En jij zit er al die tijd naar te kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:05 schreef Gurpegi het volgende:
Het is zo fucking kansloos, ze moeten een watersport gokken, inmiddels zijn er al 40 watersporten genoemd
Ik zapte er toevallig langs en bleef hangen omdat het zo hilarisch en kansloos was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:10 schreef nicket84 het volgende:
[..]
En jij zit er al die tijd naar te kijken![]()
zo hilarisch en kansloos dat jij er (uuuuh 40 bellers om de 3minuten bijv) 40 * 3 / 60 = 2uur naar zit te kijken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:11 schreef Gurpegi het volgende:
[..]
Ik zapte er toevallig langs en bleef hangen omdat het zo hilarisch en kansloos was.![]()
Heb ik ook gezien met Katje vs. de rest...ze hoeven alleen voor hoer te spelen voor nationale televisie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:12 schreef Drasss het volgende:
Het leuke is dat al hun tekst door iemand achterin wordt voor gezegd. Dat hoeven ze zelf niet te verzinnen
Bij wijze van spreken 100 mensen, ik heb het niet bijgehouden, ik kijk pas een kwartier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef nicket84 het volgende:
[..]
zo hilarisch en kansloos dat jij er (uuuuh 40 bellers om de 3minuten bijv) 40 * 3 / 60 = 2uur naar zit te kijken!
En wie gaat dat betalen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:30 schreef Psych het volgende:
Ik zou weleens een "massaal, nu bellen we met zijn allen tegelijk, er moet toch een van ons winnen" - actie op willen starten en dan kijken of er iemand wint
Mwah als je broertjes de boer zegt kan dat natuurlijk niet goed zijn dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:20 schreef Dennisweb het volgende:
Doet me denken aan de ene keer dat ze een kledingmerk moesten raden had iemand gebeld: "de broertjes de boer"
"Nee ! Helaas niet goed"
"Is het soms Twinlight"(Twinlight ofzoiets vaags)
"Da's helemaal goed! Je hebt 500 euro gewonnen!"
Afzetter
Netzoals het nette woord voor plassen: Nee sorry, ja goedzo, tis urineren!![]()
lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:32 schreef Trance_X het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=631g3uqjl8E (volume omhoog draaien)
En ik dacht altijd wat een leuke spontane vlotte babbels hebben ze toch altijd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |