Nope. Vaak hebben review exemplaren een slecht werkende online mode. Daar wordt rekening mee gehouden bij het bepalen van de score. Als het slecht blijft werken verdient het spel gewoon een lagere score.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
best zielig, naderhand een score laten zakken in een review
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope. Vaak hebben review exemplaren een slecht werkende online mode. Daar wordt rekening mee gehouden bij het bepalen van de score. Als het slecht blijft werken verdient het spel gewoon een lagere score.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dit werkelijk bij nog geen enkel spel zien gebeuren...
tis gewoon lame om een score naderhand te veranderen..
gebruik dan geen review exemplaar of zet em neer als preview (aangezien je als lezer dus niet meer kan vertrouwen op de juistheid van de score)
Welke jij natuurlijk het leukste vindtquote:
classic, turbo en alpha2 zijn de beste versies, imo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welke jij natuurlijk het leukste vindt
Street Fighter II Turbo - deze
Street Fighter II: The World Warrior - deze
Ik persoonlijk vind de Turbo editie leuker
Andere console misschien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:58 schreef Sickert het volgende:
[afbeelding]
je hebt ze met en zonder mote
vraag me af wat het precies inhoud
Een linkje naar een kutreview van boogie. Wtfomgbbqquote:
Je doet het wss alleen maar om te stangen, maar Boogie lijkt mij ook echt een kutspel. Op 1up kreeg ie ook al een 3.quote:
ja zou kunnenquote:
eerst leek het me wel geinigquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:05 schreef Jesse_ het volgende:
lijkt mij ook echt een ontzettende crap game
Guitar hero is dan weer zo duur in de aanschafquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
eerst leek het me wel geinig
maar na er meer van gezien te hebben
Sing star is imho niet veel beter
Guitar hero daarintegen
een echte gitaar duurderquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Guitar hero is dan weer zo duur in de aanschaf
Maar wel tofferquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
een echte gitaar duurder
en die bespelen is moeilijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |