Ik lul maar wat johquote:
Ahjoh, babiesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo, die heeft praatjes.
Is ook schrikken ja, je verwacht het zeker niet meer na een ruime week.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja. Ik was a. alleen. B. Ik had netjes mijn telefoon uit dus in paniek sms'n kon ook niet meer. En nouja, ik vond het een beetje creapy, wel begrijpelijk achteraf.
Mja inderdaad. En toen kwam 'ie ook nog eens heel beduusd de kamer uitlopen na de fotoshoot, en kreeg ik een preek over hoe voorzichtig ik moest zijn, en dat ik na de definitieve uitslag weer contact op moet nemen met de huisarts.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
Is ook schrikken ja, je verwacht het zeker niet meer na een ruime week.
Wees blij dat ze zich eens druk maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja. Ik was a. alleen. B. Ik had netjes mijn telefoon uit dus in paniek sms'n kon ook niet meer. En nouja, ik vond het een beetje creapy, wel begrijpelijk achteraf.
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
Wees blij dat ze zich eens druk maken.
Que wattes?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Encephalopathie is niet voor mietjes anders heur
Ik weet alleen dat je extra foliumzuur zou moeten slikken als je zwanger wilt worden/bent (niet dat ik dat gedaan hebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik lul maar wat joh. Ik moest bloed laten prikken voor bloedarmoede. Daar stond foliumzuurblablabla ook aangekruist. Da's toch voor zwangere mensen?
Oh dan heb ik de klingel horen luiden, maar weet ik iets over een bel nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef es70 het volgende:
Ik weet alleen dat je extra foliumzuur zou moeten slikken als je zwanger wilt worden/bent (niet dat ik dat gedaan heb), verder reikt mijn kennis ook niet
.
En luister nu dan ook eens, minder pc jij .quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja inderdaad. En toen kwam 'ie ook nog eens heel beduusd de kamer uitlopen na de fotoshoot, en kreeg ik een preek over hoe voorzichtig ik moest zijn, en dat ik na de definitieve uitslag weer contact op moet nemen met de huisarts.
Maar de voorlopige uitslag is wel goed. Ze hebben vluchtig gekeken.
Ah oké. Mja. Ik heb ook geen zin om hier m'n leven last van te hebben. Dus ik ga weer braaf lekker onder de wol. Slapenquote:
Braaf zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. Mja. Ik heb ook geen zin om hier m'n leven last van te hebben. Dus ik ga weer braaf lekker onder de wol. Slapen. Vannacht niet zo goed gedaan.
Welterustenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. Mja. Ik heb ook geen zin om hier m'n leven last van te hebben. Dus ik ga weer braaf lekker onder de wol. Slapen. Vannacht niet zo goed gedaan.
Maar heb je het dan over de Chronische Toxische of de Hepatische Encephalopathiequote:
Hoofd meets vloerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar heb je het dan over de Chronische Toxische of de Hepatische Encephalopathie. Infantiele heb ik voor het gemak maar uitgesloten
.
Ik heb geen idee wat er met Kuuk gebeurd is, vakantie enzo...
Minder prettigquote:
Ziek geworden van bedorven kipsate, en onderweg naar het kotsen weggevallen, BOTS op de tegelsquote:
Gatverquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziek geworden van bedorven kipsate, en onderweg naar het kotsen weggevallen, BOTS op de tegels
Omdat dan het effect minder is blijkbaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Gatver. En dat soort dingen schijnt altijd op tegels te moeten gebeuren in plaats van een hoogpolig tapijtje...
Yupsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je extra foliumzuur zou moeten slikken als je zwanger wilt worden/bent (niet dat ik dat gedaan heb), verder reikt mijn kennis ook niet
.
Wel goed geloof ik, sprak haar pas nog op MSNquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef leonieke het volgende:
Wat ik me trouwens onlangs zat af te vragen: weet iemand hoe het met Mutz is?
Doe je haar eens de groetjes als je haar nog eens spreekt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel goed geloof ik, sprak haar pas nog op MSN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |