Cheap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:36 schreef DoimeN het volgende:
Je moet juist over jullie gaan vertellen (insider versier tips, pukkelnerds letop)!
Als je haar die middag ontmoet hebt, zeg je: Jaa ik liep binnen toen liep ik naar de receptie en daar achter de balie zat een mooie dame! enz enz dat vinden alle dames leuk!![]()
nummer 1 wat mij betreftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:03 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Haha das ook absoluut een goeie nummer 2 ja. Misschien wel gedeelde eerste plaats.
doe me nog eens wat leuks vertellen please ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:16 schreef Laton het volgende:
dramatische vraag inderdaad, beste kun je direct aan de bar gaan hangen dan.
ik ga niet naar LL!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
doe me nog eens wat leuks vertellen please ?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Als een vrouw dat zegt, denkt ze eigenlijk:Jezus, wat ben jij saai!
Kutto !quote:
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:55 schreef Karina het volgende:
Grappig: dat zegt mijn vriend altijd "vertel eens wat leuks", wat moet je daar nou op antwoordenI
ze blowen niet allemaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:11 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
"Vertel eens wat leuks?"
"Wat."
Lachen :-)
en typisch als vrouwen zijn, focussen ze op het probleem ipv de oplossingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:
als een vrouw dat zegt: zegt ze eigenlijk:Jesus wat ben jij saai zeg
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:22 schreef shifto het volgende:
"Jij bent leuk!"
Is het enige juiste antwoord.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
-'Vertel eens iets leuks !'
-'Okee, komt 'ie: Er was eens een prinsesje. Maar het was een heel gemeen prinsesje. Ze stelde altijd moeilijke vragen aan de prins, en die kreeg er hoofdpijn van; oei oei oei ! Op een dag zei de prinses tegen de prins: 'Vertel eens iets leuks !' Maar de prins wist niets leuks te vertellen.
En toen stierf de prinses. Langzaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |