quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:43 schreef minilotje het volgende:
Dennis een jaar lang op een lieve, mooie plek zonder café's, met veel bomen en bloemen en loopbaanbegeleiding en schuldenkwijtschelding, en.. en.. dán komt het vast goed.
Nou ja, niet helemáál. Veel van dit doort dingen hangen natuurlijk vast aan een negatieve spiraal, als je eenmaal in een bepaalde situatie zit, zéker als er schulden bij aan te pas komen, dan is het veel moeilijker om daaruit te komen dan wanneer je (onder begeleiding) met een schone lei kunt beginnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het probleem zit in Dennis, niet in zijn omgeving
Dat viel mij ook ontzettend op...heb steeds het idee dat hij constant strak staat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:59 schreef minilotje het volgende:
Zou Mike ooooooit nog van dat speedmondje afkomen?
Weet je wat? Dan geef je hem al je spaarcentjes om lekker schuldenvrij een nieuw begin te maken. Heb jij ook weer een goede daad verricht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:49 schreef minilotje het volgende:
Nou ja, niet helemáál. Veel van dit doort dingen hangen natuurlijk vast aan een negatieve spiraal, als je eenmaal in een bepaalde situatie zit, zéker als er schulden bij aan te pas komen, dan is het veel moeilijker om daaruit te komen dan wanneer je (onder begeleiding) met een schone lei kunt beginnen.
Klopt, zal me niks verbazen als zijn een actrice wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef minilotje het volgende:
Ik had tijdens het programma vooral steeds de behoefte om het hoofd van leidster Edy eraf te trekken.![]()
God, ik ben helemaal niet moeilijk of anti-autoritair, maar alleen al kijken naar de manier waarop die Edy met de afkickers communiceerde bracht echt het slechtste in me naar boven. Wát een nare vrouw!
Wat is dat nou weer voor een nonsens-opmerking? Het lijkt me evident dat je niet iedereen die in de shit zit kunt helpen door gewoon maar even iemands schulden kwijt te schelden, maar daar gaat het dan ook helemaal niet om.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Weet je wat? Dan geef je hem al je spaarcentjes om lekker schuldenvrij een nieuw begin te maken. Heb jij ook weer een goede daad verricht.
Misschien kan hij bnn wel aanklagen, omdat hij door dat programma aan de base is gegaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
Jezus, je zou bijna medelijden krijgen met Dennis, wat is die diepgezonken zegHij is nu nog verder van huis dan voor het programma
![]()
We leven hier niet in Amerika, Johnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Misschien kan hij bnn wel aanklagen, omdat hij door dat programma aan de base is gegaan
Ik vond hem een beetje op een creatie van Arjan Ederveen lijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:47 schreef minilotje het volgende:
Hij lijkt ook precies op een morsige jongen waar ik ooit bij in de klas zat!
Ha, misschien bestaat Dennis niet echt, en is het gewoon een algemeen stereotype voor die voor-galg-en-rad-knullen die iedereen wel in z'n dorp heeft.
Wie niet waagt, die niet wintquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
We leven hier niet in Amerika, John![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Die piercing gast heb ik me aan zitten ergeren toen hij op een gegeven moment zei dat hij wel uitzend werk kon krijgen maar dat dat dan wordt gekort op je uitkering. WTF, doe eens iets man.
En ook zat hij te klagen dat het ongeschoolde uitzendwerk fysiek te zwaar zou zijn.
Trek die piercings eens uit je kop en kleed je eens fatsoenlijk aan, misschien dat het dan een keer wat wordt
Dat verklaart een boel denk ikquote:Maar één ding zat Jasper als gymleraar tegen: tijdens zijn lichamelijke groei, vergroeide ook zijn rug. Na één maand CIOS kon hij stoppen, genekt door de fysieke pijnen. Inmiddels zijn z’n enkels en polsen er ook slecht aan toe, soms kan hij geen pen meer vasthouden.
Okey dat maakt het verhaal van Jasper al iets genuanceerder inderdaad, die kant van het verhaal kende ik niet. Maar dan nog mag hij wel iets beter z'n best doen om werk te gaan zoeken. Gewoon wat dingen proberen via een uitzendbureauquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef pluisje het volgende:
[..]
[..]
Dat verklaart een boel denk ik
Ben benieuwd hoe het over een jaar met al deze mensen gaat, zou goed zijn als ze dan weer eens eenfollow up zouden doen. Ik vond het trouwens wel komisch dat Christine, 1 minuut nadat ik me zat te verwonderen dat iemand zo'n vervelende stem en dito accent kan hebben, meldde dat ze bij een callcentre gaat werken
Nou je het zegt, cafe Uilenstede, Amstelveenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Dennis heeft ook opgebiecht dat hij ooit een tankstation in Amstelveen heeft overvallen om aan geld te komen voor zijn verslaving.
Toen ik gisteren-avond hoorde dat er een avondwinkel in Amstelveen is overvallen moest ik meteen aan Dennis denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |