Je gaat weer wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk het tandsteen moeten laten verwijderen![]()
Ja, doei hoor![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk het tandsteen moeten laten verwijderen![]()
Ja, doei hoor![]()
das nu t enige waar ik niet bang voor benquote:
Nou, klaarkomen is prettiger jaquote:
Ik zou gewoon maar gaan, bespaart je een hoop ellende en het valt reuze meequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:55 schreef leonieke het volgende:
Ik denk er wel nog even over na. Tijdens mijn volgend verlof (ergens rond nieuwjaar) misschien
mama voelt zich betrapt met iets trillends in haar broekquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef es70 het volgende:
Kinderen.
Ik schrik me altijd de blubber als mijn telefoon gaat als ik 'm in mijn broekzak heb (iedereen heeft zo zijn afwijkingen).
Tijdens het eten was het dus weer eens raak, brrrr + leuk melodietje... Aargghhh.
Nina: Ah, trilfunctie zeker. En ze trok echt zo'n hoofdje, alleen het traantje ontbrak er nog aan
.
Nou, ik heb nooit de gewoonte gehad om met een vibrator in mijn broekzak rond te lopen dus ik schrik gewoon als er onverwacht een trilalarm afgaat... Ik schijn daar dus ook niet aan te wennenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mama voelt zich betrapt met iets trillends in haar broek
Ik wel, maar dat is waarschijnlijk omdat het maar 1 keer is gebeurd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:10 schreef leonieke het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit ergens op betrapt ben geweest
Mja, dat dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat is waarschijnlijk omdat het maar 1 keer is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |