Draadloosquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Guitar Hero Wii bundel:
[afbeelding]
Ja? Tenminste lijkt mij dat dat ding net als de nunchuck signalen via de wiimote naar de wii kan sturenquote:
Omdat je een gitaar hebt krijgt je wiimote ineens een snoerquote:
Wat gaaf!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Guitar Hero Wii bundel:
[afbeelding]
Tuurlijk wel...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef Webby het volgende:
[..]
Zouden ze die er dan speciaal voor de foto in hebben gedaan, nee toch?
Hij is allang uit, maar verkoopt als een tit en is vaak uitverkocht. probeer andere winkels is...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef Magistic het volgende:
Is Resident Evil: Wii Edition al uit? Ik dacht ergens te hebben gelezen dat de release eind juli was. Maar heb vandaag even bij de Free Record Shop en de Media Markt gekeken en kon niets vinden?
Ik wil zombies knallen
Ooh mooi om te horen, ach volgende week begint mijn nieuwe baan in een elektronicazaak, kan ik hem mooi voor mezelf achterhoudenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij is allang uit, maar verkoopt als een tit en is vaak uitverkocht. probeer andere winkels is...
huillie!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt kennelijk niet gelezen?
van een fatsoenlijk merk
daar valt apple absoluut niet onder imho
En scansquote:- 6 worlds, 120 stars reconfirmed, multiple planets in each world
- Planets of water, ice, sand, and more
- Planet size varies wildly, as we have seen
- Bee Mario has the ability to use his stinger
- Boo Mario will be left alone by other boos
- The “butt stomp” has returned. You can see it about to happen in the second scan
- As we’ve seen, the multi-colored stars will gain you an extra man if you collect 100. They can also be used for special attacks other than shooting them.
zeker dat het niet DHCP server functionaliteit moet zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:46 schreef Man_Made_God het volgende:
Mensen, is iemand hier bekend met de foutcode 52020 wanneer je verbinding probeert te maken met het internet via de WII? Ik krijg deze code dus, en ik heb geen idee wat ik ermee moet doen...
Ik kan ook niet zeggen dat de handleiding enige oplossing biedt, en de helpdesk is al gesloten.
De handleiding zegt dat ik ervoor moet zorgen dat de dhc-serverfunctionaliteit aan moet staan... ?
toetsen bord welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Omdat je een gitaar hebt krijgt je wiimote ineens een snoerLogisch
Dat DHCP gebeuren staat in de handleiding bij deze foutmelding, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker dat het niet DHCP server functionaliteit moet zijn?
je kan proberen een statisch IP adres in te vullen bij je netwerk verbinding van de wii..
"dat gebeuren" staat in de handleiding maar zeker weten doe jet het nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:13 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Dat DHCP gebeuren staat in de handleiding bij deze foutmelding, maar zeker weten doe ik het niet.
Kan ook. Moet de Wii het alleen ondersteunen en het zelf me niet verbazen dat het er aan komt aangezien een aantal USB het wel doet kan de Wii iig een toetsenbord aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
toetsen bord welmoet toch ook gewoon draadloos kunnen
![]()
Wie weet gaan bluetooth draadloze keyboard staks gewoon werken op de Wii dat zou wel heel tof zijn!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan ook. Moet de Wii het alleen ondersteunen en het zelf me niet verbazen dat het er aan komt aangezien een aantal USB het wel doet kan de Wii iig een toetsenbord aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |