gaan zitten
Probeer je ons iets te vertellen TS?
En users van FOK! om niet mee te klagen over deze klacht, maar potentieel te bashen op TS.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:23 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
alleen dat van niet durven zeggen klopt
ik hoef de conducteur niet te halen; hij hoort langs te komen
![]()
TS heeft gewoon een klacht!
daar is de klaagbaak voor he![]()
foutquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |