Komt Super Metroid?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:27 schreef BMH het volgende:
Ik irriteer mij alleen om het feit dat wij Super Metroid waarschijnlijk pas krijgen wanneer MP3 hier launcht. En dat gaat nog wel maanden duren.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:16 schreef BMH het volgende:
Dat hij komt is een feit.
Nee en nee tevens vinden de mods het niet leuk als je het heb over emulatoren en rom cd's.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef Apekoek het volgende:
is dit leuk en werkt het allemaal goed?
-www.fok.nl-
Dat 1e en 2e wat je zegt klopt niet. Het werkt als een trein, heb het net geprobeerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:10 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Nee en nee tevens vinden de mods het niet leuk als je het heb over emulatoren en rom cd's.
dat hebben we te danken aan de franse, duitse, spaanse en italiaanse idioten >.<quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom we hier in europa zo fokking lang op de zelfde spellen als in de US moeten wachten?
En nog steeds geen goeie tennis-game!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:09 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe Europese Release list:
Dat duurt toch geen maandenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
dat hebben we te danken aan de franse, duitse, spaanse en italiaanse idioten >.<
spellen moeten vertaald worden naar die taal
Uit ervaring met nintendo welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat duurt toch geen maanden. Vind het altijd bullshit speel gewoon altijd de englse versie
.
Die games zijn dan ook allang klaar. En worden gewoon achter gehouden om voor gunstigere tijden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Uit ervaring met nintendo welmaar soms hebben games eerder dan de VS zoals mario kart ds als ik het goed heb.
inderdaad! is er momenteel niet 1 in ontwikkeling? dit is toch het genre voor de wii!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef Dixidito het volgende:
[..]
En nog steeds geen goeie tennis-game!![]()
Kon alleen deze vinden: http://wiigamer.nl/game/1/864.htmlquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
inderdaad! is er momenteel niet 1 in ontwikkeling? dit is toch het genre voor de wii!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |