Maak er 15 van en we hebben een deal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
lemmings 12,50
Kan je spellen ruilen dan? Maar het maakt niet uit.De keuze of je iets koopt is natuurlijk aan jou.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Nieuw heeft best wat voordelen he, zoals het kunnen ruilen als hij niet bevalt.
Das een tientje per game...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef dahei het volgende:
Prijsverlaging: Alles voor 40 euro inclusief verzendkosten!
Ja, klopt. Maar wel alles in één keer. (Scheelt moeite).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das een tientje per game...
mja, burn out en ridge racer zijn eigenlijk te duur voor een 10tje. en Lemmings is te goedkoop voor een 10tjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das een tientje per game...
Nee ik heb 3 van de 4 games.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef dahei het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar wel alles in één keer. (Scheelt moeite).
Interesse?
Tja, dan kan ik het me voorstellen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik heb 3 van de 4 games.
Mercury is best een leuk spel, zeker op vakantie! Burnout is cool, Ridge racer ook (maar een beetje oud) en Lemmings is natuurlijk een klassieker. Voor een totaal van 40 euro is het toch leuk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
mja, burn out en ridge racer zijn eigenlijk te duur voor een 10tje. en Lemmings is te goedkoop voor een 10tje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |