Kort maar krachtig: nee.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef Lienekien het volgende:
Heb je ook iemand die je 't kunt laten lezen met enigszins verstand van zaken, Frollo?
Een echte ouderwetse.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:06 schreef broer het volgende:
Hé, een verse LPT.
Goed plan, vooral als je twijfelt of het wel goed genoeg is. Voor je het weet ben je tot in het oneindige aan het schaven en verbeteren en (vooral) voor je uit aan het schuiven. Dan liever gewoon nu iets verre van perfects inleveren en nuttige feedback krijgen die je nog kunt verwerken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:03 schreef Frollo het volgende:
maar eigenlijk wou ik het woensdag maar 'ns gaan inleveren
Ik kreeg laatst een reactie van een detacheringsbureau op mijn online CV :quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hotelletje geboekt, staat dit in de bevestigingsmail:
'Hartelijk dank u voor uw boeking...'
Dat klínkt toch niet?
Een meet, wanneer? En is koffie drinken verplicht, of mag thee ook?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef k_man het volgende:
In Utrecht? Waar? Waarom?
Nu kunnen er al zes mensen op de Utrechtse koffiemeet komen!
DAD, DO2, Liene, Erik, Claudia en ik.
Wanneer weet ik niet, het is op initiatief van Liene. En volgens Liene is 'koffie drinken' synoniem voor een gezellig samenzijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een meet, wanneer? En is koffie drinken verplicht, of mag thee ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |