Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef ETA het volgende:
jullie baggeren erg weinig voor stagaires..........
hmmm.... volgens mij was het een ongeschreven regel dat een stagair voor max 2 uur per dag hard aan het werk mag zijn...... en baggeren, dat hoort erbij, net tot het randje gaan totdat crossover langskomtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werken![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werken![]()
Dan red ik het hier nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:51 schreef ETA het volgende:
[..]
hmmm.... volgens mij was het een ongeschreven regel dat een stagair voor max 2 uur per dag hard aan het werk mag zijn...... en baggeren, dat hoort erbij, net tot het randje gaan totdat crossover langskomt
maar in je 1tje hele topics vol kwakken met zooi is ook zo lastig, en mijn fotoarchieven kennen ook een limiet.......
Ik ben er ook, maar ik bagger niet mee!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er nog, ik bagger nog ff mee de komende 2 weken![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef Qunix het volgende:
Al mijn postings zijn kwaliteitsposts.
ja, daar heb ik ook last vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef Qunix het volgende:
Al mijn postings zijn kwaliteitsposts.
quote:
neequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[afbeelding] en mijn post niet...?
en ik maar denken dat we vrienden waren..quote:
fooled ya!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ik maar denken dat we vrienden waren..[afbeelding]
is goed, ga je gang, post hem maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaalIk kom hier ook nog ff een kwaliteitspost plaatsen
uhm... dat was 'em alquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is goed, ga je gang, post hem maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |