abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52157314
Zo diep en dieptriest voel ik me er elke keer over. Zo'n kankerhuisvrouw in haar Agila/Grand Move/Atos/Matiz/Cuore en noem al die kutauto's maar op op de linkerbaan in het centrum van een stad. Constant links aan het rijden, want ja... ze moet over 1km de afslag naar links al hebben!

Kanker op naar rechts en ga pas linksrijden als je links af moet slaan, kuthoer.
pi_52157557
In welke stad is een centrum waar je over de afstand van 1km links kan rijden?
Stadscentra zijn toch altijd krappe straatjes waar je elkaar nauwelijks kan passeren (als je er al mag rijden)?
pi_52157598
zo laatst ook op de snelweg. zo'n labiel wijf bleef hardnekkig links rijden met 100km/u, gewoon bruut rechts ingehaald.
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_52157612
Dat werkt het beste idd. Meestal begrijpen ze de hint dan ook en gaan ze weer terug naar de rechterbaan .
pi_52157655
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:31 schreef Arjan het volgende:
In welke stad is een centrum waar je over de afstand van 1km links kan rijden?
Stadscentra zijn toch altijd krappe straatjes waar je elkaar nauwelijks kan passeren (als je er al mag rijden)?
Lul niet zo dom wijsneus. Ik heb t over wegen langs het centrum. Je snapt me best
pi_52158267
Als ze je een pijpbeurt geeft is ze niet in staat om in de pannen te roeren. Met autorijden is dat net zo. De tomtom aflezen én op de weg letten, dat wil niet en dan trekken ze altijd naar links. Btw. gebruikt die van jou ook haar linkerhand bij 't schrobben?
Eigen brokjes eerst.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 02:46:56 #7
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_52158276
Een enkelband met een dikke ketting aan het keukenblok zal veel problemen op de nederlandsche wegen oplossen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 06:55:43 #8
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_52158976
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:33 schreef Onderbroek het volgende:
zo laatst ook op de snelweg. zo'n labiel wijf bleef hardnekkig links rijden met 100km/u, gewoon bruut rechts ingehaald.
Ja, dat gebeurt mij ook veel te vaak. Helaas is de bekeuring voor rechts inhalen nog steeds twee keer zo hoog als voor onnodig linksrijden Als ze dat nu eens even gelijktrekken, zou dat een hoop ellende schelen.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_52158990
Anderszijds is het best handig op de Hondsrugweg als het druk is. Hoef je niet meer in alle drukte naar links. Gewoon relaxed mensjes achter je laten ergeren.

Desondanks vind ik het ook niet oké hoor, maar dat terzijde.
Hoi.
pi_52160041
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 06:55 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Ja, dat gebeurt mij ook veel te vaak. Helaas is de bekeuring voor rechts inhalen nog steeds twee keer zo hoog als voor onnodig linksrijden
En dat is ook de reden dat ze de rechts inhaler aan de kant zetten en niet de links rijder.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:52:41 #11
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52160562
sowieso is het aantal linksrijders tegenwoordig echt schrikbarend hoog. Moet je voor de lol op een zondag eens een stukje snelweg pakken. Je hebt de volledige rechterbaan voor jezelf terwijl er links een halve file ontstaat.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52160621
In de Schipholtunnel (A4 richting Den Haag) rijden mensen alvast op de derde of vierde baan, want een stukje verderop willen ze op de A4 blijven (linkse banen) en niet de A44 op (rechtse banen).

Van de Schipholtunnel tot het splitspunt is het nog ruim 8 kilometer...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_52160744
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:52 schreef Metro2005 het volgende:
sowieso is het aantal linksrijders tegenwoordig echt schrikbarend hoog. Moet je voor de lol op een zondag eens een stukje snelweg pakken. Je hebt de volledige rechterbaan voor jezelf terwijl er links een halve file ontstaat.
Ik ga daarom ook nooit in het weekend rijden als dat niet per sé hoeft. Man man wat een paupers op de weg. Van die lui die amper op de weg komen, dus de regels bijna niet meer kennen en allemaal van die grijze koppen die 80 rijden en dat inderdaad op de linkerbaan.

En inderdaad, heb echt een hekel aan die vroege voorsorteerders. Jij blijft namelijk netjes rechts en gaat pas naar links als je eraf moet maar dat wordt bemoeilijkt door die paupers die lekker links van je blijven rijden zodat je eigenlijk niet naar links kan.

Vrachtwagens op de snelweg kunnen er ook wat van trouwens. Hier op de A15, knooppunt Ridderkerk bijvoorbeeld, gaan ze al zo vroeg naar links om de A16 op te gaan dat er soms gewoon 4 banen dik vrachtwagens rijden en er achter een mooie file.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52162078
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 07:00 schreef pekel het volgende:
Anderszijds is het best handig op de Hondsrugweg als het druk is. Hoef je niet meer in alle drukte naar links. Gewoon relaxed mensjes achter je laten ergeren.

Desondanks vind ik het ook niet oké hoor, maar dat terzijde. [afbeelding]
Je krijgt van mij keurig een middelvinger als ik je zie
pi_52162540
Op zich is er niets mis met vroege voorsorteerders, zolang ze dan maar wel richting aangeven.
pi_52162684
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Arjan het volgende:
Op zich is er niets mis met vroege voorsorteerders, zolang ze dan maar wel richting aangeven.
Jawel er is wel iets mis mee. Ze blokkeren de doorstroming
pi_52164008
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Arjan het volgende:
En niet naast je gaan rijden zodat anderen niet meer de mogelijkheid hebben om ook op die baan te gaan rijden.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:16:25 #18
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_52164055
maakt niet uit, alle links rijders moeten dood...vooral op de snelweg als ze maar 110 rijden als je 120 mag.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:17:21 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_52164087
gister ja ook toen ik achter je aan reed ja toen ging ja links voorbij ene ja en toen hing ik erachter ja zat ik ja klem en moest de auto rechts van mij naar links ja en ik naar rechts ja maar er zat iemand voor ja en toen moest ik er tussendoor slalommen ja met mijn auto van 1450kilo ja
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_52164690
gewoon rechts inhalen, wat is het probleem?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_52164864
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Yankee_One het volgende:
Als degene op de linkerbaan vroegtijdig voorsorteerd en dus zijn richtingaanwijzer aanheeft, mag je rechts inhalen.
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_52165137
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:01 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Je krijgt van mij keurig een middelvinger als ik je zie
De kans is klein dat je me ziet. Tenzij je met een fiets daar ook mag fietsen opeens. .
Hoi.
pi_52165583
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef Catch22- het volgende:
gister ja ook toen ik achter je aan reed ja toen ging ja links voorbij ene ja en toen hing ik erachter ja zat ik ja klem en moest de auto rechts van mij naar links ja en ik naar rechts ja maar er zat iemand voor ja en toen moest ik er tussendoor slalommen ja met mijn auto van 1450kilo ja
Ja, dit topic is geopend na aanleiding van die hoer in die ford scorpio
pi_52165594
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef pekel het volgende:

[..]

De kans is klein dat je me ziet. Tenzij je met een fiets daar ook mag fietsen opeens. .
pi_52165611
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Yankee_One het volgende:
Ik heb t over een centrum, dan wil de rechterbaan nog wel eens druk zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')