Gelukkig valt de schade meequote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef ETA het volgende:
net ff een run naar de 7/11 om wat ijskoffie te halen. Het was even droog, dus heb mn camera meegenomen, helaas was er niks interesants. Op wat takken en bladereren her en der, viel de schade wel mee. Nadat ik weer thuis was, begon het weer te regenen, dit keer zonder die harde wind.
Was overigens wel spannend vrijdagnacht, ramen rammelden aan alle kanten. Kon 1 raam niet goed dichtkrijgen, dus dat maakte nogal wat lawaai. Erg slecht geslapen, werd steeds wakker door lawaai van de wind (slaap met oordoppen in!!!).
Kan overigens niet wachten om weer terug te zijn in NL.... lekker afkoelen bij 30 graden
ja, ik ben nog aardig wakker en helder, valt me reuze meequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is inderdaad een goede middag
Potverdikkie hier al over een week!quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:30 schreef denB het volgende:
Iedereen nog vol aan de bak zie ik!
Over 3weken begint school weer
Heb alleen nog steeds niets van ontvangen...
Ik ook niet en roosters staan ook nog niet online. Teringirritant, kutSaxionquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:30 schreef denB het volgende:
Iedereen nog vol aan de bak zie ik!
Over 3weken begint school weer
Heb alleen nog steeds niets van ontvangen...
daar had ik bij het Saxion ook altijd problemen mee, altijd gezeikquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik ook niet en roosters staan ook nog niet online. Teringirritant, kutSaxion
Kan zo mn rooster voor werk niet plannen (net aangenomen) en ze zijn daar nogal op hun uurtjes, maar moet wel bij de eerste week aanwezig zijn
Kheb al gevonden maar je moet op intranet elke keer je studiejaar aanpassen onder Profiel instellingen, wat een onzinquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar had ik bij het Saxion ook altijd problemen mee, altijd gezeikgelukkig ben ik daar nu vanaf
hehehehe, goed bezig ETAquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:17 schreef ETA het volgende:
kut teveel mensen nog op straat, maar es na middernacht proberen....
dag meneertje crossquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef crossover het volgende:
Heb je geen vuilnisbak?
ik heb al sinds eind juni geen stage meer, ben nu nog vakantie aan het vierenquote:
zeer goed, ik heb 'em afgerond op 21 juni en ben nu weer net terug van vakantie en op zoek naar een goede baanquote:
was het maar zo makkelijk........ dan zou ik niet zoveel moeite doen om van mn afval af te komen. Hopelijk vandaaag op tijd naar huis zodat ik de vuilniswagen nog langs zie komen, anders word het toch ff een keer diep in de nacht de vuilniszakken buiten zettenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef crossover het volgende:
Heb je geen vuilnisbak?
Erg leuke foto!! Nederland kan ook best mooi zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef Leinonlein het volgende:
Prachtig plaatje van Amsterdam met mijn nieuwe camera![]()
[afbeelding]
Oh eta succes, ik moest afstand doen van veel spullen in Berlijn, ik hou niet van spullen weg gooien![]()
nog 3,5 dagen........ nog 3,5 dagen.......... nog 3,5 dagen.........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |