Grappig, dit is namelijk DE omschrijving van een private FTP. Weet je zelf wel wat je wilt zeggen?quote:Het is wel private in de zin dat niet jan en alleman bij die ftps kunnen, simpelweg omdat ze de gegevens daarvoor niet hebben, en dus moet je wel lid zijn van een board.
Mijn verhaal is prima waterdicht. Releases van Razor of Deviance kun je ook wel via torrents of wat dan ook downloaden. Dat betekent echter niet dat genoemde groups zelf een torrent hebben liggen bouwen daarvoor of dat ze zelf hun eigen release hebben liggen posten op nieuwsgroups. Doe normaal man.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Grappig, dit is namelijk DE omschrijving van een private FTP. Weet je zelf wel wat je wilt zeggen?
Daarnaast staan sommige releasegroups niet gelijk aan allle releasegroups.
Kortom, zoals ik al zei. Een private FTP kan ook een FXP board zijn en deze stelling blijft voorlopig nog staan. Ik heb zelfs de releases van bepaalde programma's/games (Razor1911, Deviance) nog op mijn pc staan die van FXP boards komen. Dus jouw verhaal is niet 100% waterdicht.
Oh, okay..! Dan weet iik dat ook weer..! Nu heb ik mijn poorten wel geforward op m'n router maar vertel eens, bij mij is het nog steeds bagger, de snelheid van de meeste trackers. Hoe forward ik een poort "goed"..?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:53 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Snelheid is gewoon een kwestie van je poorten goed forwarden in je router.
[..]
Heb jij toevallig een OiNK invite over?![]()
1. gebruik Utorrent. (dit is veruit de beste client)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Oh, okay..! Dan weet iik dat ook weer..! Nu heb ik mijn poorten wel geforward op m'n router maar vertel eens, bij mij is het nog steeds bagger, de snelheid van de meeste trackers. Hoe forward ik een poort "goed"..?
Aangezien jij zo l33t bent met "goed" forwarden, i.t.t. "slecht forwarden, ben ik wel benieuwd wat jij onder "goed forwarden" verstaat.
wie heeft de grootste e-penisquote:
Ja, ok, zo ver was ik al.. Maar dat zijn settings IN het pakket. Dat heeft geen flikker met port forwarding op de router, fysiek te maken. Daarom vroeg ik me af hoe je een poort "goed" kunt forwarden in tegenstelling tot het "slecht" forwarden van een port. Want volgens mij wordt een port op de router simpelweg geforward.. Of gewoonweg niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:02 schreef roburt het volgende:
[..]
1. gebruik Utorrent. (dit is veruit de beste client)
2. klik options, speed guide.
3. klik op test port.
90% van de snelheid ligt aan de seeders.
zoek een torrent met meer dan 10 seeders en geen leechers op een prive tracker, nu moet je snel kunnen downloaden, vaak zo snel als je verbinding aan kan.
psssst, dan ben ik de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:45 schreef neo2000 het volgende:
Psssst.. Dat wist ik, maar ik wilde laten zien dat de gasten die het hardst gillen over hun mega grote internetplassert meestal de grootste n00bs zijn op dat gebied..
Natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Overigens zijn die releasegroepen ook maar huilie's. Ze stelen maar raak van alle grote bedrijven. Maar wanneer hun releases weer verspreidt worden buien 'het selecte groepje' da doen ze allemaal dikke boehoe.
Vooral als dan hun release genuked wordt, en zij daarna keihard gepwn'ed worden door een andere release groep die hun nog eens keihard in den virtuele aars batst door ze voor lul te zetten middels een lullig comment of een "snode sneer" in een meegeleverde NFO. Zijn inderdaad wel allemaal huillies. Maar wel tov van die huillies dat zij voor ons stelen, kraken en uploaden cq laten lekken....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Overigens zijn die releasegroepen ook maar huilie's. Ze stelen maar raak van alle grote bedrijven. Maar wanneer hun releases weer verspreidt worden buien 'het selecte groepje' da doen ze allemaal dikke boehoe.
ik zit bij elke belangrijke privetorrent sitequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik pwn iedereen met Torrentleech voor general stuff, ScT voor 0-day, OiNK voor muziek en Brokenstones voor apps.
Als je bij elke belangrijke private tracker zit, heb je dan misschien een invite voor FTN voor me?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:47 schreef roburt het volgende:
[..]
ik zit bij elke belangrijke privetorrent site
vrijwel allemaal met ratio 1.5+ en zo goed als alles download ik met 1mb p.s. zonder dat mijn ratio verneukt wordt.
en dat met slechts met maximaal 5uur mijn pc aan. (al is bitmeTV redelijk lastig)
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |