abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:41:01 #126
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52782516
quote:
Het is wel private in de zin dat niet jan en alleman bij die ftps kunnen, simpelweg omdat ze de gegevens daarvoor niet hebben, en dus moet je wel lid zijn van een board.
Grappig, dit is namelijk DE omschrijving van een private FTP. Weet je zelf wel wat je wilt zeggen?
Daarnaast staan sommige releasegroups niet gelijk aan allle releasegroups.

Kortom, zoals ik al zei. Een private FTP kan ook een FXP board zijn en deze stelling blijft voorlopig nog staan. Ik heb zelfs de releases van bepaalde programma's/games (Razor1911, Deviance) nog op mijn pc staan die van FXP boards komen. Dus jouw verhaal is niet 100% waterdicht.
Still Pimpin' .. Ahaaight
  Moderator woensdag 29 augustus 2007 @ 16:02:05 #127
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52783083
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:41 schreef Nawien het volgende:

[..]

Grappig, dit is namelijk DE omschrijving van een private FTP. Weet je zelf wel wat je wilt zeggen?
Daarnaast staan sommige releasegroups niet gelijk aan allle releasegroups.

Kortom, zoals ik al zei. Een private FTP kan ook een FXP board zijn en deze stelling blijft voorlopig nog staan. Ik heb zelfs de releases van bepaalde programma's/games (Razor1911, Deviance) nog op mijn pc staan die van FXP boards komen. Dus jouw verhaal is niet 100% waterdicht.
Mijn verhaal is prima waterdicht. Releases van Razor of Deviance kun je ook wel via torrents of wat dan ook downloaden. Dat betekent echter niet dat genoemde groups zelf een torrent hebben liggen bouwen daarvoor of dat ze zelf hun eigen release hebben liggen posten op nieuwsgroups. Doe normaal man.

FXP boards behoren niet tot de scene. Je hoeft namelijk geen scene access te hebben om toegang te hebben tot FXP boards. Op elk board zitten wel wat mensen die wat verder connected zijn, een stro bouwen en daarvanaf een dumpje wat releases heenpompen. Dat die game dan toevallig van Deviance was is leuk, maar het is echt niet zo dat Deviance wilde dat die release naar een stro ging die op een FXP board werd gepost.

Ze willen namelijk ook niet dat die releases terecht komen op websites/torrents/usenet. Toch gebeurd het, omdat sommige mensen die zooi daar nou eenmaal neerknallen. Dat jij dus releases ergens hebt gedownload zegt helemaal niets over of dat wel of niet de bedoeling is. FXP boards/torrents/usenet/etc wordt door 'de scene' niet voor niets met de nek bekeken.

Jij kunt lullen wat je wil, een FXP board behoort niet tot de scene en de scene post daar dus ook niets. Sterker nog, een releasegroup verspreid zelf helemaal niets, daar heb je courier groups voor. Ik zal straks ff kijken of ik die .nfo kan vinden. Er is namelijk een group die dat standaard onder aan hun .nfo heeft staan.

[ Bericht 9% gewijzigd door CoolGuy op 29-08-2007 16:31:17 ]
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:59:22 #128
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_52786061
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:53 schreef RainofDeath het volgende:

[..]

Snelheid is gewoon een kwestie van je poorten goed forwarden in je router.
[..]

Heb jij toevallig een OiNK invite over?
Oh, okay..! Dan weet iik dat ook weer..! Nu heb ik mijn poorten wel geforward op m'n router maar vertel eens, bij mij is het nog steeds bagger, de snelheid van de meeste trackers. Hoe forward ik een poort "goed"..?
Aangezien jij zo l33t bent met "goed" forwarden, i.t.t. "slecht forwarden, ben ik wel benieuwd wat jij onder "goed forwarden" verstaat.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_52786141
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:59 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Oh, okay..! Dan weet iik dat ook weer..! Nu heb ik mijn poorten wel geforward op m'n router maar vertel eens, bij mij is het nog steeds bagger, de snelheid van de meeste trackers. Hoe forward ik een poort "goed"..?
Aangezien jij zo l33t bent met "goed" forwarden, i.t.t. "slecht forwarden, ben ik wel benieuwd wat jij onder "goed forwarden" verstaat.
1. gebruik Utorrent. (dit is veruit de beste client)
2. klik options, speed guide.
3. klik op test port.

90% van de snelheid ligt aan de seeders.
zoek een torrent met meer dan 10 seeders en geen leechers op een prive tracker, nu moet je snel kunnen downloaden, vaak zo snel als je verbinding aan kan.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  Spellchecker woensdag 29 augustus 2007 @ 18:22:09 #130
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_52786584
CoolGuy/Nawien
Tevens -purist.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:25:33 #131
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_52786672
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:22 schreef NoBody122 het volgende:
CoolGuy/Nawien
wie heeft de grootste e-penis
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  woensdag 29 augustus 2007 @ 19:20:08 #132
48067 neo2000
pi_52787965
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:02 schreef roburt het volgende:

[..]
1. gebruik Utorrent. (dit is veruit de beste client)
2. klik options, speed guide.
3. klik op test port.
90% van de snelheid ligt aan de seeders.
zoek een torrent met meer dan 10 seeders en geen leechers op een prive tracker, nu moet je snel kunnen downloaden, vaak zo snel als je verbinding aan kan.
Ja, ok, zo ver was ik al.. Maar dat zijn settings IN het pakket. Dat heeft geen flikker met port forwarding op de router, fysiek te maken. Daarom vroeg ik me af hoe je een poort "goed" kunt forwarden in tegenstelling tot het "slecht" forwarden van een port. Want volgens mij wordt een port op de router simpelweg geforward.. Of gewoonweg niet.
Simpel gezegd, ik zie de nuance niet tussen goed/slecht forwarden itt of een port geforward danwel niet geforward is..

En ja, de trackers die ik gebruik zijn public, en dus waarsch. kut. Maar dat boeit niet echt voor die ene keer op een kwartaal dat ik Utorrent (die gebruikte ik al.. ) gebruik. Ben meer een usenet guy.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_52788200
edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door roburt op 29-08-2007 20:00:41 ]
  woensdag 29 augustus 2007 @ 19:45:28 #134
48067 neo2000
pi_52788556
Psssst.. Dat wist ik, maar ik wilde laten zien dat de gasten die het hardst gillen over hun mega grote internetplassert meestal de grootste n00bs zijn op dat gebied..
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:21:54 #135
132837 U96
Zo is ze niet, zo is ze wel
pi_52789596
download dan niets. Dat is illegaal.
pi_52789962
Ik pwn iedereen met Torrentleech voor general stuff, ScT voor 0-day, OiNK voor muziek en Brokenstones voor apps.
  Moderator woensdag 29 augustus 2007 @ 20:35:42 #137
16180 crew  CoolGuy
pi_52790052
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:45 schreef neo2000 het volgende:
Psssst.. Dat wist ik, maar ik wilde laten zien dat de gasten die het hardst gillen over hun mega grote internetplassert meestal de grootste n00bs zijn op dat gebied..
psssst, dan ben ik de uitzondering die de regel bevestigd
pi_52790067
Overigens zijn die releasegroepen ook maar huilie's. Ze stelen maar raak van alle grote bedrijven. Maar wanneer hun releases weer verspreidt worden buien 'het selecte groepje' da doen ze allemaal dikke boehoe.
  Moderator woensdag 29 augustus 2007 @ 20:42:11 #139
16180 crew  CoolGuy
pi_52790257
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Overigens zijn die releasegroepen ook maar huilie's. Ze stelen maar raak van alle grote bedrijven. Maar wanneer hun releases weer verspreidt worden buien 'het selecte groepje' da doen ze allemaal dikke boehoe.
Natuurlijk Kijk er staat wel allemaal leuk bij van support de companies/artists en van if you like this release, buy it! We did. Bedoel, ik denk dat ze er zelf ook wel een harde plassert van krijgen dat 'iedereen' hun release gebruikt
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:44:34 #140
48067 neo2000
pi_52790359
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vooral als dan hun release genuked wordt, en zij daarna keihard gepwn'ed worden door een andere release groep die hun nog eens keihard in den virtuele aars batst door ze voor lul te zetten middels een lullig comment of een "snode sneer" in een meegeleverde NFO. Zijn inderdaad wel allemaal huillies. Maar wel tov van die huillies dat zij voor ons stelen, kraken en uploaden cq laten lekken....
pi_52790445
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik pwn iedereen met Torrentleech voor general stuff, ScT voor 0-day, OiNK voor muziek en Brokenstones voor apps.
ik zit bij elke belangrijke privetorrent site
vrijwel allemaal met ratio 1.5+ en zo goed als alles download ik met 1mb p.s. zonder dat mijn ratio verneukt wordt.
en dat met slechts met maximaal 5uur mijn pc aan. (al is bitmeTV redelijk lastig)

[ Bericht 3% gewijzigd door roburt op 29-08-2007 20:58:06 ]
pi_52791165
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:47 schreef roburt het volgende:

[..]

ik zit bij elke belangrijke privetorrent site
vrijwel allemaal met ratio 1.5+ en zo goed als alles download ik met 1mb p.s. zonder dat mijn ratio verneukt wordt.
en dat met slechts met maximaal 5uur mijn pc aan. (al is bitmeTV redelijk lastig)

Als je bij elke belangrijke private tracker zit, heb je dan misschien een invite voor FTN voor me?
pi_52791294
nop die heb ik ook nog niet zolang.
ik zal v/d week eens kijken voor welke ik invites heb.
ik ben al die wachtwoorden vergeten en het is zo'n werk om te weer allemaal op te vragen.
op de 1 of andere manier moet ik ze ook telkens weer opvragen. vooral met hd bits en nog een paar die vragen niet naar wachtwoord onthouden

ik weet alleen zeker dat ik voor oink invites heb (10)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')