Wat ik even niet snap heb ik even vetgedrukt. Klacht lijkt mij duidelijk.
KLM verhoogt brandstoftoeslag
AMSTELVEEN - Vliegmaatschappij KLM verhoogt de brandstoftoeslag. Het bedrijf is hiertoe genoodzaakt omdat de prijzen voor brandstof steeds verder stijgen.
De brandstoftoeslag gaat met 1 euro omhoog voor Europese vluchten. Passagiers die intercontinentaal vliegen betalen 5 euro meer brandstoftoeslag, zo maakte KLM dinsdag bekend.
De nieuwe tarieven gaan 8 augustus in. De brandstoftoeslag binnen Europa komt dan neer op 25 euro per ticket en voor intercontinentale vluchten 70 euro per kaartje.
Passagiers
Luchtvaartmaatschappij Air France-KLM heeft in juli 4,6 procent meer passagiers vervoerd ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar.
In totaal vervoerde de luchtvaartmaatschappij 7,2 miljoen mensen. Dat heeft Air France-KLM dinsdag bekendgemaakt.
De bezettingsgraad van de toestellen steeg met 1 procentpunt tot 86,2 procent. Bij de cargodivisie werd 6,9 procent meer vracht vervoerd. De beladingsgraad nam met 2,7 procentpunt toe tot 65,4 procent.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..