Andere console misschien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:58 schreef Sickert het volgende:
[afbeelding]
je hebt ze met en zonder mote
vraag me af wat het precies inhoud
Een linkje naar een kutreview van boogie. Wtfomgbbqquote:
Je doet het wss alleen maar om te stangen, maar Boogie lijkt mij ook echt een kutspel. Op 1up kreeg ie ook al een 3.quote:
ja zou kunnenquote:
eerst leek het me wel geinigquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:05 schreef Jesse_ het volgende:
lijkt mij ook echt een ontzettende crap game
Guitar hero is dan weer zo duur in de aanschafquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
eerst leek het me wel geinig
maar na er meer van gezien te hebben
Sing star is imho niet veel beter
Guitar hero daarintegen
een echte gitaar duurderquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Guitar hero is dan weer zo duur in de aanschaf
Maar wel tofferquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
een echte gitaar duurder
en die bespelen is moeilijker
dat is waarquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar wel toffer
'Ik speel gitaar' of 'Ik speel guitar hero'
Op de DS is het zo dat niemand dan de punten krijgt (Mario Kart)quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Even over Mario Strikers: heel vaak gaat het fout met de connectie, terwijl internet op de XBOX360 en PS3 wel perfect werkt.
Ook quitten tegenstanders vaak vlak voor het einde (1 keer zelfs toen het eindsignaal al geklonken was). Wat gebeurt er dan met de stats? Krijgen zij puntenaftrek ofzo? Want dit begint erg vervelend te worden.
je moet waarschijnlijk 2 dingen invullen:quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:40 schreef Enchanter het volgende:
ff een vraagje , hoe ga ik met m'n Wii online ?
Heb ik daar iets voor nodig , want ik vind met m;n Wii wel m'n router (draadloos) , maar dan houdt het dan ook bij op.
![]()
![]()
altijd lachen met Cyberia....quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een stel huillies zitten er hier en daar toch ook
Zelf verwachte ik namelijk dat Boogie best wel eens een goede game kon gaan worden, want het trok me wel. Maar goed ik wou de review jullie gewoon niet onthouden. Zeikerds.
Ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Ziten er naast mij nog anderen te wachten op Medal of Honor: Heroes 2?
Nou, mij lijkt het niks, aangezien je zelf mag bepalen hoe je danst enzo, er zit geen vast spoor aan zoals bij Donkey Konga en DDR. En Dát is juist de reden dat de game hele slechte cijfers krijgt....quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga juist Boogie kopenHet hangt er maar net af wat de smaak van de reviewer is, kijk als het niet werkt werkt het niet maar de fun factor is voor iedereen anders
![]()
Ik heb mijn Wii een vast IP adres gegeven in mijn routerquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:40 schreef Enchanter het volgende:
ff een vraagje , hoe ga ik met m'n Wii online ?
Heb ik daar iets voor nodig , want ik vind met m;n Wii wel m'n router (draadloos) , maar dan houdt het dan ook bij op.
![]()
![]()
Zit wat in, wellicht heeft het wat mindere punten daardoor of een kortere levensduur dan DK/DDR (al heb ik DDR Mario Mix ook niet echt lang gespeeld), toch ga ik hem zeker halenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, mij lijkt het niks, aangezien je zelf mag bepalen hoe je danst enzo, er zit geen vast spoor aan zoals bij Donkey Konga en DDR. En Dát is juist de reden dat de game hele slechte cijfers krijgt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |