quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
omfg @ Smash Bros. Update:
POKEMON Trainer!
[afbeelding]
No way! The Pokémon Trainer has finally arrived. And it looks like he doesn’t do his fighting directly.
Instead, he uses the three Pokémon with him—Squirtle, Ivysaur, and Charizard—to do the fighting for him.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
POKEMON Trainer!
[afbeelding]
No way! The Pokémon Trainer has finally arrived. And it looks like he doesn’t do his fighting directly.
Instead, he uses the three Pokémon with him—Squirtle, Ivysaur, and Charizard—to do the fighting for him.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Er hoort nog een stuk bij Pokemon Change: http://www.smashbros.com/en_uk/characters/pokemon_trainer.htmlquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
POKEMON Trainer!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ikzelf heb haast nooit problemen met de connectie. Zover ik op andere fora heb gelezen komt het bij andere ook zelden voor. Het kan voorkomen dat het op een bepaalde dag/tijd de server raar doet en dat het dan vaker voorkomt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Even over Mario Strikers: heel vaak gaat het fout met de connectie, terwijl internet op de XBOX360 en PS3 wel perfect werkt.
Ook quitten tegenstanders vaak vlak voor het einde (1 keer zelfs toen het eindsignaal al geklonken was). Wat gebeurt er dan met de stats? Krijgen zij puntenaftrek ofzo? Want dit begint erg vervelend te worden.
Nee, de connectie lijkt ook prima. Meestal wordt er gewoon gequit, zo vlak voor het einde. Echt zo kansloos.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:41 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ikzelf heb haast nooit problemen met de connectie. Zover ik op andere fora heb gelezen komt het bij andere ook zelden voor. Het kan voorkomen dat het op een bepaalde dag/tijd de server raar doet en dat het dan vaker voorkomt.
Het quiten is idd lame. Zover ik weet krijgt de quiter geen punten en jij dan iets van 5 oid.
Ik droom met je mee... het wachten duurt al zo langquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
Gaat toch niet gebeuren. Ik hoop al jaren op een pokémon MMORPG. Dat je rond kunt lopen in een wereld, dat je andere gebruikers tegen komt, tegen hun kunt vechten, ruilen etc. En dat Nintendo dan zelf constant nieuwe pkmn toevoegd enzo![]()
* RaymanNL droomt verder....
bij mij nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:00 schreef Maraca het volgende:
Mijn Wii is (weer) blauwNieuwe update?
ja om wat froze problemen op te lossen en om een internet probleem op te lossen. Weet de rest niet was net wakkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:00 schreef Maraca het volgende:
Mijn Wii is (weer) blauwNieuwe update?
Moet mijn wii maar eens aanzetten, na de vakantie heb ik hem nog niet aangeraakt. Strakls met al die updates, is die uren aan het downloaden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ja om wat froze problemen op te lossen en om een internet probleem op te lossen. Weet de rest niet was net wakker. Het is een kleine update verder
.
De v3.0E is best groot ja maar deze van vanmorgen is vrij klein en heel rap gedownloadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:15 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Moet mijn wii maar eens aanzetten, na de vakantie heb ik hem nog niet aangeraakt. Strakls met al die updates, is die uren aan het downloaden.![]()
Ja, juist daarom. De updates stapelen zich dan immers op. Het word overigens tijd voor nieuwe kanalenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De v3.0E is best groot ja maar deze van vanmorgen is vrij klein en heel rap gedownload.
Mee eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:25 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ja, juist daarom. De updates stapelen zich dan immers op. Het word overigens tijd voor nieuwe kanalen
de update van vanochtend?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:55 schreef djkoelkast het volgende:
Ik weet niet of dit ook in deze update zit maar vastlopers krijg je zo:
start een willekeurig spel, druk op home, eject je disc, druk op reset, nu staat je Wii vast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |