Vergeet het maar, voor 1 pixel krijg je o,o procent support.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Devlinsect het volgende:
Volgens mij heb je een twee weken garantie op pixels.
En vaak geld dat alleen voor een bepaalde cirkel in je scherm. Afhankelijk van je merk en garantie, heb je garantie van een bepaald formaat cirkel vanuit het middelpunt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Devlinsect het volgende:
Volgens mij heb je een twee weken garantie op pixels.
BenQ en LG, allemaal Philipsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Philips staat er bij mij in ieder geval om bekend.
Pixel uitval.
BenQ.![]()
Op een nieuw scherm? Door figuren die dat doen wordt het voor fabrikanten steeds makkelijk consumenten af te poeieren zodat ze dan kunnen roepen; 'Joa, dan had je maar garantie moeten kopen'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
Had je maar pixelgarantie erbij moeten nemen.
Wist ik niet.quote:
Het is gewoon krek een Philipsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Philips staat er bij mij in ieder geval om bekend.
Pixel uitval.
BenQ.![]()
welke hem vervolgens weer in de schappen terugzet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:53 schreef StrayDog het volgende:
Philips biedt op bepaalde modellen 100% pixelgarantie.
En als je hem bij bijv. Mediamarkt gekocht hebt, kun je hem altijd binnen 14 dagen terugbrengen.
Nee maar een auto met een lekke band rijd ook niet echt terwijl een scherm met 1 dooie pixel prima werkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op een nieuw scherm? Door figuren die dat doen wordt het voor fabrikanten steeds makkelijk consumenten af te poeieren zodat ze dan kunnen roepen; 'Joa, dan had je maar garantie moeten kopen'.
Je hebt ook zoiets als consumentenrecht/bescherming. Geloof me, geen enkele winkel die mij weet af te poeieren met dooie pixels op m'n scherm[afbeelding]
Je koopt toch ook geen nieuwe auto met een lekke band![]()
Vergelijking gaat niet op. Dat het scherm oprolbaar of wat dan ook is, doet verder niks af aan het feit dat de werking van pixels niet verandert (alleen verfijnd). Ken jij de techniek erachter? Op basis van je verhaal niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:57 schreef Biogarde het volgende:
Kom op peeps, in de tijd van oprolbare LCD's, en een generaties lang LCD-scherm bouwen mag je toch verwachten dat fabrikanten het dooie pixel verhaal zo langzamerhand wel onder controle hebben.
Het is echt van de zotte dat ze zich nog steeds verschuilen achter de kans dat er dooie pixels zijn ontstaan op een fucking nieuw scherm![]()
Daarom koop ik TFT's altijd bij de Mediamarktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:53 schreef StrayDog het volgende:
Philips biedt op bepaalde modellen 100% pixelgarantie.
En als je hem bij bijv. Mediamarkt gekocht hebt, kun je hem altijd binnen 14 dagen terugbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |