abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2007 @ 02:20:47 #301
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53211755
Trouwens als ik stappen zou achter houden zou ik niet vragen wat er precies niet lukt.
Zelf heb ik een hekel aan het idee dat mensen aan alles maar dan ook aan alles gels willen verdienen.
Zo zijn er op youtube bijvoorbeeld tuts te vinden met (bijna) altijd de website aan het einde van de tut van de maker.
Je bezoekt die website en staan er halve tuts op, wil je ze helemaal zien dan moet je betalen.
Of er zijn tuts waarbij brushes gebruikt worden die niet standaard in Photoshop zitten, maar niet getreurd je kunt ze zo bestellen.
Tuurlijk er zijn ook gratis tutorials te vinden, maar het meeste is werkelijk bagger.

Zelf vind ik het leuk om mensen te laten zien hoe dingen met photoshop gedaan worden zonder dat ik daar geld voor vraag.
En als ik het niet weet, dan ga ik aan de slag om dingen uit te proberen of ik duik de community in van Adobe. Ik zoek het dan uit en dat vind ik ook leuk om te doen.

Maar als er dingen niet duidelijk zijn, wil ik ze altijd wel verduidelijken met fotootjes.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')