Een bevestiging.quote:Het thuiswinkelbedrijf Tel Sell heeft naar eigen zeggen 1,4 miljoen huishoudens in Nederland als klant.
Ga dan bellen mongool.Maak veel schulden, dat je erna alles kan afsluiten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Soms winnen mensen vette geldkoffers hoor
Hupla het trieste zooitje komt naar voren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb vroeger 1x gebelt en gewonnen,....
Ik win teminste, jij niet zekerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Hupla het trieste zooitje komt naar voren.![]()
Bye, mongoolquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:20 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ik win teminste, jij niet zeker![]()
Winnen in mijn leven, neuh, ben al binnen, hoef geen mongolen in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Gaat is geld verdienen zodat je beltegoed kunt kopen,
kun je ook eens iets winnen in je leven.
Lees even alle posts van Dutch_Nelson in dit topic doorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:55 schreef Mrs.Solis het volgende:
Die paupers kunnen tenminste spellen en winnen daardoor nog eens wat.
Heb je niet opgevangen uit het nieuws dat dat allemaal doorgestoken kaart bleek te zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Soms winnen mensen vette geldkoffers hoor
Loopt ie WoW af te kraken, en zelf belt ie naar belspelletjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
blijkbaar kijk je er wel errug graag naar... anders zou je niet weten dat die mensen bellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:00 schreef newsman het volgende:
Ja:" Hallo met pauper ik wil een antwoord geven ""
Welke kut mongool, belt naar deze spellen, je word genaait maar toch ga je door.
WORD HET NOU NIET IS EEN KEER TIJD, DAT MENSEN KAPPEN MET BELLEN.
Mongolen, kap is met bellen ben je een eenzaam ofzo en wil je een hoer aan de telefoon![]()
![]()
![]()
Harde dissquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 04:33 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
blijkbaar kijk je er wel errug graag naar... anders zou je niet weten dat die mensen bellen.
ben je zelf zo eenzaam dan? ach germ jongen toch.. heb je geen vriendjes dan?
Ga toch krassen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Hij speelt ook pokemonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:23 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Loopt ie WoW af te kraken, en zelf belt ie naar belspelletjes![]()
Wie heeft er nou geen leven. Laagopgeleide aap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |