hoe krijg je dat voorelkaar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Laat ik dus net mijn Wii vallen vanaf meer dan anderhalve meter
Hij doet het gewoon nog, nergens schade aan de Wii gelukkig zeg. Maar volgens mij nu wel krasjes op de Wind Waker CD die erin zat. Ben wel uren aan spelen kwijt ook nog eens, maar gelukkig doet alles het nog zeg.
Nooit vergeten je handjes te wassen als je van de wc afkomt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld dit voor elk toetsenbord dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
Het schijnt dat de nieuwe Wii firmware update er ook voor zorgt dat je een usb toetsenbord kunt aansluiten![]()
* RaymanNL gaat naar apple.com, en besteld apple toetsenbord..
Stond op de TV kast en speelde met de gamecube controller, zal wel te hard getrokken hebben, maar het vreemde was dat ik de controller op dat moment niet eens bewoogquote:
En hoe is dat spel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef depax het volgende:
trauma center vandaag binnen ( me loves dimplus ) zo proberen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik heb het idd geprobeerd in de internet browser.
Lijkt me dat je het daar het meest voor gaat gebruiken.
http://wii.ign.com/articles/811/811436p1.htmlquote:Currently, you can make use of the keyboard within the Wii Shop (where you can type in game names in the search box) plus, rather handily, when writing memos or mail via the Wii Message Board. Unfortunately, keyboards can't be used in the Internet Channel at the moment - which might explain why Nintendo's been a little reluctant to tout this inconsistent upgrade too much so far.
Zal het de moeite zijn om er speciaal een draadloos toetsenbord voor te kopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik heb het idd geprobeerd in de internet browser.
Lijkt me dat je het daar het meest voor gaat gebruiken.
net hele tijd geprobeerd tis echt jammer dat er geen nederlands in zitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hoe is dat spel?
En ach volgens mij maakt het echt niet uit welke component kabel je gebruikt.
www.apple.nl -> shop daar vind je prachtige draadloze toetsenborden losquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:14 schreef mschol het volgende:
losse draadloze toetsenborden heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien (en zeker niet van een fatsoenlijk merk)
je hebt kennelijk niet gelezen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:49 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
www.apple.nl -> shop daar vind je prachtige draadloze toetsenborden los![]()
nee idd, peer is veel beterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt kennelijk niet gelezen?
van een fatsoenlijk merk
daar valt apple absoluut niet onder imho
Dan ga je toch naar een hardware forum en vraag je je vraag daarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt kennelijk niet gelezen?
van een fatsoenlijk merk
daar valt apple absoluut niet onder imho
Goed plan Trouwens freeloader werk niet meer op de Wii na de update...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een hardware forum en vraag je je vraag daarHier kunnen we het dan hebben over games
You RocK!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Guitar Hero Wii bundel:
[afbeelding]
Ow coolquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Guitar Hero Wii bundel:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:30 schreef King_of_cubes het volgende:
US packshot Galaxy:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |