quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Moet kunnen.
ne·ger (de ~ (m.), ~s)
1 persoon behorend tot één van de zwarte rassen uit Afrika
ik dacht dat ik zo wat beter zou opvallenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee omdat je alles zo drikgedrukt moest typen en je kwam nogal gefrustreerd over.. aapproblemen?![]()
Zie ik eruit als een neger?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:46 schreef HUG-LIFE het volgende:
Dan ben jij... ..Krullenbol_1
dubbel posten valt iig wel op ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:45 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
[..]
ik dacht dat ik zo wat beter zou opvallen
IKKKK dacht dat ik ZOOO wat gvddd~!!!! BETERRRRRR zou OPvALENN!!!!!!!!!!!!!!!!!!111#$@%#
Nee, maar dat hoeft ook niet. Ik accepteer alles wat maar bukt om het geringstequote:]Zie ik eruit als een neger?
Ik gebruik liever het woord baviaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Of, zoals in België gebruikelijk: Makak.
Dat een makaak een apensoort is, is natuurlijk geen toeval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:47 schreef Birra het volgende:
Wat krijg je als je een gorilla kruist met een neger?wiggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |