Lul niet zo dom wijsneus. Ik heb t over wegen langs het centrum. Je snapt me bestquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:31 schreef Arjan het volgende:
In welke stad is een centrum waar je over de afstand van 1km links kan rijden?
Stadscentra zijn toch altijd krappe straatjes waar je elkaar nauwelijks kan passeren (als je er al mag rijden)?
Ja, dat gebeurt mij ook veel te vaak. Helaas is de bekeuring voor rechts inhalen nog steeds twee keer zo hoog als voor onnodig linksrijdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:33 schreef Onderbroek het volgende:
zo laatst ook op de snelweg. zo'n labiel wijf bleef hardnekkig links rijden met 100km/u, gewoon bruut rechts ingehaald.
En dat is ook de reden dat ze de rechts inhaler aan de kant zetten en niet de links rijder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 06:55 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt mij ook veel te vaak. Helaas is de bekeuring voor rechts inhalen nog steeds twee keer zo hoog als voor onnodig linksrijden![]()
Ik ga daarom ook nooit in het weekend rijden als dat niet per sé hoeft. Man man wat een paupers op de weg. Van die lui die amper op de weg komen, dus de regels bijna niet meer kennen en allemaal van die grijze koppen die 80 rijden en dat inderdaad op de linkerbaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:52 schreef Metro2005 het volgende:
sowieso is het aantal linksrijders tegenwoordig echt schrikbarend hoog. Moet je voor de lol op een zondag eens een stukje snelweg pakken. Je hebt de volledige rechterbaan voor jezelf terwijl er links een halve file ontstaat.![]()
![]()
Je krijgt van mij keurig een middelvinger als ik je ziequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:00 schreef pekel het volgende:
Anderszijds is het best handig op de Hondsrugweg als het druk is. Hoef je niet meer in alle drukte naar links. Gewoon relaxed mensjes achter je laten ergeren.![]()
Desondanks vind ik het ook niet oké hoor, maar dat terzijde. [afbeelding]
Jawel er is wel iets mis mee. Ze blokkeren de doorstromingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Arjan het volgende:
Op zich is er niets mis met vroege voorsorteerders, zolang ze dan maar wel richting aangeven.
En niet naast je gaan rijden zodat anderen niet meer de mogelijkheid hebben om ook op die baan te gaan rijden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Arjan het volgende:
Op zich is er niets mis met vroege voorsorteerders, zolang ze dan maar wel richting aangeven.
Als degene op de linkerbaan vroegtijdig voorsorteerd en dus zijn richtingaanwijzer aanheeft, mag je rechts inhalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Yankee_One het volgende:
gewoon rechts inhalen, wat is het probleem?
De kans is klein dat je me ziet. Tenzij je met een fiets daar ook mag fietsen opeens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je krijgt van mij keurig een middelvinger als ik je zie
Ja, dit topic is geopend na aanleiding van die hoer in die ford scorpioquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef Catch22- het volgende:
gister ja ook toen ik achter je aan reed ja toen ging ja links voorbij ene ja en toen hing ik erachter ja zat ik ja klem en moest de auto rechts van mij naar links ja en ik naar rechts ja maar er zat iemand voor ja en toen moest ik er tussendoor slalommen ja met mijn auto van 1450kilo ja
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef pekel het volgende:
[..]
De kans is klein dat je me ziet. Tenzij je met een fiets daar ook mag fietsen opeens..
Ik heb t over een centrum, dan wil de rechterbaan nog wel eens druk zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Yankee_One het volgende:
gewoon rechts inhalen, wat is het probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |