Muggen komen niet op licht af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:33 schreef linkeloutje het volgende:
Een kleine tip..muggen en andere ongewild zomergespuis houden niet van tocht.Je zou als dat mogelijk is op de slaapkamer 2 ramen tegenover elkaar kunnen zetten,of de deuren van andere kamers open houden en dan ramen open zetten.
Waar ook meer muggen zijn is in de tuinen van mensen met een vijver.
Je kan ook nog snachts een lamp op de overloop aan houden zodat ze van jou bed weggaan richting het licht
omdat ze op warmte afkomen en een lamp die brandt nu eenmaal warm wordtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:43 schreef Phoenix78 het volgende:
Als muggen niet op licht afkomen, hoe kan het dan dat alle muggen in het licht van mijn lamp gaan zitten als ik 's avonds de deur open heb? En hoe kan het dat je 's avonds dan meestal een zwerm muggen bij straatlantaarns ziet hangen ?
Omdat je ze in het licht van een lamp wél ziet, maar in het donker niet kunt zien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:43 schreef Phoenix78 het volgende:
Als muggen niet op licht afkomen, hoe kan het dan dat alle muggen in het licht van mijn lamp gaan zitten als ik 's avonds de deur open heb? En hoe kan het dat je 's avonds dan meestal een zwerm muggen bij straatlantaarns ziet hangen ?
Als je er één dood geslagen hebt moet je 'm wel laten zitten als waarschuwing voor de rest,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:59 schreef Misstique het volgende:
Gewoon een vliegenzappert aanschaffen:
[afbeelding]
Even tegen de mug aanhouden of uit de lucht slaan en dan weer lekker verder slapen..
Normaal heb ik daar nooit zo'n probleem meequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:48 schreef mcwops het volgende:
en de vrouwtjes zuigen je leeg.
Je arm onder je hoofd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
hoe slaap jij in vredesnaam als in je oksel bent gestoken?!
muggen worden toch juist actiever naarmate het langer duurt voordat ze bloed hebben??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
Mij lusten de muggen niet dus na een paar dagen zijn ze broodmager en helemaal verhongerd en suf dus kan ik ze zonder problemen doodslaan
Misschien heeft 'ie toevallig steeds allemaal mannetjes-muggen in huis?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:08 schreef Swiffer het volgende:
[..]
muggen worden toch juist actiever naarmate het langer duurt voordat ze bloed hebben??
van bloed worden ze altijd loom volgens mij...
Mannetjes prikken niet. Dat zijn de vrouwtjes. Die hebben bloed nodig voor nageslacht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie toevallig steeds allemaal mannetjes-muggen in huis?
ik heb nooit geen last van muggen mannelijk noch vrouwelijk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mannetjes prikken niet. Dat zijn de vrouwtjes. Die hebben bloed nodig voor nageslacht.
Zo leer je nog eens wat op de Dinsdag![]()
1 mug prikt geen 2 keer.... in ieder geval niet binnen 3 dagenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
normaal ook weinig tot geen last, het was ook maar 1 mug die toch door de horren is gekomen of door de deur bij het open doen![]()
het zit hier vol met muggen (aan het water)
wel als hij gestoord wordt tijdens het prikken, hij zal net zo lang prikken tot hij vol zit en dat duurt zo'n 3 minuten totaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1 mug prikt geen 2 keer.... in ieder geval niet binnen 3 dagen
Net als in de mensenwereld...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:48 schreef mcwops het volgende:
...en de vrouwtjes zuigen je leeg.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mannetjes prikken niet. Dat zijn de vrouwtjes. Die hebben bloed nodig voor nageslacht.
Zo leer je nog eens wat op de Dinsdag![]()
Hoe weet je dan zeker dat je mannetjes éen vrouwtjes in huis hebt? Het is niet zo dat de mannetjes een enorme leuter aan hun onderkant hebben hangen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:26 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik heb nooit geen last van muggen mannelijk noch vrouwelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |