Muggen komen niet op licht af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:33 schreef linkeloutje het volgende:
Een kleine tip..muggen en andere ongewild zomergespuis houden niet van tocht.Je zou als dat mogelijk is op de slaapkamer 2 ramen tegenover elkaar kunnen zetten,of de deuren van andere kamers open houden en dan ramen open zetten.
Waar ook meer muggen zijn is in de tuinen van mensen met een vijver.
Je kan ook nog snachts een lamp op de overloop aan houden zodat ze van jou bed weggaan richting het licht
omdat ze op warmte afkomen en een lamp die brandt nu eenmaal warm wordtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:43 schreef Phoenix78 het volgende:
Als muggen niet op licht afkomen, hoe kan het dan dat alle muggen in het licht van mijn lamp gaan zitten als ik 's avonds de deur open heb? En hoe kan het dat je 's avonds dan meestal een zwerm muggen bij straatlantaarns ziet hangen ?
Omdat je ze in het licht van een lamp wél ziet, maar in het donker niet kunt zien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:43 schreef Phoenix78 het volgende:
Als muggen niet op licht afkomen, hoe kan het dan dat alle muggen in het licht van mijn lamp gaan zitten als ik 's avonds de deur open heb? En hoe kan het dat je 's avonds dan meestal een zwerm muggen bij straatlantaarns ziet hangen ?
Als je er één dood geslagen hebt moet je 'm wel laten zitten als waarschuwing voor de rest,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:59 schreef Misstique het volgende:
Gewoon een vliegenzappert aanschaffen:
[afbeelding]
Even tegen de mug aanhouden of uit de lucht slaan en dan weer lekker verder slapen..
Normaal heb ik daar nooit zo'n probleem meequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:48 schreef mcwops het volgende:
en de vrouwtjes zuigen je leeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |