Lekker geneukt.. Laf paipertje, je kent t wel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heee lelijke bosnegert! hoe was het daar in kreta nog geneukt?
Hier is t grafweerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:05 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo Hallo!!!
Hier vanuit Barcelona!!!!
Echt superleuk!! Blij dat ik weer bij m'n lieve vriendinnetje ben!!
En wat een mooi weerHelaas maandag al naar huis...en dan weer klussen! Ik hoop dat vriendlief een beetje opgeschoten is...maar dat zal toch wel moeten lukken in 4 dagen??
hoe is het hier?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:46 schreef ETA het volgende:
[..]
website scripten...... ik heb juist gisteren de hele flow in elkaar gezet van een websiteEcht een monster is het geworden, van een simpele imagebank is het uitgegroeid naar een volledig interne resource website....... en nog komen ze aanzetten met feature requests.......
Veel plezier Kuno.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA VANMIDDAG NAAR ZWEDEN!!!! IK ZAL AAN JULLIE DENKEN!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dag Kunoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA VANMIDDAG NAAR ZWEDEN!!!! IK ZAL AAN JULLIE DENKEN!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das kut jah..quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef ETA het volgende:
werk hard dag......... althans poging tot......
baal al hele dag dat ik mijn sleutels heb verloren................ ik checkte nog voordat ik de deur uitging. ik voelde wat in mn broekzak, maar dat bleek achter slechts kleingeld te zijn.......
ik wed van nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:53 schreef Sant het volgende:
[..]
Das kut jah..
Ik ga nog maar een kop koffie scoren en een sigaretje roken
Misschien dat me dat een vlaag van activiteit opleverd...
Je hebt gelijk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |