Gebruik je een HUB? Kijk anders hier even.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:46 schreef Man_Made_God het volgende:
Mensen, is iemand hier bekend met de foutcode 52020 wanneer je verbinding probeert te maken met het internet via de WII? Ik krijg deze code dus, en ik heb geen idee wat ik ermee moet doen...
Ik kan ook niet zeggen dat de handleiding enige oplossing biedt, en de helpdesk is al gesloten.
De handleiding zegt dat ik ervoor moet zorgen dat de dhc-serverfunctionaliteit aan moet staan... ?
Een muisquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:06 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Wie weet gaan bluetooth draadloze keyboard staks gewoon werken op de Wii dat zou wel heel tof zijn!
Of een goedkope bluetooth Nintendo keyboard is ook niet verkeerd die speciaal voor de wii inclusief muis ofzo....
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
heb je je modem wel gereset na het aansluiten?
een modem is ingesteld op 1 MAC adres en die moet je resetten voor een ander MAC adres.
Stroom van het modem af halen, 10 minuten wachten (voor een echt goede reset, maar soms is 1 minuut ook al genoeg) en weer aanzetten, dat zou moeten helpen.
Euhm sorry?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
heb je je modem wel gereset na het aansluiten?
een modem is ingesteld op 1 MAC adres en die moet je resetten voor een ander MAC adres.
Stroom van het modem af halen, 10 minuten wachten (voor een echt goede reset, maar soms is 1 minuut ook al genoeg) en weer aanzetten, dat zou moeten helpen.
Bij een kabelmodem werkt het in elk geval zo:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
leg eens uit, klopt nu namelijk bar weinig van of ik snap je niet...
lees bovenstaand, het is niet dat je modem een ander MAC krijgt, dat kan inderdaad niet, hij communiceert echter maar met 1 MAC adres per sessie, waarom weet ik ook niet, een router/switch heeft dat probleem niet, die kun je 100x ompluggen zonder 1 reset, een modem kan dat niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:59 schreef depax het volgende:
[..]
Euhm sorry?
Een modem krijgt geen ander mac address wel een ip address
Net als je netwerkkaart is het mac addresss bij een modem unique. Wat sommige internet providers wel vragen en modems kunnen is het clonen van het mac address dit wil zeggen dat het mac address van de hoofdpc ( degene waarmee je op dat moment een benadering uitvoerd. Virtueel in de modem wordt gezet.
Mac address moet unique zijn want zo wordt je hardware namelijk herkend op het internet.
[afbeelding]
Q4 2007 voor Europa staat overal en 29 oktober voor Amerika.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:10 schreef Slein83 het volgende:
Battalion wars was toch al een releasedatum voor?
Ok snap je .quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
lees bovenstaand, het is niet dat je modem een ander MAC krijgt, dat kan inderdaad niet, hij communiceert echter maar met 1 MAC adres per sessie, waarom weet ik ook niet, een router/switch heeft dat probleem niet, die kun je 100x ompluggen zonder 1 reset, een modem kan dat niet.
Simpel de kabel prutsers willen gewoon niet dat je met meer dan 1 computer het internet opgaat (altans dat was de originele reden ooit)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
lees bovenstaand, het is niet dat je modem een ander MAC krijgt, dat kan inderdaad niet, hij communiceert echter maar met 1 MAC adres per sessie, waarom weet ik ook niet, een router/switch heeft dat probleem niet, die kun je 100x ompluggen zonder 1 reset, een modem kan dat niet.
ahh mac adres klonen dus eigenlijk...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij een kabelmodem werkt het in elk geval zo:
Je kabelmodem leert het MAC adres van de pc/router/wat dan ook waar je hem op aansluit en houdt die vast voor die sessie, zolang jij je modem dus niet fysiek uit zet (stekker uit het stopcontact) zal hij alleen communiceren met dat 1e MAC adres.
Elk apparaat met netwerk heeft een eigen, uniek MAC adres, als jij dus je modem normaal op je pc hebt hangen werkt ie alleen met je pc tot je het modem reset en een nieuw MAC adres laat leren: dat van je Wii.
Hoe het verder technisch zit weet ik ook niet precies, maar gewoon de stekker uit het stopcontact en na 10 minuten er weer in, dan moet het normaal gezien werken![]()
Wij nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:17 schreef RaymanNL het volgende:
In amerika kunnen de Wii gebruikers nu iets van Metroid Prime 3 downen in het Wii Ware gedeelte op het Winkel kanaal![]()
Hmm, dacht dat ik al een datum had zien staan ook voor EUquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:22 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Q4 2007 voor Europa staat overal en 29 oktober voor Amerika.
Een preview zou moeten duiden op een demo, wiiware kanaal zou toch voor dergelijke dingen gebruikt wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:14 schreef Steffy het volgende:
Iemand al op de MP site geweest, zo niet kijk dan ff: http://www.metroid.com/
'Download the Metroid Prime 3 Preview to your Wii'
Wat moet dat voorstellen, ik vraag me echt af wat dat zou moeten voorstellen. Nieuwe kanaal voor Exclusieve Preview filmpjes? Demo?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |