abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52249780
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:43 schreef minilotje het volgende:
Dennis een jaar lang op een lieve, mooie plek zonder café's, met veel bomen en bloemen en loopbaanbegeleiding en schuldenkwijtschelding, en.. en.. dán komt het vast goed.

Het probleem zit in Dennis, niet in zijn omgeving
pi_52249795
Hij lijkt ook precies op een morsige jongen waar ik ooit bij in de klas zat!
Ha, misschien bestaat Dennis niet echt, en is het gewoon een algemeen stereotype voor die voor-galg-en-rad-knullen die iedereen wel in z'n dorp heeft.
pi_52249853
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

Het probleem zit in Dennis, niet in zijn omgeving
Nou ja, niet helemáál. Veel van dit doort dingen hangen natuurlijk vast aan een negatieve spiraal, als je eenmaal in een bepaalde situatie zit, zéker als er schulden bij aan te pas komen, dan is het veel moeilijker om daaruit te komen dan wanneer je (onder begeleiding) met een schone lei kunt beginnen.
Niemand maakt een zooitje van zijn leven omdat -ie dat nou echt zo leuk vindt.
Veel mensen die in de problemen zitten blijven in de problemen omdat ze geen manier kunnen bedenken om eruit te komen, en geen mensen om zich heen hebben om ze op de juiste manier te stimuleren.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:58:56 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52250071
Zonde van Dennis. Zo depressief als de neten en zijn zorgen maar verzuipen, versnuiven en verbasen. Ik hoop voor 'm dat hij eruit gaat komen, maar vrees het ergste.

Mike vind ik een kei.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52250090
Zou Mike ooooooit nog van dat speedmondje afkomen?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:19:08 #81
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52250481
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:59 schreef minilotje het volgende:
Zou Mike ooooooit nog van dat speedmondje afkomen?
Dat viel mij ook ontzettend op...heb steeds het idee dat hij constant strak staat.
Van hem had ik het juist niet verwacht dat het hem ging lukken , wel een presatie van hem

En die tattoo op zijn hoofd : Born to be wild
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52251317
Volgens mij heeft Mike express een maand niet gebruikt. En slikt/snuift zich nu weer helemaal te pletter.
Dat filmpje van hem met een vriend op een terras vond ik zo gemaakt...
pi_52252586
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:49 schreef minilotje het volgende:

Nou ja, niet helemáál. Veel van dit doort dingen hangen natuurlijk vast aan een negatieve spiraal, als je eenmaal in een bepaalde situatie zit, zéker als er schulden bij aan te pas komen, dan is het veel moeilijker om daaruit te komen dan wanneer je (onder begeleiding) met een schone lei kunt beginnen.
Weet je wat? Dan geef je hem al je spaarcentjes om lekker schuldenvrij een nieuw begin te maken. Heb jij ook weer een goede daad verricht.
pi_52252799
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef minilotje het volgende:
Ik had tijdens het programma vooral steeds de behoefte om het hoofd van leidster Edy eraf te trekken.
God, ik ben helemaal niet moeilijk of anti-autoritair, maar alleen al kijken naar de manier waarop die Edy met de afkickers communiceerde bracht echt het slechtste in me naar boven. Wát een nare vrouw!
Klopt, zal me niks verbazen als zijn een actrice was
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand met zo'n negatieve uitstraling iemand uit een negatieve spiraal kan halen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_52252863
Jezus, je zou bijna medelijden krijgen met Dennis, wat is die diepgezonken zeg Hij is nu nog verder van huis dan voor het programma
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_52252895
De gekte van de verslaving ?!
pi_52252937
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef computergirl het volgende:

[..]

Weet je wat? Dan geef je hem al je spaarcentjes om lekker schuldenvrij een nieuw begin te maken. Heb jij ook weer een goede daad verricht.
Wat is dat nou weer voor een nonsens-opmerking? Het lijkt me evident dat je niet iedereen die in de shit zit kunt helpen door gewoon maar even iemands schulden kwijt te schelden, maar daar gaat het dan ook helemaal niet om.
Ik zeg alleen dat veel mensen goed geholpen zouden worden door te kunnen beginnen met een schone lei én goede, professionele begeleiding. Dat zoiets in de praktijk niet haalbaar is is waar, maar ook gewoon heel jammer.
Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt, denk ik. Of je vindt iemand in een situatie zoals die van Dennis zit altijd een kans verdient. Of dat je vindt dat mensen die dit soort problemen vooral aan zichzelf te danken hebben lekker de pot op kunnen. Altijd heel vervelend om te zien hoe sommige mensen die laatste mening soms haast met een genoeglijke stelligheid poneren.
pi_52252965
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
Jezus, je zou bijna medelijden krijgen met Dennis, wat is die diepgezonken zeg Hij is nu nog verder van huis dan voor het programma
Misschien kan hij bnn wel aanklagen, omdat hij door dat programma aan de base is gegaan
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_52253100
Door iemand zijn schulden kwijt te schelden leer je hem/haar niets. Ze zullen gewoon weer lekker opnieuw schulden gaan maken omdat de rotzooi weer gewoon voor hun opgeruimd zal worden.
Ik ben een stuk ouder dan jou, en een stuk cynischer.
Natuurlijk verdient Dennis een kans, maar het belangrijkste is dat types zoals hij leren dat er zware consequenties hangen aan hun gedrag. en dat ze daar zelf de verantwoordelijkheid voor nemen.
Ik ben geen softie inderdaad. Zachte heelmeesters etc
pi_52254674
Ik heb het idee dat Dennis zelf ook niks wil, en dan houd het gewoon op, voor zijn familie, voor zijn vriendin en voor eventuele hulpverlening. Hij zal tot over zijn oren in de shit moeten zitten en dan moeten bedenken, het moet anders. Maar ik denk dat ie gewoon als een dronken junk zwerver in het park komt te liggen en voor zijn 40e de pijp uit is.
Dat is eens wat anders...
pi_52255866
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Misschien kan hij bnn wel aanklagen, omdat hij door dat programma aan de base is gegaan
We leven hier niet in Amerika, John
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:35:41 #92
6941 APK
Factual, I think.
pi_52256051
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:47 schreef minilotje het volgende:

Hij lijkt ook precies op een morsige jongen waar ik ooit bij in de klas zat!
Ha, misschien bestaat Dennis niet echt, en is het gewoon een algemeen stereotype voor die voor-galg-en-rad-knullen die iedereen wel in z'n dorp heeft.
Ik vond hem een beetje op een creatie van Arjan Ederveen lijken.
Jammer dat hij naar de kloten is gegaan, tijdens het programma vond ik het toch wel een vrolijke jongen, maar tijdens het interview gisteren zat hij zwaar aan de dope en had hij volgens mij een week niet geslapen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52256251
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:29 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

We leven hier niet in Amerika, John
Wie niet waagt, die niet wint
pi_52257153
Die Dennis heeft gewoon geen enkel gevoel voor discipline. Hij werkte schijnbaar wel (als verhuizer geloof ik?), maar hij is zo slap als een dweil en heeft zichzelf totaal niet in de hand.

Het is voor hem te hopen dat hij op een dag het licht ziet en in 1 kalp als z'n stomiteiten ziet, ik denk niet dat een hulpverlener er iets aan kan doen bij hem.

Ik vond Christina ook best zielig, ze was dan wel clean schijnbaar, maar die gaat ook nog een moeilijke tijd krijgen. Ze had nu dan werk, maar vraag niet wat voor werk, van dat domme callcenter werk. Daar zal ze ook al heel snel helemaal genoeg van hebben.
Ze was inderdaad geestelijk nog een kind.

Die piercing gast heb ik me aan zitten ergeren toen hij op een gegeven moment zei dat hij wel uitzend werk kon krijgen maar dat dat dan wordt gekort op je uitkering. WTF, doe eens iets man.
En ook zat hij te klagen dat het ongeschoolde uitzendwerk fysiek te zwaar zou zijn.
Trek die piercings eens uit je kop en kleed je eens fatsoenlijk aan, misschien dat het dan een keer wat wordt
٩๏̯͡๏)۶
pi_52257279
Kort samengevat hadden sommige figuren gewoon een schop onder kont nodig, een beetje structuur en discipline in het leven doet al wonderen. Het waren deels gewoon opstandige pubers

Maar was wel een leuk programma, dit zouden ze best nog een keer kunnen doen met een hele nieuwe groep verslaafden
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:16:07 #96
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52257323
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Die piercing gast heb ik me aan zitten ergeren toen hij op een gegeven moment zei dat hij wel uitzend werk kon krijgen maar dat dat dan wordt gekort op je uitkering. WTF, doe eens iets man.
En ook zat hij te klagen dat het ongeschoolde uitzendwerk fysiek te zwaar zou zijn.
Trek die piercings eens uit je kop en kleed je eens fatsoenlijk aan, misschien dat het dan een keer wat wordt
quote:
Maar één ding zat Jasper als gymleraar tegen: tijdens zijn lichamelijke groei, vergroeide ook zijn rug. Na één maand CIOS kon hij stoppen, genekt door de fysieke pijnen. Inmiddels zijn z’n enkels en polsen er ook slecht aan toe, soms kan hij geen pen meer vasthouden.
Dat verklaart een boel denk ik

Ben benieuwd hoe het over een jaar met al deze mensen gaat, zou goed zijn als ze dan weer eens eenfollow up zouden doen. Ik vond het trouwens wel komisch dat Christine, 1 minuut nadat ik me zat te verwonderen dat iemand zo'n vervelende stem en dito accent kan hebben, meldde dat ze bij een callcentre gaat werken
pi_52257467
Dennis heeft ook opgebiecht dat hij ooit een tankstation in Amstelveen heeft overvallen om aan geld te komen voor zijn verslaving.

Toen ik gisteren-avond hoorde dat er een avondwinkel in Amstelveen is overvallen moest ik meteen aan Dennis denken
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_52257485
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef pluisje het volgende:

[..]

[..]

Dat verklaart een boel denk ik

Ben benieuwd hoe het over een jaar met al deze mensen gaat, zou goed zijn als ze dan weer eens eenfollow up zouden doen. Ik vond het trouwens wel komisch dat Christine, 1 minuut nadat ik me zat te verwonderen dat iemand zo'n vervelende stem en dito accent kan hebben, meldde dat ze bij een callcentre gaat werken
Okey dat maakt het verhaal van Jasper al iets genuanceerder inderdaad, die kant van het verhaal kende ik niet. Maar dan nog mag hij wel iets beter z'n best doen om werk te gaan zoeken. Gewoon wat dingen proberen via een uitzendbureau

Over het algemeen stoppen uitzendbureau's je als snel in een callcenter als je geen papieren hebt, daar zoeken ze namelijk altijd nieuwe mensen. Maar de stem heeft ze inderdaad niet mee
٩๏̯͡๏)۶
pi_52260384
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Dennis heeft ook opgebiecht dat hij ooit een tankstation in Amstelveen heeft overvallen om aan geld te komen voor zijn verslaving.

Toen ik gisteren-avond hoorde dat er een avondwinkel in Amstelveen is overvallen moest ik meteen aan Dennis denken
Nou je het zegt, cafe Uilenstede, Amstelveen De desbetreffende avondwinkel ligt daar niet ver vandaan, dacht ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door cora4034 op 10-08-2007 16:16:36 ]
Dat is eens wat anders...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:13:32 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_52260967
De laatste twee afleveringen werken bij mij niet op uitzendinggemist. Nog meer mensen last van?
En de reünie-uitzending staat er niet op nog, klopt dat?
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')