Nope. Vaak hebben review exemplaren een slecht werkende online mode. Daar wordt rekening mee gehouden bij het bepalen van de score. Als het slecht blijft werken verdient het spel gewoon een lagere score.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
best zielig, naderhand een score laten zakken in een review
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope. Vaak hebben review exemplaren een slecht werkende online mode. Daar wordt rekening mee gehouden bij het bepalen van de score. Als het slecht blijft werken verdient het spel gewoon een lagere score.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dit werkelijk bij nog geen enkel spel zien gebeuren...
tis gewoon lame om een score naderhand te veranderen..
gebruik dan geen review exemplaar of zet em neer als preview (aangezien je als lezer dus niet meer kan vertrouwen op de juistheid van de score)
Welke jij natuurlijk het leukste vindtquote:
classic, turbo en alpha2 zijn de beste versies, imo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welke jij natuurlijk het leukste vindt
Street Fighter II Turbo - deze
Street Fighter II: The World Warrior - deze
Ik persoonlijk vind de Turbo editie leuker
Andere console misschien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:58 schreef Sickert het volgende:
[afbeelding]
je hebt ze met en zonder mote
vraag me af wat het precies inhoud
Een linkje naar een kutreview van boogie. Wtfomgbbqquote:
Je doet het wss alleen maar om te stangen, maar Boogie lijkt mij ook echt een kutspel. Op 1up kreeg ie ook al een 3.quote:
ja zou kunnenquote:
eerst leek het me wel geinigquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:05 schreef Jesse_ het volgende:
lijkt mij ook echt een ontzettende crap game
Guitar hero is dan weer zo duur in de aanschafquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
eerst leek het me wel geinig
maar na er meer van gezien te hebben
Sing star is imho niet veel beter
Guitar hero daarintegen
een echte gitaar duurderquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Guitar hero is dan weer zo duur in de aanschaf
Maar wel tofferquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
een echte gitaar duurder
en die bespelen is moeilijker
dat is waarquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar wel toffer
'Ik speel gitaar' of 'Ik speel guitar hero'
Op de DS is het zo dat niemand dan de punten krijgt (Mario Kart)quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Even over Mario Strikers: heel vaak gaat het fout met de connectie, terwijl internet op de XBOX360 en PS3 wel perfect werkt.
Ook quitten tegenstanders vaak vlak voor het einde (1 keer zelfs toen het eindsignaal al geklonken was). Wat gebeurt er dan met de stats? Krijgen zij puntenaftrek ofzo? Want dit begint erg vervelend te worden.
je moet waarschijnlijk 2 dingen invullen:quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:40 schreef Enchanter het volgende:
ff een vraagje , hoe ga ik met m'n Wii online ?
Heb ik daar iets voor nodig , want ik vind met m;n Wii wel m'n router (draadloos) , maar dan houdt het dan ook bij op.
![]()
![]()
altijd lachen met Cyberia....quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een stel huillies zitten er hier en daar toch ook
Zelf verwachte ik namelijk dat Boogie best wel eens een goede game kon gaan worden, want het trok me wel. Maar goed ik wou de review jullie gewoon niet onthouden. Zeikerds.
Ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Ziten er naast mij nog anderen te wachten op Medal of Honor: Heroes 2?
Nou, mij lijkt het niks, aangezien je zelf mag bepalen hoe je danst enzo, er zit geen vast spoor aan zoals bij Donkey Konga en DDR. En Dát is juist de reden dat de game hele slechte cijfers krijgt....quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga juist Boogie kopenHet hangt er maar net af wat de smaak van de reviewer is, kijk als het niet werkt werkt het niet maar de fun factor is voor iedereen anders
![]()
Ik heb mijn Wii een vast IP adres gegeven in mijn routerquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:40 schreef Enchanter het volgende:
ff een vraagje , hoe ga ik met m'n Wii online ?
Heb ik daar iets voor nodig , want ik vind met m;n Wii wel m'n router (draadloos) , maar dan houdt het dan ook bij op.
![]()
![]()
Zit wat in, wellicht heeft het wat mindere punten daardoor of een kortere levensduur dan DK/DDR (al heb ik DDR Mario Mix ook niet echt lang gespeeld), toch ga ik hem zeker halenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, mij lijkt het niks, aangezien je zelf mag bepalen hoe je danst enzo, er zit geen vast spoor aan zoals bij Donkey Konga en DDR. En Dát is juist de reden dat de game hele slechte cijfers krijgt....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
omfg @ Smash Bros. Update:
POKEMON Trainer!
[afbeelding]
No way! The Pokémon Trainer has finally arrived. And it looks like he doesn’t do his fighting directly.
Instead, he uses the three Pokémon with him—Squirtle, Ivysaur, and Charizard—to do the fighting for him.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
POKEMON Trainer!
[afbeelding]
No way! The Pokémon Trainer has finally arrived. And it looks like he doesn’t do his fighting directly.
Instead, he uses the three Pokémon with him—Squirtle, Ivysaur, and Charizard—to do the fighting for him.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Er hoort nog een stuk bij Pokemon Change: http://www.smashbros.com/en_uk/characters/pokemon_trainer.htmlquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
POKEMON Trainer!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ikzelf heb haast nooit problemen met de connectie. Zover ik op andere fora heb gelezen komt het bij andere ook zelden voor. Het kan voorkomen dat het op een bepaalde dag/tijd de server raar doet en dat het dan vaker voorkomt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Even over Mario Strikers: heel vaak gaat het fout met de connectie, terwijl internet op de XBOX360 en PS3 wel perfect werkt.
Ook quitten tegenstanders vaak vlak voor het einde (1 keer zelfs toen het eindsignaal al geklonken was). Wat gebeurt er dan met de stats? Krijgen zij puntenaftrek ofzo? Want dit begint erg vervelend te worden.
Nee, de connectie lijkt ook prima. Meestal wordt er gewoon gequit, zo vlak voor het einde. Echt zo kansloos.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:41 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ikzelf heb haast nooit problemen met de connectie. Zover ik op andere fora heb gelezen komt het bij andere ook zelden voor. Het kan voorkomen dat het op een bepaalde dag/tijd de server raar doet en dat het dan vaker voorkomt.
Het quiten is idd lame. Zover ik weet krijgt de quiter geen punten en jij dan iets van 5 oid.
Ik droom met je mee... het wachten duurt al zo langquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
Gaat toch niet gebeuren. Ik hoop al jaren op een pokémon MMORPG. Dat je rond kunt lopen in een wereld, dat je andere gebruikers tegen komt, tegen hun kunt vechten, ruilen etc. En dat Nintendo dan zelf constant nieuwe pkmn toevoegd enzo![]()
* RaymanNL droomt verder....
bij mij nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:00 schreef Maraca het volgende:
Mijn Wii is (weer) blauwNieuwe update?
ja om wat froze problemen op te lossen en om een internet probleem op te lossen. Weet de rest niet was net wakkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:00 schreef Maraca het volgende:
Mijn Wii is (weer) blauwNieuwe update?
Moet mijn wii maar eens aanzetten, na de vakantie heb ik hem nog niet aangeraakt. Strakls met al die updates, is die uren aan het downloaden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ja om wat froze problemen op te lossen en om een internet probleem op te lossen. Weet de rest niet was net wakker. Het is een kleine update verder
.
De v3.0E is best groot ja maar deze van vanmorgen is vrij klein en heel rap gedownloadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:15 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Moet mijn wii maar eens aanzetten, na de vakantie heb ik hem nog niet aangeraakt. Strakls met al die updates, is die uren aan het downloaden.![]()
Ja, juist daarom. De updates stapelen zich dan immers op. Het word overigens tijd voor nieuwe kanalenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De v3.0E is best groot ja maar deze van vanmorgen is vrij klein en heel rap gedownload.
Mee eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:25 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ja, juist daarom. De updates stapelen zich dan immers op. Het word overigens tijd voor nieuwe kanalen
de update van vanochtend?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:55 schreef djkoelkast het volgende:
Ik weet niet of dit ook in deze update zit maar vastlopers krijg je zo:
start een willekeurig spel, druk op home, eject je disc, druk op reset, nu staat je Wii vast![]()
Is er nou eigenlijk een EU update? Ik liep eigenlijk niet warm voor de game, maar nu de rest zo ontzettend shite is, wil ik hem toch wel graag halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:37 schreef BMH het volgende:
She back!
[afbeelding]
Aurora Unit Trailer
Spider Ball Gameplay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HYPE HYPE HYPEThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
hier issie sneller dan ooit...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef djkoelkast het volgende:
hmm het winkelkanaal was al nooit snel maar nu is het drama, ik zie eerst 10 sec. zwart scherm en dan pas gaat ie verbinding maken![]()
Komt Super Metroid?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:27 schreef BMH het volgende:
Ik irriteer mij alleen om het feit dat wij Super Metroid waarschijnlijk pas krijgen wanneer MP3 hier launcht. En dat gaat nog wel maanden duren.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:16 schreef BMH het volgende:
Dat hij komt is een feit.
Nee en nee tevens vinden de mods het niet leuk als je het heb over emulatoren en rom cd's.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef Apekoek het volgende:
is dit leuk en werkt het allemaal goed?
-www.fok.nl-
Dat 1e en 2e wat je zegt klopt niet. Het werkt als een trein, heb het net geprobeerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:10 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Nee en nee tevens vinden de mods het niet leuk als je het heb over emulatoren en rom cd's.
dat hebben we te danken aan de franse, duitse, spaanse en italiaanse idioten >.<quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom we hier in europa zo fokking lang op de zelfde spellen als in de US moeten wachten?
En nog steeds geen goeie tennis-game!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:09 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe Europese Release list:
Dat duurt toch geen maandenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
dat hebben we te danken aan de franse, duitse, spaanse en italiaanse idioten >.<
spellen moeten vertaald worden naar die taal
Uit ervaring met nintendo welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat duurt toch geen maanden. Vind het altijd bullshit speel gewoon altijd de englse versie
.
Die games zijn dan ook allang klaar. En worden gewoon achter gehouden om voor gunstigere tijden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Uit ervaring met nintendo welmaar soms hebben games eerder dan de VS zoals mario kart ds als ik het goed heb.
inderdaad! is er momenteel niet 1 in ontwikkeling? dit is toch het genre voor de wii!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef Dixidito het volgende:
[..]
En nog steeds geen goeie tennis-game!![]()
Kon alleen deze vinden: http://wiigamer.nl/game/1/864.htmlquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
inderdaad! is er momenteel niet 1 in ontwikkeling? dit is toch het genre voor de wii!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |