Iemand suggestie's voor zo'n reden?
Tessa: ik hoop dat tie een leuke vrowu uitzoekt
Broer: ik denk niet dat hij er op ingaat.. ik hab zo m'n redenen (i.e. wil bij tessa blijven)
ik denk dat Tessa hier de baas is en Willem gewoon nog verliefd of hoe noem je dat?
Gaby ??
it's opened..not open
ik denk dus dat het echt "when it opens" moet zijn
het gaat niet om een actie maar om een beschrijving a parachute functions when open
of mischien ook niet maar ja ..who gives a fuck
Waarschijnlijk waren ze elkaars eerste vriendje en vriendinnetje (foto kermis) en heeft Tessa nu het gevoel dat ze iets gemist heeft.
Zou het feit dat Willem nu opeens BNer is en huwelijksaanzoeken krijgt iets aan haar houding ten op zichte van hem veranderen? En is hij daarom het BB-huis ingegaan?
Veel te vroeg verkering (14!), dat kan nooit goed gaan. Vrouw wil wel es wat anders. Het leven is al zo kort. Bovendien heeft ze Willem nooit gezien (altijd koken of voetballen). Willem deed dat omdat het leven al kort genoeg is en je je verkering niet elk e dag wilt zien (sinds je 16e!).
Gevolgen zijn kwalijker: Volgens mijn professionele mening is Willem zich in het BB-huis aan het bewijzen voor zichzelf en voor zijn ex!!! Om daarna te zeggen: "Goed hè, wil je me terug?". (Moet ie sowieso doen. Wat een leukerd. Die vrouw dan...)
Conclusie: kwalijke zaak.
Mailt u me gerust voor een consult.
Schat van een man.
Lekker koken voor de groep maar niks terug verwachten.
Geen uitgesproken mening.
Geeft geen weerstand.
Legt het af tegen tienermeisjes als Sabine.
Zit niet achter de vrouwen aan.
Niet "even lekker knuffelen weet je". (citaat Ruud)
Krijgt geen st**** als Mona verteld over haar borstverkleining.
Jankt om zijn kinderen die hij zo mist. (waarom ga je daar dan zitten gek)
Gaat als laatste redmiddel in een huis zitten om het ongelijk van zijn lieve vrouwtje te bewijzen. (dan wil ze mij vast wel terug. Wordt volwassen)
Maar.......
Heeft hij er ooit rekening meegehouden dat zijn vrouw misschien gewoon een vent zoekt met iets meer mannelijke trekjes waardoor hij niet meer zittend zijn plasje hoeft te doen.
Willem wordt wakker voor het echt te laat is!!!
****ZZWIIIJJJMMMMEEEELLL******
Waarom nou mona en niet haar erbij...
>Willem wordt wakker voor het echt te laat is!!!
Hier is al ooit een liedje over geschreven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |